Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@21:54:04 GMT

شهرداران نوش آباد و سفید شهر معارفه شدند

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۰۹۰۷۵۴

شهرداران نوش آباد و سفید شهر معارفه شدند

شهرداران نوش آباد و سفید شهر از توابع آران و بیدگل با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، آئین معارفه محمود اشرفی، شهردار نوش آباد و مهدی قنایی مقدم، شهردار جدید سفید شهر از توابع آران و بیدگل صبح سه شنبه با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان آران و بیدگل برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این آیین محمود اشرفی با حکم استاندار اصفهان به جای علی اصغر شقایقی به عنوان شهردار نوش آباد و مهدی قنایی مقدم به عنوان جایگزین حسین غلامی به عنوان شهردار سفید شهر معارفه شدند.

فرماندار آران و بیدگل در این آیین گفت: شهرداران با توجه به اصل خدمتگزاری صادقانه و خالصانه به مردم و بهره گیری از همه ظرفیت ها باید برای رفع مشکلات پیش روی شهرها گام برداشته و مسیر توسعه را هموار کنند.

ابوالفضل معینی نژاد افزود: خدمت رسانی به مردم در نظام جمهوری اسلامی در کنار مسئولیت اجتماعی، توفیقی الهی محسوب می شود و امید می رود شهرداران این شهرها با در نظر گرفتن این مهم و در سایه تعامل و هم افزایی با شوراها و سایر دستگاه ها کارنامه قابل قبولی در پایان برجای بگذارند.

نوش آباد با ۱۲ هزار نفر و سفیدشهر با حدود شش هزار نفر جمعیت در بخش مرکزی شهرستان آران و بیدگل واقع است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۹۰۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید 90 تن گوشت مرغ در عباس آباد

به گزارش جام جم آنلاین مازندران، ابراهیم کاویانی از تولید 92 تن گوشت مرغ در  شهرستان عباس آباد امسال خبر داد.

 

وی با اشاره به اهمیت تولید گوشت مرغ و جایگاه آن در سبد غذایی روزانه مردم، گفت: برای تأمین امنیت غذایی و تنظیم بازار مرغ  تاکنون 92 تن گوشت مرغ در مزرعه مرغ گوشتی این شهرستان تولید و روانه بازار مصرف شد.

 

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان عباس آباد افزود: این شهرستان دارای 3 مزرعه پرورش مرغ اجداد، 2 مزرعه مرغ گوشتی و 4 مزرعه مرغ مادر گوشتی است که نقش به سزایی در تولید گوشت مرغ شهرستان و استان دارد.

دیگر خبرها

  • اختتامیه دومین دوره لیگ فوتسال مهاجرین + فیلم
  • بازگشت به خانه پدری؛ حجازی به بازیکنان استقلال معارفه می‌شود
  • مدیرکل جدید پست استان فارس معارفه شد
  • غبارروبی قبور شهدای فرهنگی در شهرستان آران و بیدگل
  • افتتاح دفتر کانون بسیج رسانه در شهرستان آران و بیدگل
  • تولید 90 تن گوشت مرغ در عباس آباد
  • شرکت بیش از ۲۳ هزار نفر در مسابقات قرآنی آران و بیدگل
  • نشست شهرداران شهرهای جاده ابریشم برگزار شد
  • مشارکت ۳۴ هزار آران و بیدگلی در مسابقه زندگی با آیه‌ها
  • تحقق ۷۰ درصدی مصوبات حوزه درمان سفر رئیس‌جمهور به کاشان