Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسمااسماعیل پور،خبرانلاین لرستان ،سرهنگ صفر عبدالوند در گفت و گو با خبرنگار خبرانلاین درپلدختر اظهار داشت: یک‌دستگاه کامیونت ایسوزو به شماره 425ع63 ایران 11 به رانندگی "صمدکریمی" فرزند علی ساعت 18:15 دقیقه با یک‌دستگاه سواری پژو
405 نقره ای به شماره 949س32 ایران 88 به رانندگی "بهزاد احمدی" فرزند باباخان در نزدیکی دهستان مورانی هفت کیلومتری پلدختر برخورد کرد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: شدت این تصادف به حدی بود که راننده سواری پژو اهل دهستان مورانی مجروح شد که به وسیله اورژانس 115 به بیمارستان امام خمینی (ره)پلدختر منتقل شد که متاسفانه به علت شدت جراحات در بیمارستان فوت کرد.
فرمانده انتظامی پلدخترگفت: علت این تصادف از سوی کارشناس تصادفات پلیس راه ملاوی در دست بررسی است .

46

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۸۹۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مگر سر آورده‌اید؟/ سفرها کم اما کشته‌ها زیاد شده / ابن چه وضع رانندگی است؟! این چه وضع جاده‌هاست؟ (فیلم)

عصر ایران _ سفرهای نوروزی امسال کمتر شده اما تعداد آنها که در جاده‌ها کشته شدند بیشتر شده‌ است. تا هفتم فروردین 310 میلیون تردد در جاده‌ها انجام شده و 510 نفر کشته شده‌اند.

گزارش را اینجا ببینید

ترددها تا 7 فروردین نسبت به پارسال 5 درصد کم شده اما تعداد کشته‌ها 10 نفر بیشتر بوده. یکی از دلایل آن وضعیت جاده‌ها است که می‌تواند بر تعداد تصادفات اثر داشته باشد. با این حال سرعت و سبقت، خواب‌آلودگی و بی‌توجهی به روبرو نیز از دلایل مهم تصادفات هستند. با وجود اعلام چنین آماری معلوم نیست چرا رانندگان همچنان به حرکت با سرعت زیاد و در حین خواب‌آلودگی ادامه می‌دهند. این گزارش را در این باره ببینید. 

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: فقط با دیدن این تابلو در جاده چند برابر بیشتر احتیاط کنید / ۶۰ درصد به امنیت شما اضافه می‌شود (فیلم)

دیگر خبرها

  • مگر سر آورده‌اید؟/ سفرها کم اما کشته‌ها زیاد شده / این چه وضع رانندگی است؟! این چه وضع جاده‌هاست؟ (فیلم)
  • مگر سر آورده‌اید؟/ سفرها کم اما کشته‌ها زیاد شده / ابن چه وضع رانندگی است؟! این چه وضع جاده‌هاست؟ (فیلم)
  • تصادف ۲ سواری در محور دامغان- جندق ۹ کشته داشت
  • ۲۲ مصدوم حاصل حوادث رانندگی ۲۴ ساعت گذشته در گتوند خوزستان
  • سه کشته در تصادف جاده اندیمشک به دهلران
  • تصادفات جاده ای در خراسان رضوی یک کشته و ۱۸ مصدوم برجا گذاشت
  • ۳ کشته و ۲ مصدوم در تصادف تریلی و پژو پارس
  • ۳ کشته و ۲ مصدوم در پی تصادف تریلی و پژو پارس
  • سیل آب شرب ۳روستا در پلدختر را قطع کرد
  • تصادفات جاده‌ای در خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۴ مصدوم بر جای گذاشت