Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ علی پوریان مسئول روابط عمومی اورژانس فسا گفت: امروز بر اثر برخورد یک دستگاه خودرو پراید با یک موتور سیکلت در محور قدیم فسا - داراب حدفاصل روستای قاسم آباد علیا راکب موتورسوار در دم جان باخت و سرنشین دیگر مصدوم و با یک دستگاه اورژانس به بیمارستان فوق تخصصی ولی عصر فسا انتقال داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر محمد شکوهیان رئیس بیمارستان فوق تخصصی فسا هم بیان کرد: این مصدوم از ناحیه سر دچار ضربه مغزی شده و خونریزی داخلی هم دارد که قرار است، مورد عمل جراحی قرار بگیرد.

محمد علی بلاغی رئیس آموزش و پرورش بخش ششده و قره بلاغ نیز با بیان اینکه سرنشینان موتورسیکلت ۲ دانش آموز کلاس یازدهم و دهم هستند، اظهار کرد: دانش آموز کلاس یازدهم فوت و دانش آموز کلاس دهم نیز مصدوم شده است.

وی افزود: این دانش آموزان با موتورسیکلت شخصی در حال رفتن به مدرسه دچار این حادثه شدند.

انتهای پیام/ن

تصادف در محور فسا - داراب

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۹۲۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف مینی بوس با کامیون در بابل ۲ مصدوم داشت

به گزارش خبر گزاری مهر، سید مازیار حسنی اظهار کرد: بعد از برخورد شدید یک دستگاه مینی بوس با ۱۳ مسافر با کامیون واقع در بلوار شهید یاسینی به سرعت نیروهای عملیات ایستگاه شماره هفت سازمان با تجهیزات کامل به محل حادثه اعزام شدند.

دیگر خبرها

  • سوانح رانندگی خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت
  • سوانح شهری خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت
  • ضارب ۳ دختر دانش‌آموز دستگیر شد ؛ او هم یک نوجوان است
  • مصدومیت ۳ دانش آموز آملی براثر تصادف
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف زنجیره ای در محور فسا - داراب
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف محور فسا - داراب
  • تصادف مینی بوس با کامیون در بابل ۲ مصدوم داشت
  • برخورد موتورسیکلت به بلوار در عسلویه ۲ نفر کشته و مصدوم داشت
  • تصادف در محور روستایی بوکان ۲ کشته و مصدوم برجای گذاشت
  • 13 هزار دانش آموز امسال به کلاس های درس بازگشتند