Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش بولتن نیوز، مدیر اجرایی آژانس بین‌المللی انرژی در حاشیه کنفرانس دانش جهان در سئول درباره درگیری در عراق میان دولت مرکزی و منطقه کردستان و تصمیم آمریکا برای عدم تایید توافق هسته‌ای با ایران به رویترز گفت: هنوز زود است تاثیر این ریسک‌های ژئوپلیتیکی بر بازارهای نفت ارزیابی شود.

فاتح بیرول گفت: هنوز زود است بگوییم این تحولات ژئوپلیتیکی به چه شکلی ادامه خواهند یافت و تا چه میزان بر قیمت‌های نفت تاثیر خواهند گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: این مسائل به ما یادآوری می‌کند که نفت و ژئوپلیتیک تا چه حد به یکدیگر مرتبط هستند و امنیت نفت مسئله مهمی برای همه کشورها به شمار می‌رود.

فاتح بیرول همچنین اظهار کرد: میزان پایبندی سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) به توافق کاهش تولید ۸۶ درصد بوده که بالاتر از گذشته است و اینکه آنها در نوامبر برای ادامه یا عدم ادامه کاهش تولید تصمیم بگیرند، به خودشان بستگی دارد.

وی در ادامه افزود: اگر اوپک توافق کاهش تولید را تمدید کند، ممکن است سال آینده شاهد تعادل دوباره بازار باشیم زیرا همچنان میزان قابل توجهی ذخایر وجود دارد که بالاتر از متوسط تاریخی است.

اوپک و سایر تولیدکنندگان از جمله روسیه با هدف حذف عرضه مازاد و حمایت از افزایش قیمت‌ها، موافقت کرده‌اند تولیدشان را حدود ۱.۸ میلیون بشکه در روز تا مارس سال میلادی آینده کاهش دهند.

منبع: بولتن نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bultannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بولتن نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۹۱۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیلی بیانیه آژانس بین‌المللی انرژی اتمی درباره حادثه اصفهان

آفتاب‌‌نیوز :

مدیر کل، رافائل گروسی همچنان خواستار خویشتنداری حداکثری از همه است و تأکید می‌کند که تأسیسات هسته‌ای هرگز نباید در درگیری‌های نظامی هدف قرار گیرند. 

آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اوضاع را از نزدیک رصد می‌کند.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • تکمیلی بیانیه آژانس بین‌المللی انرژی اتمی درباره حادثه اصفهان
  • گزارش آژانس از میزان آسیب وارد شده به تأسیسات ایران
  • سفر قریب الوقوع رافائل گروسی به ایران
  • سفر قریب‌الوقوع رافائل گروسی به ایران
  • بازدید منظم آژانس از تاسیسات هسته‌ای ادامه دارد
  • گروسی به ایران می آید!
  • اسلامی: اگر آژانس به تعهدات برجامی خود عمل کند ما هم متعهدیم
  • اسلامی: بازدید منظم آژانس از تأسیسات هسته‌ای/ نظارت ۱۲۰ بازرس
  • استوری جدید گروسی با تگ ایران
  • آیا امکان افزایش مهریه بعد از عقد وجود دارد؟