Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن تربتی نژاد پس از کش و قوس های فراوان و با رأی سه تن از اعضای شورای شهر، شهردار جدید کردکوی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از رادکانا؛ هفدهمین جلسه غیرعلنی شورای اسلامی شهر کردکوی عصر امروز دوشنبه با دستور انتخاب شهردار باحضور اعضا در صحن شورای شهر برگزار شد.

جلسه ابتدا بصورت رسمی و علنی باحضور اصحاب رسانه برگزار شد که در ادامه خبرنگاران را از جلسه بیرون کرده و اعلام کردند جلسه غیررسمی برگزار می شود که اعتراض خبرنگاران را به همراه داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جلسه بصورت غیرعلنی برگزار شد که در نتیجه آن مجسن تربتی نژاد فرزند نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی که در کردکوی به ژن خوب معروف است بعنوان شهردار جدید کردکوی انتخاب گردید.

طی رأی گیری در آخرین جلسه انتخاب شهردار آقایان امید دانشیار، امیر قاسمی و محمدرضا شریف موسوی به محسن تربتی نژاد رأی دادند و همچنین آقایان رضا روشناسان و رسول فیروزیان به محمدرضا سیدالنگی رأی دادند.

پس از انتخاب محسن تربتی نژاد از سوی سه عضو شورای شهر هجمه زیادی در فضای مجازی سه عضو موافق تربتی نژاد را در برگرفت.

عده ای بر این نکته تأکید دارند، برگزاری جلسات متعدد انتخاب شهردار و حضور کاندیداهای مختلف تصدی پست شهرداری و معرفی و بیان رزومه و برنامه ها تنها سریالی بود که انتخاب نهایی سه عضو شورای شهر کاملا مشخص بود.

در هر حال امشب محسن تربتی نژاد شهردار جدید شهر کردکوی شد و امیدواریم روزهای بدون حاشیه و بدون تنش همراه با کارآمدی و دگرگونی در راه باشد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۹۱۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸ جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی برگزار شد

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بیرجند گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۸ جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی با موضوعات مختلف در استان برگزار شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، علیرضا خامه‌زر در نشست مشترک با بخش خصوصی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه یکی از ارکان مجموعه اتاق بازرگانی ظرفیت شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی است، اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون 8 جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی با موضوعات مختلف در استان برگزار شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 10 کمیسیون با عناوین مختلف ذیل مجموعه اتاق بازرگانی بیرجند فعالیت می‌کنند، افزود: متأسفانه سفره اقتصاد استان روز به روز رو به کوچک شدن است، لذا در سال آینده باید رتبه استان را در آیتم‌های اقتصادی بالا ببریم.

رئیس اتاق بازرگانی بیرجند با اشاره به اینکه هم‌افزایی و همدلی از اهداف مهم بخش خصوصی است، گفت: امیدواریم در سال آینده شرایط به گونه‌ای پیش برود که تنوع نمایشگاهی در استان داشته باشیم.

وی با بیان اینکه بخش خصوصی باید کیفی‌سازی شود، عنوان کرد: بخش خصوصی از سوی اشرفی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی حمایت ویژه و قاطع خواهد داشت.

رئیس اتاق تعاون خراسان جنوبی نیز در این جلسه با اشاره به اینکه پیش‌بینی می‌شود با وضعیت موجود سال آینده سالی سخت در حوزه اقتصادی کشور و استان است، اظهار داشت: امسال برای اولین بار قیمت تنظیم بازار شب عید نداشته‌ایم.

غلامحسین حسینی با بیان اینکه بخش زیادی از اقتصاد استان اقتصاد خُردمحور و صنف است، افزود: بخش خصوصی باید هوای یکدیگر را داشته باشند تا بتوانند مایحتاج اولیه زندگی خود را تأمین کنند.

وی با اشاره به اینکه اتاق تعاون یک سری مسئولیت‌های اجتماعی و تکالیف بر عهده دارد، گفت: در سال گذشته بر اساس آمار برای 5 هزار و 142 نفر دوره‌های آموزشی برگزار شده است.

رئیس اتاق تعاون خراسان جنوبی با بیان اینکه مهارت‌های منابع انسانی در هر بخش اقتصادی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، عنوان کرد: در سال جاری با حدود 30 شرکت تعاونی، صادرات به چندین کشور داشته‌اند.

حسینی با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری حدود 20 پرونده ثبتی در اتاق تعاون داشته‌ایم، بیان کرد: در حوزه مسکن کارگری 426 واحد به مرحله قرارداد رسیده است.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه صنعت ساختمان در استان، اظهار داشت: متأسفانه امسال به دلایلی این نمایشگاه بازخورد خوبی نداشته که امیدواریم در سال‌های آینده در این حوزه شاهد رونق و توسعه باشیم.

رئیس اتاق تعاون خراسان جنوبی با بیان اینکه متأسفانه انتظاری که از جشنواره زرشک وجود دارد عملی نمی‌شود و هنوز درگیر گرفتاری‌های مالی این جشنواره هستیم، افزود: بخش خصوصی در جشنواره زرشک نادیده گرفته شد و هیچ کجا نامی از آنها برده نشده است.

رئیس اتاق اصناف خراسان جنوبی نیز در این جلسه با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون سه هزار و 993 پروانه صادر شده است، اظهار داشت: در این مدت 18 هزار و 581 واحد اخطار و 152 واحد پلمپ نیز شده است.

سعید قدبا گفت: 140 فروشگاه فوق‌العاده در سطح استان فعالیت می‌کنند که از این تعداد 100 فروشگاه مربوط به حوزه خواربار و 30 فروشگاه پوشاک و مابقی در حوزه کیف و کفش است.

رئیس اتاق اصناف خراسان جنوبی بیان کرد: اتاق اصناف برای اولین بار با 210 غرفه عهده‌دار برگزاری نمایشگاه بهاره شد.

مهدی باقری نیز در این جلسه اظهار داشت: در آینده تمامی کسب‌وکارها باید قسمتی از فناوری اطلاعات، هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء را داشته باشند.

رئیس کمیسیون فناوری اطلاعات و کسب‌وکارهای نوین اتاق بازرگانی بیرجند با بیان اینکه در سال جاری برای اولین بار از کارآفرینان حوزه فناوری اطلاعات استان با محوریت کمیسیون فناوری اطلاعات اتاق تجلیل شده است، افزود: قرار است استارتاپ شویی با محوریت اتاق بازرگانی و با حضور جوانان صاحب ایده در استان برگزار شود.

انتهای پیام/254

دیگر خبرها

  • حل مشکل ترافیک هسته مرکزی خوی ضروری است
  • بودجه ۲۷۰۰ میلیاردی شهرداری گرگان تصویب شد
  • ادامه جلسه شورای عالی کار امروز برگزار می‌شود
  • ۸ جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی برگزار شد
  • یکصد و سی و سومین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان کرمانشاه برگزار شد
  • آخرین جلسه شورای اطلاع‌رسانی دولت به میزبانی وزارت ارتباطات برگزار شد
  • کلاف سردرگم انتخاب شهردار در نسیم شهر/انتظار۱۰ماهه پایان می یابد؟
  • دوستانه حساب است، اوسمار و تجربه برد پیکان!
  • برگزاری نخستین رویداد انتخاب شهردار برتر در خراسان رضوی
  • برگشت حقوق دولتی معادن به کرمان وضعیت خوبی ندارد