Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-05@17:13:50 GMT

خانواده محروم هیرمندی صاحب خانه می شوند

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۰۹۱۶۱۷

مسئول بسیج سازندگی شهرستان هیرمند گفت: ساخت یک باب منزل مسکونی با اعتبار 200 میلیون ریال توسط نیروهای جهادی در شهرستان هیرمند آغاز خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی اصغر علی احمد در گفت و گو با پایگاه خبری ندای هیرمند؛ بیان داشت: در راستای اهداف محرومیت زدایی سپاه، یک باب منزل مسکونی برای خانواده ی محروم هیرمندی احداث شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همچنین در طول سال جاری تعداد 20 واحد مسکونی دیگر در نقاط مختلف شهرستان هیرمند احداث شده است که این امر می تواند گام مهمی در زدودن غبار محرومیت باشد.

مسئول بسیج سازندگی شهرستان هیرمند تصریح کرد: اعطای وام های اقتصاد مقاومتی و همچنین تشویق بومیان منطقه جهت پیشبرد اهداف اقتصاد داخلی از دیگر سیاست های بسیج سازندگی در شهرستان هیرمند است.

وی همچنین گفت: خانه هایی که در این شهرستان دچار تخریب جدی قرار گرفته اند توسط کارشناسان ، شناسایی و پس از اخذ اعتبارات، ساخت آن منزل مسکونی آغاز می شود .

علی احمد تصریح کرد: در همین خصوص نیز ساخت یک باب منزل مسکونی با اعتبار 200 میلیون ریال توسط نیروهای جهادی در شهرستان هیرمند آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۹۱۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جان باختن یک نفر در حادثه آتش سوزی منزل مسکونی در گرگان

حادثه شامگاه جمعه چهاردهم اردیبهشت در کوی شهریار گرگان کوچه شهریار دوم روی داد و بر اثر آن یک مرد جان خود را از دست داد.

صفری مسئول آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان گفت: این آتش سوزی که شعله‌های آن از پنجره به بیرون زبانه می‌کشید سبب سوختن تمامی وسایل خانه و دودزدگی کامل شد و ماموران آتش نشانی از سرایت آتش به واحد‌های دیگر جلوگیری کردند.

او افزود: همزمان با خاموش کردن آتش ماموران جسم بی جان یک مرد را نیز مشاهده کردند که در اختیار ماموران انتظامی و قضایی قرار گرفت.

صفری گفت: علت حادثه در دست بررسی است.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • گروه‌های جهادی ۱۸۰ برنامه در شاهرود اجرا می‌کنند
  • آبرسانی به ۶۰۰ روستای آذربایجان غربی
  • نجاتگران هلال احمر جاجرم به متاثرین از سیل امدادرسانی کردند
  • جان باختن یک نفر در حادثه آتش سوزی منزل مسکونی درگرگان
  • جان باختن یک نفر در حادثه آتش سوزی منزل مسکونی در گرگان
  • جان باختن یک نفر در حادثه آتش سوزی منزل مسکونی در شهرک شهریار گرگان
  • امدادرسانی نجاتگران هلال احمر استان ایلام به ۱۴۰ نفر متاثر از سیل
  • امکان ساخت ۴ و نیم میلیون واحد مسکونی جدید در بافت‌های فرسوده
  • امکان ساخت ۴.۵ میلیون واحد مسکونی جدید در بافت‌های فرسوده
  • رفع خطر از منازل مسکونی فرسوده منطقه ۴ یزد