Web Analytics Made Easy - Statcounter

جامعه > قضایی - تسنیم نوشت: شعبه 15 دادگاه انقلاب اسلامی تهران به ریاست قاضی صلواتی، متهمان یک باند بزرگ قاچاق دختران را مجموعاً به تحمل 10 سال حبس محکوم کرد.

عوامل یک باند بزرگ قاچاق دختران که اقدام به قاچاق بیش از 800 دختر کرده بود، چندی پیش با اقدام نیروهای اطلاعاتی و امنیتی، دستگیر و برای متهمان آن، در دادسرای جرایم رایانه‌ای پرونده قضایی تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عوامل باند با استفاده از بستر فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، اقدام به شناسایی دختران و اغفال آنها می‌کردند که نهایتاً پس از تکمیل تحقیقات، برای 10 نفر از متهمان کیفرخواست صادر و پرونده برای رسیدگی به شعبه 15 دادگاه انقلاب به ریاست قاضی صلواتی ارسال شد.

در کیفرخواست صادره از سوی دادسرا، مشارکت در راه‌اندازی خانه فساد، قاچاق انسان و قوّادی برای متهمان این پرونده نظر گرفته شده بود.

نهایتاً قاضی صلواتی پس از برگزاری جلسات محاکمه، هر کدام از متهمان این پرونده را به تحمل 10 سال حبس محکوم کرد و پرونده با اعتراض متهمان به حکم صادره، به شعبه 36 دادگاه تجدیدنظر استان تهران ارسال شد.

جلسه دادگاه تجدیدنظر هم چند روز پیش برگزار شد اما هنوز حکم قطعی و نهایی درباره متهمان این پرونده صادر نشده است.

سرشبکه این باند بزرگ قاچاق دختران متواری است و برای وی پرونده جداگانه‌ای تشکیل شده است.

47238

کلید واژه‌ها : بازداشت - زنان آسیب‌پذیر - قاچاق زنان - خشونت علیه زنان - حضور زنان در جامعه - قوه قضاییه -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۹۱۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۶۵ میلیارد و ۸۹۲ میلیون ریال جریمه قاچاقچیان خودرو

به گزارش خبرگزاری مهر، صمد حضرتی گفت: پرونده قاچاق بنز S۵۰۰ به ارزش ۱۵۴ میلیارد و ۱۹۶ میلیون ریال در شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان جلفا رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی افزود: شعبه پس از بررسی مدارک موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط خودرو، متهم را به پرداخت ۱۵۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

همچنین حضرتی پیرامون قاچاق بنز E۳۵۰، گفت: شعبه به پرونده این تخلف به ارزش ۷۰ میلیارد و ۵۶۴ میلیون ریال رسیدگی و با توجه به مدارک موجود، علاوه بر ضبط خودرو، متهم را به پرداخت ۲۱۱ میلیارد و ۶۹۲ میلیون ریال جریمه معادل سه برابر ارزش خودرو محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی افزود: شعبه متهمان ۲ پرونده را جمعاً به پرداخت ۳۶۵ میلیارد و ۸۹۲ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

حضرتی گفت: با گزارش گمرک نوردوز پیرامون خارج نکردن خودروها در مهلت مقرر، پرونده این تخلف‌ها برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شده بود.

کد خبر 6083129

دیگر خبرها

  • دود سیگار قاچاق به چشم قاچاقچی رفت
  • محاکمه بزرگ منافقین؛ داعشی‌های دهه ۶۰
  • جریمه ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریالی قاچاق تلفن همراه در پاوه
  • قاچاق هروئین و شیشه در پوشش باند خانوادگی
  • از کار افتادن سنسور قاچاقی خودرو
  • جریمه قاچاقچی سنسور خودرو در اهواز
  • کیفرخواست پرونده متهمان فساد ارزی ۸۰۰ هزار یورویی صادر شد
  • تعزیر قاچاقچی سوخت در لارستان
  • هشدار درباره وقوع شورش سراسری در آمریکا در صورت بازداشت ترامپ
  • ۳۶۵ میلیارد و ۸۹۲ میلیون ریال جریمه قاچاقچیان خودرو