Web Analytics Made Easy - Statcounter

قمرجاوید باجواه فرمانده ارتش پاکستان در ریاض با ولیعهد عربستان ملاقات و ضمن تبادل نظر درباره تحولات منطقه بر گسترش روابط نظامی بین ۲ کشور تأکید کرد.
به گزارش فارس، قمرجاوید باجواه فرمانده ارتش پاکستان در ریاض با ولیعهد عربستان ملاقات و ضمن تبادل نظر درباره تحولات منطقه بر گسترش روابط نظامی بین دو کشور تأکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش دیلی اکسپرس، رزمایش مشترک بین پاکستان و عربستان موسوم به «صمصام 6» یکی دیگر از محورهای دیدار فرمانده ارتش پاکستان با ولیعهد عربستان بود.
این ملاقات در حالی صورت می‌گیرد که سفیر عربستان در اسلام آباد، چندی پیش از تمایل کشورش برای سرمایه گذاری در کریدور اقتصادی پاکستان و چین، همچنین سرمایه‌گذاری در طرح توسعه بندر گوادر خبر داده بود.
قبل از این در سفر وزیر دفاع عربستان به پاکستان چند قرارداد دفاعی بین 2 کشور امضا شد.
جزئیات قراردادهای دفاعی بین پاکستان و عربستان مشخص نیست اما به نظر می‌رسد ریاض که نتوانسته پاکستان را وادار به شرکت در جنگ یمن کند و از این کشور در ائتلاف نظامی خود استفاده نماید به خرید تجهیزات نظامی و کمک تاکتیکی این کشور همچنین برگزاری رزمایش مشترک اکتفا کرده است. پسندیدم 0

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۹۲۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایزنی سفیر ایران با معاون وزیر خارجه عربستان

سفیر ایران در عربستان امروز با معاون وزیر خارجه این کشور دیدار کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، علیرضا عنایتی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در عربستان سعودی با سعود السطی، معاون سیاسی وزیر امور خارجه عربستان دیدار و رایزنی کرد. 

طبق اعلام وزارت خارجه عربستان، در این دیدار روابط دوجانبه دو کشور و برجسته ترین موضوعات مورد علاقه مشترک مورد بررسی قرار گرفت.

تقدیم استوارنامه سفیر ایران به پادشاه مالزیعنایتی: فشار جامعه جهانی برای توقف تجاوزات رژیم اشغالگر قدس یک امر ضروری است

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کدامیک از فرماندهان نظامی به عید دیدنی قالیباف رفتند؟
  • فرماندهان نظامی خندان به عید دیدنی قالیباف رفتند | تصویر
  • تحریم‌های آمریکا مانع روابط بانکی و توسعه تجاری اسلام‌آباد-تهران است
  • دیدار نوروزی فرماندهان نظامی با قالیباف
  • روسیه: ۱۳۱ پهپاد اوکراینی منهدم شدند
  • کشته شدن بیش از ۵۰۰ نظامی اوکراینی در شبانه روز گذشته
  • کشته‌شدن ۱۰۰ تروریست در عملیات ارتش بورکینافاسو
  • نشست دوجانبه مقامات طالبان و پاکستان
  • فراز و فرودهای مناسبات عراق و عربستان/ رویکرد اقتصادی همگرایانه
  • رایزنی سفیر ایران با معاون وزیر خارجه عربستان