Web Analytics Made Easy - Statcounter

بروجرد - ایرنا - معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه بروجرد گفت: طرح جمع آوری خودروهای مزاحم و فروشندگان سیارکه درسطح شهر بروجرد اقدام به عرضه میوه وتربارمی کنند آغاز شد.

احمد گودرزیان روزسه شنبه درگفت وگو با خبرنگارایرنا افزود: فروشندگان سیاری که درمیادین، تقاطع ها وخیابان های اصلی شهراقدام به عرضه میوه کرده علاوه برهم زدن نظم عمومی، ایجاد ترافیک و مشکل در تردد خودروها چهره شهررا نازیبا می کنند در این طرح ساماندهی می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهارکرد: این طرح با همکاری شهرداری بروجرد وسازمان میادین میوه و تره بار اجرا خواهد شد فروشندگان سیاربه بازارهایی که برای عرضه محصولات کشاورزی آماده شده اند هدایت می شوند.
معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری بروجرد بیان کرد: درصورتی که این فروشندگان پس ازساماندهی در این طرح مجدد درسطح خیابان های شهراقدام به فعالیت کنند با هماهنگی دادستان و نیروهای انتظامی اموال آنها توقیف وبه پارکینگ انتقال می یابند.
گودرزیان اضافه کرد: متاسفانه برخی ازصاحبان مغازه ها خیابان و پیاده رو را حریم شخصی خود دانسته و با تجاوز به این حریم رفت و آمد شهروندان را به مخاطره می اندازند که دراین راستا با هماهنگی دادستانی برخورد با متجاوزان به حریم خیابان و پیاده رو آغاز شده ومتخلفین به دادستانی معرفی خواهند شد.
وی ادامه داد: همچینین طرح ساماندهی 2 هزار و 500 دستفروش در بروجرد اجرا و این افراد در 10 نقطه شهراجرا خواهد شد.
شهرستان بروجرد بیش از350 هزارتن جمعیت دارد که بیش از 35 درصد آن به صورت مستقیم دربخش کشاورزی مشغول به فعالیت هستند.
بروجرد 68 هزارهکتاراراضی باغی وکشاورزی دارد که ازاین مقدارحدود 15 هزارهکتارباغ بوده که از این میزان اراضی باغی سالانه 90 هزارتن میوه تولید می شود.
باغدارن بروجرد به علت نبودن بازارعرضه میوه و تربار و سردخانه محصولات خود را میادین وجاده های اصلی وفرعی شهرستان به فروش می رسانند.
7273/6052 خبرنگار: آمنه صارمی** انتشاردهنده: مقداد بهاروند احمدی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۹۱۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب مطب یک دندانپزشک قلابی در بروجرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، معاون درمان شبکه بهداشت و درمان بروجرد گفت: پیرو شکایات مردمی مطب دندانپزشک قلابی پس از هماهنگی با دستگاه قضایی و همکاری پلیس اماکن عمومی نیروی انتظامی برای سومین بار پلمب شد.

مهدی زارعی روز سه شنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: فرد متخلف با وجود اینکه سه بار در محاکم قضایی محکوم شده بود، با اجاره مکان جدید اقدام به تاسیس دوباره مطب غیرمجاز دندانپزشکی کرده است.

وی افزود: این دندانپزشک قلابی در میدان امام حسین (ع) بروجرد فعالیت داشته است و چنانچه مردم از این فرد متخلف شکایت دارند می‌توانند به معاونت درمان شبکه بهداشت شهرستان مراجعه کنند.

معاون درمان شبکه بهداشت و درمان بروجرد با اشاره به افزایش فعالیت افراد بدون صلاحیت در حیطه دندانپزشکی به علت دریافت تعرفه ارزان‌تر از بیماران تاکید کرد: به لحاظ عدم وجود شرایط بهداشتی و استریل تجهیزات و عدم تخصص و مهارت در امر دندانپزشکی، عوارض و مشکلات جبران ناپذیر در بیماران گزارش شده که منجر به صرف هزینه‌های گزاف می‌شود.

دیگر خبرها

  • پلمب مطب یک دندانپزشک قلابی در بروجرد
  • سه ماه حبس برای درمانگر غیر مجاز دام در شهرستان بروجرد
  • توقیف ۲۳ دستگاه وسیله نقلیه مزاحم در زنجان
  • جمع‌آوری و دستگیری معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود
  • افزایش عرضه پوشاک مستعمل تاناکورایی در مشهد
  • نویز کنسلینگ چیست و چه کاربردی دارد ؟
  • وایرال شدن دوباره تعداد خودروهای گشت ارشاد در خیابان‌های تهران | فیلم
  • کیا رقیب ارزان قیمت تسلا را روانه خیابان کرد
  • توقیف ۶ دستگاه موتورسیکلت مزاحم در شیروان
  • خودروهای فرمول یک در خیابان ولیعصر تهران