Web Analytics Made Easy - Statcounter

نهاوند - رئیس تبلیغات اسلامی نهاوند خواستار بسیج امکانات فرهنگی برای احیای سنت امر به معروف و نهی از منکر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام موسی محبی صبح سه شنبه در جمع مسئولان امر به معروف و نهی از منکر هیئات مذهبی شهرستان نهاوند با اشاره به اینکه عوامل زیادی در ترویج حجاب دخیل هستند، عنوان کرد: خانواده اولین و مهمترین نهادی است که وظیفه ترویج حجاب را برعهده دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به نقش رسانه ها افزود: رسانه ها، نهادهای فرهنگی و آموزش و پرورش نیز در این زمینه وظیفه دارند.

حجت‌الاسلام محبی عنوان کرد: متأسفانه یکی از مشکلات اساسی بحث حجاب، نداشتن متولی است چرا که پدیده ای به این درجه اهمیت باید از سوی یک نهاد برنامه ریزی و مدیریت شود.

وی گفت: با بسیج تمامی امکانات فرهنگی و مدیریتی و نیز تخصیص بودجه های این مقوله به یک نهاد خاص در میان مدت به دستاوردهایی خواهیم رسید.

مدیر تبلیغات اسلامی نهاوند با اشاره به زمان بر بودن کارهای فرهنگی اظهار داشت: بهترین فریضه برای اعتلای این فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر است.

وی با اشاره به روایات متعدد پیرامون اهمیت امر به معروف و نهی از منکر، افزود: امر به معروف و نهی از منکر باید از شعار به عمل تبدیل شود.

حجت الاسلام محبی گفت: در زمینه امر به معروف و نهی از منکر باید به همه اقشار آگاه سازی کرد و فقط با امر به معروف و نهی از منکر می توان جلوی بدحجابی و بی حجابی را گرفت.

وی در پایان با اشاره به وظیفه همگانی درباره امر به معروف و نهی از منکر عنوان کرد: امیدوارم با تصمیمات بجا و شایسته مسئولان نظام در این زمینه، شاهد احیای سنت امر به معروف و نهی از منکر و اشاعه فرهنگ غنی اسلامی ایرانی باشیم.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۹۰۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلاتکلیفی مسکن مهر ۲۸۵ واحدی گیان نهاوند

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • معرفی شخصیت حجت‌الاسلام مطلبی مصداق امر به معروف است
  • سبد گردشگری دانشگاه آزاد شاهرود تدوین شد
  • تعامل دستگاه‌ها لازمه تبیین و ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر است
  • اساتید دانشگاه سرآمدان فرهنگی جامعه هستند
  • زیرآب زنی با نهی از منکر فرق دارد ‍!
  • ارزیابی نامحسوس وضعیت حجاب در ادارات و مراکز آموزشی کردستان
  • آیا امر به معروف ونهی از منکر به یک چالش سیاسی تبدیل شده است؟ + فیلم
  • بلاتکلیفی مسکن مهر ۲۸۵ واحدی گیان نهاوند
  • احیای جایگاه مرجعیت علمی اهل‌ بیت در مکتب امام صادق (ع)
  • بسیج تمامی امکانات برای رفع آبگرفتگی‌ها در دزفول