Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-19@03:23:40 GMT

طرح های جدید ورزش اندیمشک را متحول می کند

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۰۹۱۵۰۰

صبح امروز نشست شورای ورزش اندیمشک در فرمانداری این شهرستان با حضور مسئولین برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اندیمشک جوان، نشست شورای ورزش اندیمشک در فرمانداری این شهرستان با حضور مسئولین برگزار شد.

در این جلسه فرماندار اندیمشک با اشاره به افزایش بستر و زیر ساخت های وزش گفت: ورزش یکی از موضوعات مهم و جدی است که باید به ان توجه ویزه داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیمان جهانگیری در ادامه افزود: خوشبختانه با توجه به اقداماتی که در خصوص ورزش در اندیمشک انجام شده سرانه ورزشی اندیمشک از بسیاری از شهرهای استان خوزستان بیشتر است.

وی در ادامه با اشاره به پروژه های متعددی که در شهرستان در حال تکمیل است، گفت: اجرای طرح های جدید موجب تحول در حوزه ورزش و نیازهای ورزشی اندیمشک خواهد شد.

جهانگیری با اشاره به اینکه اندیمشک دارای ظرفیت های فراوانی در زمینه ورزش است، خاطرنشان کرد: استعداد های اندیمشک باعث کسب موفقیت های بزرگی در کشور و جهان برای اندیمشک شده و باید بستر لازم برای افزایش هرچه بیشتر این موفقیت ها فراهم شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان اندیمشک در این جلسه به تشریح عملکرد اداره ورزش و جوانان این شهرستان در یکسال گذشته پرداخت.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۹۱۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابداع مولکول نوری برای کاهش مصرف انرژی/ تلویزیون‌های اُلِد متحول می‌شوند

به گزارش خبرگزاری علم‌ و فناوری آنا به نقل از اینترستینگ اینجینیرینگ، گروهی از محققان برای ساده‌سازی ساختار «دیود‌های نورگسیل آلی (اُلِد) با کارایی بالا» به رویکرد جدیدی رسیده‌اند که محدودیت‌های قبلی را در این فناوری برطرف می‌کند.

بر اساس این گزارش، پژوهشگرانی از دانشگاه‌های نورثامبریا، کمبریج، امپریال و لافبورو در تحقیق جدید خود با ابداع یک مولکول نوری موفق شدند محدودیت‌های اُلِد در پنل‌های تلویزیونی را برطرف کنند. پنل‌های تلویزیون اُلِد گران‌قیمت هستند و با‌وجود کیفیت بصری پویا، طول عمر نسبتاً کوتاهی دارند.

در ساختار اُلِد، یک لایه نیم‌رسانای آلی بین دو الکترود قرار می‌گیرد، اما با این وجود بیشتر انرژی الکتریکی در یک اُلِد به نور تبدیل می‌شود و گاهی اوقات انرژی به اشتباه هدایت می‌شود و ساختار اُلِد را ضعیف می‌کند و در نتیجه طول عمر و کارایی آن را کاهش می‌دهد. در روش جدید و  ابداعی محققان، این مشکل برطرف شده است و می‌تواند منجر به ساخت نمایشگرهای تلویزیونی با وضوح و طول عمر بیشتر شود و نیز مصرف انرژی توسط صفحه نمایش تلویزیون و گوشی‌های هوشمند را کاهش دهد و پایداری و کارایی آن‌ها را بالا ببرد.

این تیم نوعی مولکول گسیلِ نور ابداع کرده است که با سپرهای داخلی خود مسیرهای انرژی مخرب و کنترل فعل و انفعالات مولکولی را مسدود می‌کند. این مولکول پیشرفته راه را برای توسعه اُلِدهای کارآمدتر باز کرده است که مصرف انرژی دستگاه‌ها را در عصر اطلاعات کاهش می‌دهد.

دکتر مارک اترینگتون، استادیار فوتوفیزیک مولکولی در گروه ریاضیات، فیزیک و مهندسی برق در دانشگاه نورثامبریا، می‌گوید یکی از اجزای مهم این تحقیق، یافته‌های مربوط به ویژگی‌های نیم‌رساناهای آلی است که می‌تواند دستاورد مهمی برای تولید‌کنندگان و مصرف کنندگان داشته باشد.

محققان در در این دستاورد علمی برای درک فرایند انتقال انرژی مولکول‌ها به طیف‌سنجی انرژی مولکولی پرداختند که نتایج آن بسیار مهم بود و کمک کرد تا به تصویری جامع از آرایش سطح انرژی برسند. نتایج این پژوهش در مجله علمی و معتبر نیچر ماتریالز به چاپ رسیده است.

 

انتهای پیام/

نازنین احسانی طباطبایی

دیگر خبرها

  • ظرفیت‌های گردشگری اندیمشک فراموش شده است
  • حضور در تیم ملی فوتبال مهاجم نساجی را متحول می کند؟
  • ابداع مولکول نوری برای کاهش مصرف انرژی/ تلویزیون‌های اُلِد متحول می‌شوند
  • هاشمی: موفقیت ورزش ما در بازی‌های المپیک، مدیون مربیان ایرانی است
  • هاشمی: موفقیت ورزش ما در المپیک، مدیون مربیان ایرانی است/ خودباوری در میان مربیان ایرانی باید تقویت شود
  • موفقیت ورزش در المپیک مدیون مربیان ایرانی است
  • کیومرث هاشمی: موفقیت ورزش ما در بازی‌های المپیک، مدیون مربیان ایرانی است
  • هاشمی: موفقیت ورزش در بازی‌های المپیک مدیون مربیان ایرانی است
  • پدر شهیدان «موسوی فرد» در اندیمشک درگذشت
  • اسبقیان: والیبال دوباره موفقیت هایش را تکرار خواهد کرد