Web Analytics Made Easy - Statcounter

«بیژن زنگنه» امروز (سه شنبه) در حاشیه دیدار با وزیر امور زیربنایی و حمل و نقت کره جنوبی درجمع خبرنگاران با اشاره به اظهارات رییس جمهوری آمریکا مبنی بر اینکه اروپایی ها بروند و از پول ایرانی ها استفاده کنند، گفت: ترامپ چرا از اینکه اروپایی ها از ایران پول می گیرند، ناراحت است؟ چرا نمی گذارد شرکت های آمریکایی بیایند و در ایران منفعتی کسب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

، وی افزود: خود ترامپ مانع ورود شرکت های آمریکایی به ایران شده است، ما که راه را نبسته ایم.

زنگنه ادامه داد: اگر بخواهند، ما حاضریم با شرکت های آمریکایی درباره توسعه منابع نفت و گاز مذاکره کنیم و لازم نیست آقای ترامپ از این بابت اینقدر اظهار ناراحتی کند.

ایرنا

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۹۱۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چند کشور اروپایی سفرای ایران را احضار کردند

وزارت‌های خارجه فرانسه، بلژیک و جمهوری چک سفرای ایران را در کشورهای متبوع خود احضار کرده و مخالفت خود را با حمله تلافی‌جویانه ایران علیه مواضع رژیم صهیونیستی، اعلام کردند.

به گزارش مشرق، در واکنش به حمله تلافی‌جویانه ایران به مواضع رژیم صهیونیستی، جمهوری چک، فرانسه و بلژیک سفرای ایران را احضار کردند.

وزیر خارجه جمهوری چک در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) اعلام کرد: «امروز تصمیم گرفتم سفیر ایران را احضار کنم.» او همچنین مدعی شد که ایران «با حمله به اسرائیل، تمام خطوط قرمز را زیر پا گذاشته است.»

این در حالی است که حمله اخیر ایران به مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی در پاسخ به جنایت اسرائیل در حمله به کنسولگری ایران در دمشق صورت گرفت؛ حمله‌ای که هفت مستشار نظامی ایران را به شهادت رساند.

جمهوری چک به عنوان یکی از اعضای اتحادیه اروپا و ناتو، یکی از متحدان دیرینه رژیم صهیونیستی و اقداماتش در منطقه است و وزیر خارجه این کشور نیز در پیام اخیر خود ایران را به «در خطر انداختن وضعیت امنیتی منطقه» متهم کرد!

وزارت خارجه فرانسه نیز در بیانیه‌ای با بیان اینکه پاریس سعی دارد در همکاری با شرکای خود تنش‌ها را کاهش دهد، اعلام کرد با احضار سفیر تهران، حمله ایران به اسرائیل را با شدیدترین لحن محکوم کرده است.

علاوه بر این، وزیر خارجه بلژیک هم ضمن احضار سفیر ایران در این کشور، در بیانیه‌ای ادعا کرد: «این حمله ثبات و جان مردم منطقه را به خطر انداخته و صلح را دست‌نیافتنی‌تر می‌کند. از همه طرفین می‌خواهم که بیشترین میزان خویشتن‌داری را از خود نشان دهند.»

دیگر خبرها

  • حرکت جدید و عجیب ترامپ برای بردن در انتخابات آمریکا
  • مانع‌زدایی از شرکت‌های تولید و توزیع‌کننده واکسن، دارو و مکمل‌ها در راستای تحقق شعار سال
  • جهش واردات برخی کشور‌های اروپایی از ایران در نخستین ماه ۲۰۲۴
  • ببینید | شوخی جالب حسن روحانی با یک قاری قرآن؛ زنگنه با سرماخوردگی آمد، ظریف دیر رسید
  • نایکی پیشنهاد بالاتر می‌دهد؛ غول آمریکایی نمی‌خواهد بازار پرسود بارسلونا را از دست بدهد
  • به نظر آمریکایی‌ها دوره ریاست ترامپ از زمان بایدن بهتر بوده است
  • جبلی: میدان همکاری با هنرمندان را نبسته‌ایم
  • دلزدگی مردم آمریکا از رقابت دوباره بایدن و ترامپ
  • چند کشور اروپایی سفرای ایران را احضار کردند
  • احضار سفرای ایران در چند کشور اروپایی