Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-08@18:32:35 GMT

وقتی برانکو عصبانی می‌شود!

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۰۹۱۲۳۵

وقتی برانکو عصبانی می‌شود!

برانکو ایوانکویچ قبل از شروع تمرین عصر دیروز (دوشنبه) بازیکنانش را به گوشه ای از زمین برد و از آنها خواست در آخرین تمرین قبل از بازی با الهلال عربستان، با شور و هیجان بیشتری کار را دنبال کنند و توانایی های فنی و تمرکز بالای خود را به نمایش بگذارند. در اواسط تمرین و هنگامی که تیم مشغول فوتبال درون تیمی بود، برانکو بازی را متوقف کرد وبر سر بازیکنانش فریاد زد: «این چه طرز تمرین کردن است؟ چرا با انگیزه و اشتیاق کار نمی کنید؟ چرا تمرکز ندارید؟» سوت مجدد برانکو به نشانه آغاز دوباره تمرین، بازیکنان را با روحیه ای مضاعف به کار واداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرسپولیسی ها چنان انگیزه ای پیدا کردند که یک جلسه تمرینی خوب و موفق را پشت سر گذاشتند. این موضوع نشان از جدیت برانکو داشت. جدیتی به موقع و تذکری به جا که نتیجه مثبتی بر روند کاری تیم گذاشت.

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۹۱۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکونانم تمرین استقلال را تعطیل کرد

به گزارش قدس آنلاین، تیم فوتبال استقلال در هفته بیست‌وششم لیگ برتر باشگاه‌های ایران موفق شد در ورزشگاه آزادی در یک دیدار جذاب و تماشایی ذوب‌آهن اصفهان را شکست دهد. جلال‌الدین ماشاریپوف و گوستاوو بلانکو گل‌های استقلال را در این بازی خانگی به ثمر رساندند.

امروز شاگردان جواد نکونام پس از پیروزی در این بازی خانگی در کمپ زنده‌یاد ناصر حجازی تمرین کردند. بازیکنانی که در بازی با ذوب‌آهن اصفهان فرصت حضور در میدان را پیدا کرده بودند پس از دویدن دور زمین و انجام حرکات کششی محل تمرین را ترک کردند و سایر نفرات زیر نظر کادر فنی به انجام تمرینات کششی پرداختند.

بنا به تصمیم نکونام تمرین فردای استقلال تعطیل شد تا بازیکنان به استراحت پرداخته و با تجدید قوای جسمانی تمرینات آماده‌سازی‌ را برای بازی با فولاد خوزستان پیگیری کنند.

تیم فوتبال استقلال بیست‌وچهارم اردیبهشت در هفته بیست‌و هفتم لیگ برتر به مصاف فولاد خوزستان خواهد رفت.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • وقتی پیراهن رئال را می پوشید سوپرمن می‌شوید!
  • اکبرپور: با آقا مجتبی خیلی پیشرفت کردیم
  • هم‌زمانی پرواز و خوش و بش رقبای عصبانی (عکس)
  • نکونانم تمرین استقلال را تعطیل کرد
  • ملاصدرا و محبت کردن
  • عکس| هاشمی نسب؛خوشحال‌تر از وقتی که به پرسپولیس گل زد!
  • تمرکز پرسپولیس رسیدن به قهرمانی است
  • حرکات نمایشی و تحقیرآمیز که داور را عصبانی کرد! / فیلم
  • عصبانیت عجیب: یامال به جمع ستاره‌های شاکی پیوست
  • کرواتها ایرانی هستند نه خارجی! (عکس)