Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@16:24:07 GMT

آمادگی ۲۲۸ دستگاه اتوبوس برای اعزام زائران اربعین

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۰۹۱۲۹۷

آمادگی ۲۲۸ دستگاه اتوبوس برای اعزام زائران اربعین

قزوین- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: ۲۲۸ دستگاه اتوبوس ناوگان حمل و نقل عمومی مسافربری استان آماده ارائه خدمات مطلوب برای اعزام زائران اربعین حسینی است.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین، افشین پیرنون با بیان اینکه ۲۲۸ دستگاه اتوبوس ناوگان حمل و نقل عمومی مسافربری استان آماده ارائه خدمت به زائران اربعین حسینی است، اظهار داشت: تمهیدات لازم برای تأمین ناوگان مورد نیاز زائران استان قزوین و زائران عبوری با هماهنگی ستاد محترم عتبات عالیات استان به عمل آمده و سعی بر این است که نرخ‌ها، هیچ‌گونه تغییری با سال گذشته نداشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هر چند که نرخ حمل و نقل مسافربری توافقی بوده و بر اساس دستورالعمل شناورسازی نرخ بلیت حمل و نقل عمومی مسافربری جاده‌ای تعیین می‌شود اما پیشنهاد شده که در راستای مشارکت حداکثری در خدمت‌رسانی به زائران مرقد مطهر حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) و بهره‌برداری از ثواب بیشتر در این امر خیر، نسبت به دریافت کرایه کمتر از میزان مصوب هم اقدام کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین اضافه کرد: همچنین تمام محورهای مواصلاتی و ناوگان حمل و نقل عمومی مسافربری استان با تمام توان آماده خدمات‌رسانی به زائران اربعین است.

پیرنون تصریح کرد: در سال جاری مهم‌ترین اولویت ما برای اعزام زائران، افزایش ایمنی در سفر، ارائه خدمات مطلوب حمل و نقل و تکریم زائران است که ۳۰ مجتمع خدماتی- رفاهی بین‌راهی، ۹ اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در شهرستان‌های تابعه و همچنین ۲۴ راهدارخانه استان مجهز بوده و تمام توان خود را در راستای سفر زائران به‌کار می‌گیرد.

این مسؤول یادآور شد: سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۴۳ مستقر در اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین آماده دریافت نظرات، انتقادات، پیشنهادها و شکایات مردمی است و رسیدگی به شکایات احتمالی زائران در قالب کمیسیون‌های ماده ۱۲ و ۱۱ رسیدگی به تخلفات شرکت‌ها و مؤسسات و رانندگان حمل و نقل جاده‌ای صورت می‌گیرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین با آرزوی توفیق برای زائران و احترام به قوانین و مقررات خواستار تعامل تمام دستگاه‌ها به ویژه پلیس راه استان در محورهای مواصلاتی، جدیت و دقت مدیران و متصدیان شرکت‌های حمل و نقل مسافربری استان در رعایت نکات ایمنی ناوگان حمل و نقل قبل از سفر، کنترل و نظارت دقیق و به همراه داشتن تجهیزات ایمنی ناوگان مسافربری اعم از زنجیر چرخ، وسایل ایمنی، برگه معاینه فنی و غیره شد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۹۱۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۰۰ کیلوگرم تریاک در اتوبوس مسافربری در نائین

سرگرد حسن ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان نائین در راستای کنترل و بررسی وسایل نقلیه مشکوک در محورهای مواصلاتی باهدف برخورد با قاچاقچیان موادمخدر به یک دستگاه اتوبوس مشکوک و جهت بررسی آن را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از این خودرو پرداخته که در نتیجه مقدار ۱۰۰ کیلو تریاک که به صورت ماهرانه‌ای در قسمت‌های مختلف خودرو جاساز شده بود را کشف کردند.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان نائین با اشاره به اینکه در این خصوص ۲ متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند بر آثار جبران ناپذیر قاچاق مواد مخدر و مسئله اعتیاد بر خانواده‌ها و به ویژه جوانان تأکید و برخورد با مجرمان این حوزه را از اولویت‌های اصلی پلیس عنوان کرد و از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود در این زمینه را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 6080032

دیگر خبرها

  • استفاده از تمامی ظرفیتها برای میزبانی از بزرگترین پیاده روی جهان
  • کشف ۱۰۰ کیلوگرم تریاک در اتوبوس مسافربری در نائین
  • فروش بلیت چارتری در اربعین ممنوع می شود | دریافت اضافه نرخ بلیت در فرودگاه نجف کاهش می باید
  • اجرا طرح‌های راهداری بوشهر با یک‌هزار میلیارد تومان
  • توسعه ناوگان حمل و نقل در اربعین/ ممنوعیت فروش بلیت چارتری نجف
  • ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای برای سفرهای اربعین توسعه می یابد
  • واژگونی مرگبار یک دستگاه اتوبوس در جاده اردبیل – آستارا
  • جابجایی سه میلیون و ۱۶۴ هزار و ۸۶۶ مسافر با ناوگان حمل و نقل مسافری سیستان و بلوچستان
  • جابجایی بیش از ۳ میلیون مسافر با ناوگان حمل ونقل مسافری سیستان و بلوچستان
  • بازسازی ۴۰ دستگاه اتوبوس در تبریز