Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی استان گلستان گفت: با نفوذ سامانه سرد و بارشی دمای هوا در استان گلستان بیش از ۱۰ درجه کاهش یافته و تاکنون بیش از ۶۸ میلی‌متر باران در استان گلستان ثبت شده است.

محمدرضا رحمان‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گرگان با اشاره به کاهش محسوس دمای هوا در استان اظهار داشت: دمای هوا در شهرستان مراوه‌تپه صبح امروز به 9 درجه رسید که نسبت به روز گذشته 10 درجه کاهش دما را نشان می‌دهد و این کاهش دما همچنان ادامه دارد و تا مرز 14 درجه هم خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: با ورود سامانه بارشی به گلستان شاهد وزش باد و بارش شدید باران ودر مناطق کوهستانی بارش برف بودیم که در لیوان شرقی شهرستان بندرگز 68 میلی‌متر بارش باران به ثبت رسید اما ریزش برف محسوس نبود.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی استان گلستان افزود: بیشترین میزان سرعت باد هم در مرواه‌تپه به ثبت رسید که حدود 76 کیلومتر بر ثانیه بود.

رحمان‌نیا تصریح کرد: بیشترین شدت بارش در گلستان برای امروز پیش‌بینی شده است این سامانه تا فردا مهمان هوای استان گلستان است و چهارشنبه از استان خارج می‌شود.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی استان گلستان تاکید کرد: در مدت فعالیت این پدیده آبگرفتگی معابر در استان گلستان دور انتظار نیست و در مناطق کوهستانی هم با توجه به کاهش دما احتمال ریزش برف وجود دارد.

انتهای پیام/

R41471/P1486/S6,70/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۹۰۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از فیبر نوری قدمی برای افزایش سرعت اینترنت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مدیر مخابرات استان مرکزی در خصوص اجرایی شدن طرح فیبر نوری در سطح استان در گفتگو با خبرگزاری صداوسیما گفت: هدف از اجرای شبکه فیبر نوری توسعه شبکه ملی اطلاعات و افزایش سرعت اینترنت در سطح استان است. 
لطفی با اشاره به اقدامات انجام شده در این راستا در سال گذشته افزود: سال گذشته در استان مرکزی ۴۳۶ کیلومتر فیبرنوری اجرا شد که حدود ۴۰۰ کیلومتر آن در شهر‌ها انجام شده و حدود ۳۰ إلی ۶۰ درصد شهر‌ها تحت پوشش قرار گرفته است. 
مدیر مخابرات استان مرکزی ادامه داد: شاید کمترین توسعه مربوط به شهر اراک است که با تعامل و همکاری شهرداری و شورای شهر می‌توان تا انتهای امسال این وضعیت را به بیش از ۹۰ درصد رساند.
او عنوان کرد: برای استفاده از ۴۳۶ کیلومتر فیبرنوری صورت گرفته تاکنون حدود ۳۵۰ میلیارد تومان اعتبار تخصیص شده و همین رقم برای سال جاری نیز در برنامه گنجانده شده است.

دیگر خبرها

  • استفاده از فیبر نوری قدمی برای افزایش سرعت اینترنت
  • تصاویری از تازه‌ترین شاسی‌بلند لامبورگینی اوروس SE
  • تصاویری از تازه‌ترین شاسی‌بلند لامبورگینی: اوروس SE
  • پیش‌بینی بارندگی در کرمان/ بارش باران در رفسنجان به ۱۶ میلی‌متر می‌رسد
  • خروج تدریجی سامانه بارشی از گلستان تا فردا/ثبت بارش ۱۱۹ میلی متری در شیرآباد
  • ۲۵ میلیمتر باران در مشهد بارید
  • بارش ۲۵ میلیمتر باران در مشهد
  • ارتفاع بارش در کوشه از توابع شهرستان تفتان به ۴۰ میلی متر رسید
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۶ و ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بارش باران در این استان ها
  • ثبت بارش ۱۰۴ میلی متری باران در شیرآباد