Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-05@07:29:53 GMT

باقری کنی: آیت‌الله مهدوی برای من قبله حاجات بود

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۰۹۱۸۰۲

برادر آیت‌الله مهدوی کنی در وصف برادر خود گفت که او برایش قبله حاجات بوده است.

به گزارش ایسنا، آیت‌الله باقری کنی صبح امروز (سه‌شنبه) در همایش ملی نکوداشت آیت‌الله مهدوی کنی که در دانشگاه امام صادق برگزار شد، گفت: من قابلیت این را ندارم که درباره آقای مهدوی صحبت کنم.

وی ادامه داد: ایشان از نظر سنی از من کوچکتر بود اما از روزی که وارد اجتماع شد یعنی حدود 15 سالگی هرچه دیدم از من بالاتر بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چه در مقام زهد و تقوا و چه در مقام علمی.

برادر آیت‌الله مهدوی کنی با بیان اینکه ایشان برای من قبله حاجات بود، تصریح کرد: من هر ایرادی داشتم از ایشان می پرسیدم و ایشان نیز به خوبی مسائل را حل می کرد. اضطرابی هم نداشت و در مقام بیان حق قدم بر می‌داشت. خودش و روح بلندش را به امیرالمومنین سپردیم تا از غلامان ائمه طاهرین باشد. خدا رحمتش کند و درجاتش را هم نائل آورد.

باقری کنی همچنین اظهار کرد: پایگاه من به واسطه ایشان شکل گرفت. الان هم قابلیت ندارم از ایشان صحبت کنم. امید شفاعت به ایشان دارم، ان‌شاءالله شفیع ما در درب خانه اهل بیت باشد. از شما هم تقاضا می کنم روشی که ایشان داشت در پی بگیرید. یعنی اسلام اصل مطلب باشد. ایشان از قبل از انقلاب اینطور بود.

وی خاطر نشان کرد: اینگونه در دنیا و در میان مسلمانان و غیرمسلمانان اثر گذاشت، با اسلامی منصفانه؛ یعنی با انصاف با مردم برخورد می کرد. یعنی اسلامی قدرتمندانه که با اخلاق، حقیقت و خداشناسی همراه بود.

برادر آیت‌الله مهدوی کنی یادآور شد: نوری در دلها به خصوص در جوانها که معصیت هم نداشتند، وارد کرد که خیلی هم اثر داشت. البته این اثر در بزرگان هم بود. ان‌شاءالله از شیعیان خاص امیرالمومنین و ائمه طاهرین باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۹۱۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برادر مهران غفوریان عکس پدرشان را منتشر کرد

برادر مهران غفوریان عکس پدرشان را منتشر کرد

دیگر خبرها

  • صدور خدمات فنی و مهندسی یک ضرورت است/ اجرای پروژه اومااویا به دست متخصصان ایرانی
  • پرسپولیس مراقب شوت‌های باقری باشد!
  • ریزش یک ساختمان مسکونی در اهواز
  • زیرش یک ساختمان مسکونی در اهواز
  • اولین فرمانده گردان در تیپ ۲۷ محمدرسول الله (ص) که بود؟
  • شادی ممنوع برای باقری در دربی خانوادگی
  • برپایی مراسم عزاداری و دسته روی در کربلای معلی
  • برادر مهران غفوریان عکس پدرشان را منتشر کرد
  • چند آموزه‌ مهدوی در دعای عهد و ندبه‌ ی امام صادق (ع)
  • هافبک مس در فرم روز‌های انتقال به استقلال