Web Analytics Made Easy - Statcounter

بوشهر - وزیر کشور گفت: استانداران با هماهنگی نماینده ولی فقیه در استان‌ها و نمایندگان آن استان در مجلس انتخاب می‌شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرضا رحمانی فضلی صبح سه‌شنبه در نشست با امام جمعه بوشهر اظهار داشت: دولت توجه ویژه‌ای به مشارکت مردم دارد و تلاش می‌شود که از ظرفیت و مشارکت‌های مردمی به خوبی استفاده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه برای دستیابی به موفقیت باید امور را به مردم بسپاریم و مشارکت‌های مردمی را تقویت کنیم، اضافه کرد: در هر جایی که از مشارکت مردم استفاده کنیم به موفقیت دست خواهیم یافت.

وزیر کشور با بیان اینکه انتظار می‌رود استان بوشهر مسیر توسعه را طی کند، خاطرنشان کرد: انتظار ما از نماینده ولی فقیه در استان نیز استمرار حمایت از استاندار است و انشاءالله استاندار جدید هم کماکان مورد حمایت نماینده ولی فقیه در استان باشد.

وی به برنامه دولت برای تغییر و جابجایی استانداران در نقاط مختلف اشاره کرد و ادامه داد: تلاش شده تا از نظر نمایندگان ولی فقیه، نمایندگان مجلس و ستادها و پیشنهادات در این زمینه استفاده شود.

رحمانی فضلی خاطرنشان کرد: سالاری استاندار سابق بوشهر کارهای خوبی را در استان اجرا کرد و با هماهنگی و همدلی موجود در استان بوشهر شاهد اقدامات بسیار خوبی بودیم و شاهد وحدت و انسجام مطلوبی بودیم.

وی با اشاره به انتخاب عبدالکریم گراوند استاندار جدید بوشهر با حمایت دولت و رای خوب هیئت وزیران و هماهنگی و ارزیابی وزارت کشور، افزود: آقای گراوند از تجربیات خوبی برخوردار است و در عمل نیز فردی معتدل و هماهنگ است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۹۱۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید نماینده ولی فقیه در قرارگاه کربلا از خط مرزی

نماینده ولی فقیه در قرارگاه منطقه‌ای کربلا از پایگاه‌های تیپ زرهی حضرت حجت (عج) مستقر در خط مرزی بازدید کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، حجت الاسلام سید اسماعیل طباطبایی؛ مسئول نماینده ولی فقیه در قرارگاه منطقه‌ای کربلای نیروی زمینی سپاه ضمن زیارت یادمان عملیات والفجر 8 و بازدید از پایگاه‌های مستقر در خط مرزی با رزمندگان سپاه اسلام دیدار کرد.

حجت الاسلام طباطبایی در این بازدید گفت: خداوند متعال را شاکریم که عملیات وعده صادق باعث مجد بیش از پیش اسلام و مسلمین شد.

وی افزود: عملیات وعده صادق با فرمان حضرت امام خامنه‌ای توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با هدف تنبیه رژیم کودک کش صهیونیستی صورت گرفت که به پیروزی غرورآفرین و عزتمندانه ایران اسلامی منجر و سبب شور، شعف و امید بیشتر بین مردم شد.

مسؤل نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه منطقه‌ای کربلا  تصریح کرد: آمادگی اعتقادی و معنوی بالا و کار جهادی شبانه روزی در ایام مختلف تعطیل و غیرتعطیل سال و روحیه بالای رزمندگان تیپ زرهی حضرت حجت (عج) در راه حفظ امنیت در خط مرزی شایسته تقدیر ویژه است.

دیدار با روحانیون گردان‌های تیپ از دیگر برنامه‌های این بازدید مسؤل نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه منطقه‌ای کربلا و تیم همراه بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دیدار رئیس‌ جمهور با آیت‌الله شاهچراغی ‌
  • «کم‌آبی» ابرچالش استان سمنان است
  • دیدار صمیمی نماینده ولی فقیه در استان با مردم دیواندره
  • بیانیه نمایندگان اقلیت‌های دینی مجلس: هرگونه خطای رژیم جعلی اسرائیل بدون پاسخ باقی نخواهد ماند
  • دیدار نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار با اعضای شورای تأمین استان همدان
  • هنر سیاستگذار ارزی این است که آثار و پیامدهای منفی بازار را کاهش دهد
  • نماینده مجلس: کاش رئیسی، بلوچ بود
  • مجلس جدید قوانینی را وضع کند که تحولات اقتصادی را به دنبال داشته باشد
  • بازدید نماینده ولی فقیه در قرارگاه کربلا از خط مرزی
  • انصراف نمایندگان از طرح سوال وزیر کار