Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- قهرمان سابق تکواندو که یکی از گزینه‌های اصلی ریاست فدراسیون تکواندو تلقی می‌شد از نام‌نویسی برای ریاست تکواندو خودداری کرد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، هادی ساعی ستاره تکواندوی ایران که در سال‌های اخیر سمبل مخالفت با رئیس فدراسیون تکواندو بوده و تیم ستاره‌های بیرون گود مانده همواره از او به عنوان فردی اصلح برای ریاست این فدراسیون نام می‌بردند، از نام‌نویسی برای ریاست فدراسیون خودداری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساعی که در گفت‌وگو با میزان از قطعی بودن تصمیمش مبنی بر عدم نام‌نویسی در مجمع تکواندو خبر داده است، به صراحت اعلام کرد که از مختار کلانتری در انتخابات این فدراسیون حمایت خواهد کرد.

اینکه قهرمان پرافتخار کشورمان به هر دلیلی تصمیم گرفته تا برخلاف آنچه پیش‌بینی می‌شد کاندیدای ریاست فدراسیون نشود برای ما قابل احترام است اما شنیده میشود که ساعی شرایط نامنویسی را نداشته!

یکی از قوانین نام‌نویسی در انتخابات فدراسیونها داشتن حداقل مدرک تحصیلی فوق لیسانس است که شنیده می‌شود به علت اینکه ساعی هنوز موفق به دریافت فوق لیسانس نشده (وی مدرک لیسانس شهرسازی دارد)، جواز نام‌نویسی در انتخابات فدراسیون تکواندو را کسب نکرده است.

در هر صورت ساعی ستاره بی چون و چرای تکواندوی ایران است و روشن است که اگر علاقه‌ای برای نشستن روی صندلی ریاست فدراسیون دارد، باید حداقل چهارسال دیگر منتظر بماند.

این در حالی است که محمد پولادگر رییس فدراسیون تکواندو به زودی برای حضور در انتخابات این فدراسیون نام‌نویسی خواهد کرد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۹۱۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«بسته پیشنهادی» ویژه طرفداران پادکست‌/احوالپرسی با طراح پارک ساعی

به گزارش خبرگزاری مهر، برنامه «بسته پیشنهادی» شامگاه جمعه هفتم اردیبهشت با حضور اسماعیل باستانی به ارایه پیشنهادهایی درباره پادکست ها می پردازد.

همچنین مژده لواسانی مجری برنامه در بخشی هم میزبان منصوره مصطفی زاده نویسنده و فعال حوزه کتاب می شود تا درباره پادکست گفت‌وگو کنند.

آیتم احوالپرسی در این قسمت از برنامه نیز سراغ حسین محجوبی نقاش پیشکسوت و طراح و سازنده پارک ساعی می رود.

برنامه «بسته پیشنهادی» محصولی از گروه خانواده شبکه دو است که در حوزه فرهنگ و هنر به ارایه بسته‌هایی پیشنهادی برای مخاطبان می‌پردازد.

این برنامه با اجرای مژده لواسانی و تهیه‌کنندگی الهه بهبودی پنجشنبه‌ها و جمعه‌ها حوالی ساعت ۲۳ به پخش می‌رسد.

کد خبر 6089197 علیرضا سعیدی

دیگر خبرها

  • رسمی؛ پدرو روچا رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا
  • جنجال بزرگ علیه قالیباف از سوی یاران رائفی‌پور در مجلس آینده | وعده‌ها عجیب واقعیت دارد؟
  • «بسته پیشنهادی» ویژه طرفداران پادکست‌/احوالپرسی با طراح پارک ساعی
  • اقدام زیبا و تحسین‌برانگیز یک پاکبان در زنجان
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • عکس| ستاره سابق تیم ملی دبیرکل فدراسیون شد
  • حسن یزدانی با عبور از هادی ساعی بهترین المپین ایران می‌شود
  • ستاره سابق تیم ملی رسماً دبیرکل فدراسیون شد
  • جلسه فنی تیم‌های ملی تکواندو برگزار شد
  • تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی