Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - دکتر علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه با تصویب هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی آقایان ترکان، لطفی، ثابت، رستمی و فیاض بخش به عنوان اعضای هیات مدیره شستا تعیین شدند، گفت: باید از اعضای هیات مدیره جدید شستا بویژه مهندس ترکان بخاطر قبول این مسئولیت تشکر کنم.

وی در ادامه با اشاره به انتظارات خود از اعضای هیات مدیره جدید شستا اظهار کرد: با توجه به این که اعضای جدید از افراد توانمند ، متخصص و کارآمد هستند انتظار دارم ضمن صیانت از اموال بین النسلی کارگران و مستمری بگیران با مدیریت کارآمد منابع مالی تخصیص یافته ، بدست آوردن ارزش افزوده حداکثری در بازارهای سرمایه داخلی و خارجی را پیگیری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ربیعی افزود: جذب سرمایه، بین المللی کردن فعالیتها، همکاری با شرکتهای بزرگ بین المللی، اجرای استراتژی شفافیت بالا و نمونه، استفاده از نیروهای جوان، زبده و نخبگان دانشگاهی در هیات مدیره‌ها، کوچک کردن شرکتها، ممانعت از توسعه عمودی، ایجاد ساختار برای نظارت شرکای اجتماعی، ارتقای نظارت بر شرکت‌های تابعه و پاسخگویی به افکار عمومی و استفاده از نظریات، پیشنهادات و انتقادات صاحب نظران و شرکای اجتماعی باید سرلوحه کار هیات مدیره جدید باشد.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون ،کار و رفاه اجتماعی، وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: شستا باید پرچمدار شفافیت و فساد ستیزی در فعالیتهای اقتصادی و بازرگانی باشد.

ربیعی در پایان تصریح کرد: راهبرد اصلی این وزراتخانه خروج از بنگاه داری و حرکت به سمت بازار سرمایه است و براین اساس سیاست گذاری کارآمد اقتصادی درچارچوب سیاست‌های اقتصاد مقاومتی مد نظر هیات مدیره جدید خواهد بود.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۹۱۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۴ میلیارد تومانی برای بیانیه نویسی

سازمان لیگ فوتبال ایران دستور العمل جدیدی را به تمامی باشگاه های فوتبال در خصوص انتشار بیانیه و مصاحبه های غیرفنی ابلاغ کرد.

به گزارش مشرق، بر اساس تصمیمات متخذه فدراسیون فوتبال و مصوبات هیئت رئیسه سازمان لیگ با توجه به حساسیت مسابقات لیگ‌های کشوری و به منظور جلوگیری از حاشیه‌های غیر متعارف و ایجاد آرامش در جهت ارتقا سلامت و نشاط در جامعه در خصوص انتشار و صدور اعلامیه / اطلاعیه / بیانیه مصاحبه غیر فنی و خارج از حوزه مسئولیت، اظهارات در کنفرانس مطبوعاتی، توسط مربیان، کادر فنی و اداری مدیرعامل یا اعضای هیئت مدیره باشگاه، علیه فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ، هیئت‌های فوتبال، باشگاه‌ها، کمیته‌های فدراسیون و اعضای باشگاه‌ها تصمیمات ذیل اتخاذ و از تاریخ صدور ابلاغیه اجرا می‌گردد:

لیگ دسته سوم / لیگ دسته دوم فوتبال و فوتبال ساحلی و لیگ برتر بانوان

سرمربی / کادر فنی و اداری، مدیرعامل یا اعضای هیئت مدیره

۱- برای بار اول ۲۰۰ میلیون تومان جریمه

۲- برای بار دوم ۳۰۰ میلیون تومان جریمه

۳- برای بار سوم و تکرار ۴۰۰ میلیون تومان جریمه

ادامه فعالیت منوط به پرداخت جریمه توسط شخص خاطی می‌باشد.

صدور اطلاعیه و… و. توسط روابط عمومی و باشگاه – مربوط به مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره می‌باشد و مسئولیت پاسخگویی مستقیماً با مدیرعامل است.

لیگ دسته اول سرمربی / کادر فنی و اداری، مدیرعامل یا اعضای هیئت مدیره

۱- برای بار اول ۵۰۰ میلیون تومان جریمه

۲- برای بار دوم یک میلیارد تومان جریمه

۳- برای بار سوم و تکرار ۵/۱ میلیارد تومان جریمه

ادامه فعالیت منوط به پرداخت جریمه توسط شخص خاطی می‌باشد.

صدور اطلاعیه و… و. توسط روابط عمومی و باشگاه – مربوط به مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره می‌باشد و مسئولیت پاسخگویی مستقیماً با مدیرعامل می‌باشد.

لیگ برتر سرمربی / کادر فنی و اداری، مدیرعامل یا اعضای هیئت مدیره

۱- برای بار اول ۲ میلیارد تومان جریمه

۲- برای بار دوم ۳ میلیارد تومان جریمه

۳- برای بار سوم و تکرار ۴ میلیارد تومان جریمه

ادامه فعالیت منوط به پرداخت جریمه توسط شخص خاطی می‌باشد.

صدور اطلاعیه و… توسط روابط عمومی و باشگاه – مربوط به مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره می‌باشد و مسئولیت پاسخگویی مستقیماً با مدیرعامل می‌باشد.

ضمناً علاوه بر جرایم مالی ذکر شده با توجه به مسئولیت مدیران عامل باشگاه‌ها هرگونه تخطی از این دستورالعمل موارد به کمیته‌های قضائی فدراسیون جهت تصمیمات انضباطی شدیدتر" غیر مالی" ارجاع می‌گردد.

منبع: سایت سازمان لیگ

دیگر خبرها

  • کری مدیرعامل صنعت نفت برای قهرمانی پرسپولیس
  • سرمربی جدید تراکتور مشخص شد
  • بیانیه نویس‌ها ۲ تا ۴ میلیارد جریمه می‌شوند
  • جریمه‌های میلیاردی برای بیانیه‌نویسی در لیگ‌های فوتبال
  • جریمه ۴ میلیارد تومانی برای بیانیه نویسی
  • جریمه ۲ تا ۴ میلیاردی برای بیانیه‌نویسی لیگ برتری‌ها
  • بررسی تمدید قراردادها در جلسه امروز هیات مدیره پرسپولیس
  • تفویض اختیار تمدید قراردادها به مدیرعامل پرسپولیس
  • مدیرعامل پرسپولیس اختیار تمدید قرارداد بازیکنان را گرفت
  • گزارش درویش از تمدید قرارداد با بازیکنان به اعضای هیات مدیره