Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون اروپا و نخست‌وزیر انگلیس در جریان دیداری در بروکسل بر سرعت گرفتن مذاکرات خروج انگلیس از اتحادیه اروپا تاکید کردند. به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، «ترزا می» نخست‌وزیر انگلیس و «ژان کلود یونکر» رئیس کمیسیون اروپا بر سرعت گرفتن مذاکرات برگزیت تاکید کردند.

بنابر گزارش شبکه خبری «دویچه‌وله»، می‌و یونکر در جریان دیدار شب گذشته تاکید کردند که در ماه‌های آینده روند به بن‌بست خورده مذاکرات برگزیت باید از این حال خارج شود و مذاکرات سرعت بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲ طرف در جریان مراسم شام در بروکسل که رسانه‌های انگلیسی از آن به عنوان «مذاکرات اضطراری» یاد کرده‌اند، در مورد این اقدام به توافق رسیدند.

دفتر نخست‌وزیر انگلیس تاکید کرد که دیدار روز گذشته میان می‌و یونکر در چند هفته گذشته هماهنگ شده بود. این در حالی است که در وب سایت کمیسیون اروپا در این مورد خبری منتشر نشده بود.

مقامات اروپایی هم اعلام کرده‌اند که «دیوید دیویس» مذاکره کننده ارشد بریتانیا، در این دیدار حضور داشته است.

در پی آخرین دیدار میان می‌و یونکر در آوریل گذشته بیانیه‌ای منتشر شد که نشان داد، یونکر به شدت از موضع می‌در زمینه برگزیت شوکه شده است.

مردم بریتانیا (انگلیس، اسکاتلند، ولز، ایرلندشمالی) سال ۲۰۱۶ با شرکت در همه‌پرسی رای به خروج از اتحادیه اروپا داده بودند.

لندن مذاکرات دوساله خروج را با بروکسل در ماه مارس ۲۰۱۷ آغاز کرد، اما تا کنون با پیشرفتی همراه نبوده و دو طرف بر سر مسایل متعددی از جمله هزینه مذاکرات و آینده روابط مالی با یکدیگر تفاهم ندارند.

نتایج آخرین نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که میزان پشیمانی مردم انگلستان به دلیل رای به خروج این کشور از اتحادیه اروپا افزایش یافته است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۹۱۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهبود جاده های روستایی و شهری پاکدشت به سرعت پیگیری شود

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا فخاری بعد از ظهر سه شنبه در جلسه شورای اداری پاکدشت بر پیگیری مشکلات مردم در کوتاه‌ترین زمان تاکید کرد و گفت: پروژه کمربندی پاکدشت با توجه به اراضی کشاورزی که در مسیر پیشروی آن قرار دارد باید پیگیری شود و با استفاده از راهکارهای قانونی رفع موانع کنیم.

فخاری افزود: طرح‌های کمربندی، مهد ایرانیان و امیرالمومنین با توجه به راهکارهای قانونی و پیگیری ادارات مدنظر با نگاه دینی، اخلاقی و قانونی سریع رفع شود.

استاندار تهران ضمن تاکید بر کاهش چشمگیر تصادفات در جاده‌های روستایی و شهری پاکدشت گفت: در مناطقی که بر عهده شهرداری و یا راهداری است، باید سریعاً برای بهبود جاده‌های روستایی و شهری اقدام شود، در پیگیری پروژه‌ها در نظر داشته باشیم که فرمانداری محور هماهنگ کننده دارد و پیگیری اراضی معارضین به عهده ادارات مدنظر می‌باشد، در کنار هم و همدل و همراه مسائل را پیگیری و رفع کنیم.

کد خبر 6087027

دیگر خبرها

  • واکنش ایران به بیانیه کویت و اردن درباره میدان آرش
  • واکنش ایران به بیانیه کویت و اردن در خصوص میدان آرش
  • انعطاف بالای حماس در مذاکرات برای آتش بس در غزه + جزئیات
  • حماس: تعداد اسیران فلسطینی را به ازای هر سرباز اسرائیلی از ۵۰۰ به ۵۰ کاهش دادیم
  • حماس: ۳۰ افسر اسرائیلی را در اختیار داریم
  • خروج سردار از سایه | مهاجم ایرانی اسلحه پنهان ده‌روسی مقابل لورکوزن خواهد بود؟
  • حماس: قصد خروج از قطر را نداریم
  • بهبود جاده های روستایی و شهری پاکدشت به سرعت پیگیری شود
  • پنتاگون: آمریکا مذاکرات با نیجر را آغاز کرد 
  • پنتاگون: مذاکرات بر سر خروج نظامی از نیجر آغاز شد