Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-28@18:14:27 GMT

تجاوز ناپدری شیطان صفت به کودک 2 ساله رشتی +عکس

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۰۹۱۱۴۲

تجاوز ناپدری شیطان صفت به کودک 2 ساله رشتی +عکس

ناپدری شیطان صفت کودک ۲ ساله را بعد از تجاوز در رشت به قتل رساند.

به گزارش مشرق، این حادثه تلخ دو روز گذشته یعنی ۲۲مهرماه در لاکانی رشت اتفاق افتاد.

همسایه ها صدای فریاد و جیغ این کودک معصوم را شنیده و سپس به مقابل خانه کودک مراجعه می کنند ام تلاش ها برای بازکردن در خانه بی فایده می ماند.

در ادامه همسایه ها با ۱۱۰ تماس گرفته و پس از رسیدن پلیس و شکستن در با بدن خون آلود و عریان اهورای ۲ ساله که بر روی زمین افتاده و ناپدری شیطان صفت بر روی مبل نشسته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کودک آزار دیده را به بیمارستان پورسینای رشت منتقل میکنند.

مردی که درخانه بوده ابتدا میگوید من پدر او هستم و اهورا در حمام افتاده است و من شوکه شدم که توسط همسایه ها تکذیب شده و مشخص میشود او ناپدری اهورا است و او را بازداشت می کنند.

دیروز عصر ۲۳ مهر در اگاهی اعتراف می کند که بچه را مورد آزار و اذیت قرار داده و کودک از درد و خونریزی زیاد گریه میکرده است و اومیخواسته آرامش کند؛ چند بار سر کودک ۲ ساله را به دیوار کوبیده و... .

درصد هوشیاری اهورا کودک بی گناه پس از انتقال به بیمارستان به 3 میرسد و بعد از گذشت چند ساعت سرانجام در صبح دیروز بر اثر شدت جراحات وارده توسط ناپدری گرگ صفت این دنیا را ترک میکند.

٦ماه پیش خانم الف پس از درخواست طلاق از م.ق جدا شده و با مردی شیطان صفت ازدواج کرد.

همسر دوم مادر اهورا پس از تجاوز به اهورا دوساله جانش را گرفت.

قاتل در اعترافات خود گفته پس از تجاوز به پسربچه دوساله به دلیل گریه بی تابی های این کودک عصبانی شده و دوبار سرش را به دیوار میکوبد که منجر به مرگش میشود.

هم اکنون مادر پسربچه دوساله اهورا به عنوان شریک جرم دربازداشتگاه آگاهی رشت است.

این حادثه در لاکانی رشت،گیلان اتفاق افتاده است.

بررسی های پزشکی قانونی نشان می دهد که آزار جنسی به اثبات رسیده و همچنین به‌علت آزار و اذیت هایی که از سوی ناپدری بر روی بدن کودک ایجاد شده بود ، صورت کودک کبود و دنده های این فرشته ی بیگناه شکسته و گوشهای او وحشیانه پیچانده شده بود .

هم اکنون مادر اهورا به عنوان شریک جرم دربازداشتگاه آگاهی رشت است.

طبق آخرین خبرهای رسیده پیکر کودک ۲٫۵ ساله رشتی امروز ظهر به خاک سپرده خواهد شد.

حضور پدر اهورا بر بالینش و گریه‌های بی‌امان

منبع: رکنا

ارسال به تلگرام

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۹۱۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجاوز دوباره آمریکا و انگلیس به یمن

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه المسیره، آمریکا و انگلیس در تجاوز تازه ای شمال یمن را هدف حمله های هوایی قرار دادند.

بنا به گزارش های رسانه ای، جنگنده‌های ارتش آمریکا و انگلیس روز چهارشنبه منطقه القطینات در شهر باقم واقع در شمال غرب یمن را هدف حمله قرار دادند.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن دیروز اعلام کرد که این نیروها طی سه روز گذشته دو کشتی و دو ناوشکن آمریکایی، یک کشتی انگلیسی و یک کشتی عازم فلسطین اشغالی را هدف حملات گسترده موشکی و پهپادی قرار دادند.

به گفته یحیی سریع، نیروهای مسلح یمن تا توقف تجاوز به نوار غزه و لغو محاصره مردم فلسطین، به هدف قرار دادن کشتی‌های اسرائیلی با عازم بنادر فلسطین اشغالی و جلوگیری از تردد آن ها در دو دریای سرخ و عرب و اقیانوس هند ادامه می‌دهند.

کد خبر 6063738

دیگر خبرها

  • جسد کودک ۴ ساله در رودخانه شاوور در شوش کشف شد
  • جسد کودک ۴ ساله پس از روز سه در رودخانه شاوور کشف شد
  • کشف جسد کودک ۴ ساله پس از ۳ روز جستجو در رودخانه شاوور
  • راه‌های مقابله با شیطان در کتاب «بررسی تقابل شیطان با نماز»
  • (ویدئو) بازداشت یک مولوی هنگام تجاوز به دختر ۱۲ ساله‌ای که برای آموزش قرآن آمده بود!
  • فلیپه ملو: دنی آلوز و روبینیو باید حبس‌شان را بکشند و درس عبرت شوند
  • مراسم افطاری در مسجد حاج ابوالقاسم رشتی
  • تجاوز دوباره آمریکا و انگلیس به یمن
  • روزه جسم و روح و عقل انسان را تقویت می‌کند
  • نجات ۳ کودک دچار مسمومیت با گاز در عباس آباد