Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@07:51:52 GMT

طرح جمع‌آوری قلیان در بوشهر آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۰۸۸۵۰۲

طرح جمع‌آوری قلیان در بوشهر آغاز شد

بوشهر - فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر از آغاز اجرای طرح پاکسازی سواحل و پارک های بوشهر از قلیان و متعلقات آن خبر داد و گفت: با توجه به درخواست های مردمی این طرح ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ ابراهیم عرب‌زاده صبح سه‌شنبه در آغاز طرح جمع‌آوری قلیان در بوشهر اظهار داشت: با توجه به تماس‌های مکرر شهروندان با سامانه ۱۱۰ و ابراز نارضایتی از عرضه قلیان‌های میوه‌ای توسط افراد سود جو، پلیس جمع‌آوری این قلیان‌ها را در دستور کار قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر افزود: در مرحله اول اجرای طرح پاکسازی پارک‌ها و سواحل بوشهر پلیس صدها عدد قلیان و متعلقات آن را از شش نفر عرضه‌کننده جمع‌آوری کرد.

وی با بیان اینکه افراد سود جو با عرضه این قلیانها به جوانان دختر و پسر باعث نارضایتی و نگرانی در بین خانواده ها شده اند تصریح کرد:افراد مزاحم و معلوم الحال با تجمع در محل‌های عرضه این قلیان‌ها زمینه‌های بزهکاری جوانان و گرفتاری آنان در دام آسیب‌های اجتماعی متعدد را فراهم می‌سازند.

سرهنگ عرب‌زاده خواستار نظارت بیشتر و مستمر خانواده‌ها بر رفتار و رفت و آمد فرزندان شد و خاطرنشان ساخت: کوتاهی والدین در این زمینه فرصت سوءاستفاده و سودجویی افراد فرصت طلب از جوانان را فراهم می‌کند.

وی با تاکید بر اجرای این طرح تا پاکسازی کامل ساحل شهر بوشهر به واحدهای عرضه کننده قلیان هشدار داد: به دنبال سودجویی در این زمینه نباشند چرا که این کار سلامت جسمی و روانی شهروندان را به خطر می‌اندازد و در صورت ادامه فعالیت منتظر برخورد انتظامی و قضایی باشند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۸۸۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی پلیس قم برای ساماندهی زباله‌ گرد‌ها

سردار محمدرضا میرحیدری در دیدار با مدیر و معاونان سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم که به مناسبت هفته زمین پاک انجام شد، با اشاره به ارزش اقدامات و فعالیت‌های مدیریت شهری در امر نظافت و بهداشت شهروندان اظهار کرد: زمانی که بهداشت و نظافت تعطیل شود ارزش کار مشخص می‌شود و همگان متوجه اثر آن می‌شوند.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی استان هر آنچه در توان و حوزه اختیارات دارد در راستای ارائه خدمات دقیق‌تر و مناسب‌تر خدمات ارائه می‌دهد.

فرمانده انتظامی استان قم در ارتباط با نقش سلامت و بهداشت در بحث امنیت و اقداماتی که در این زمینه می‌توان انجام داد، یادآور شد: افراد که در حوزه‌های مختلف با مردم در تماس هستند باید از هر نظر وارسته بوده و تعیین صلاحیت شده باشند.

وی با اشاره به آمادگی نیروی انتظامی در پایش افراد فعال در حوزه‌های مختلف و مرتبط با مدیریت پسماند خاطرنشان کرد: کارشناسان پلیس پیشگیری آمادگی‌های لازم جهت ارائه آموزش با هدف ارتقا بحث امنیت به این افراد را دارند.

میرحیدری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فعالیت زباله‌گرد‌ها و ضایعاتی‌ها در سطح شهر افزود: سرقت اموال، ایجاد آلودگی‌های صوتی و … ازجمله آسیب‌هایی است که این معضل اجتماعی در سطح استان ایجاد می‌کند.

فرمانده انتظامی استان قم با بیان اینکه در خصوص ساماندهی وضعیت فعلی این معضل اراده خوبی شکل‌گرفته است، تصریح کرد: وضعیت موجود نیازمند ساماندهی و اجرای طرح واحد بوده و در این راستا هرگونه حمایت و پشتیبانی از سوی پلیس انجام می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • آغاز عرضه خودروهای وارداتی برقی و بنزینی از یکشنبه هفته آینده
  • عرضه خودروهای وارداتی از ۱۶ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • عرضه خودروهای برقی از یک شنبه هفته آینده آغاز می‌شود
  • عرضه شمش طلای تولید داخل از هفته آینده در مرکز مبادله/ آغاز حراج سکه از ۱۷ اردیبهشت
  • جمع‌آوری روغن غیر قابل مصرف انسانی در چهارمحال و بختیاری
  • نگران مصرف قلیان هستیم/ دکه‌های مطبوعاتی مجوز عرضه دخانیات ندارند
  • جمع‌آوری ۱۱۹۶ کودک کار در طرح مقابله با کلونی‌های آسیب‌پذیر
  • آخرین آمار جمع آوری متکدیان و معتادان در تهران
  • آمادگی پلیس قم برای ساماندهی زباله‌ گرد‌ها
  • موتور پمپ‌های غیرمجاز روی رود قره آغاج قیر و کارزین جمع‌آوری شدند