Web Analytics Made Easy - Statcounter

داوود موثقی کارگردان و تهیه کننده «بی تو» با بیان اینکه این فیلم در مرحله پیش تولید متوقف شد اظهار کرد که از بنیاد سینمایی فارابی درخواست وام کرده است.

داوود موثقی کارگردان و تهیه‌کننده سینما در گفتگو با خبرنگار مهر درباره آخرین وضعیت فیلم سینمایی «بی تو» عنوان کرد: ما مقداری از کارهای پیش‌تولید این فیلم را انجام داده بودیم اما در میانه راه شریک سرمایه گذارم عنوان کرد که نمی تواند بودجه مورد نیاز را تامین کند از همین رو «بی تو» در همین مرحله متوقف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بعد از کناره گیری سرمایه گذارم از بنیاد سینمایی فارابی درخواست وام کردم ضمن اینکه با برخی از سرمایه گذاران نیز برای جذب سرمایه در حال رایزنی هستم تا بتوانم یک مشارکت ۳۰ درصدی برای ساخت این فیلم فراهم کنم. البته اگر بنیاد سینمایی فارابی این وام را اعطا کند تمام سرمایه گذاری «بی تو» را خودم به صورت مستقل بر عهده می گیرم.

موثقی بیان کرد: اگر بتوانم این بودجه را فراهم کنم بلافاصله پیش تولید را آغاز می کنیم و با توجه به اینکه ما پیشتر مقداری از کارهای این مرحله را انجام داده بودیم دیگر زمان اندکی را به خود اختصاص می دهد و پیش‌تولید ۲۰ روز بیشتر طول نمی کشد به همین ترتیب حدود ۴۰ روز بعد فیلم را کلید می زنیم.

وی در پایان گفت: متاسفانه شریک سرمایه گذارم با من صادقانه برخورد نکرد و به همین دلیل ما در میانه راه از کار بازماندیم البته امیدوارم با جذب سرمایه بتوانیم به زودی به ساخت این فیلم بپردازیم.

«بی تو» داستان زندگی زوجی است که خوشبخت هستند اما به یکباره با ورود یک شخص سوم، زندگی آنها دستخوش حوادثی می شود. به عبارتی این فیلم ترکیبی از موضوعات ترس و حادثه است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۹۲۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اکران فیلم سینمایی مست عشق به تعویق افتاد

 فیلم سینمایی مست عشق به کارگردانی حسن فتحی که محصول مشترک ایران و ترکیه است قرار بود از فردا، به‌صورت همزمان در ایران و ترکیه اکران شود اما نمایش این فیلم سینمایی حداقل به مدت یک هفته به تعویق افتاد.

اگرچه دلیل خاصی برای این تعویق عنوان نشده اما شنیده می‌شود، هماهنگی‌ها برای اکران همزمان ایران و ترکیه، دلیل اصلی این رخداد باشد. فیلم قرار بود از چهارشنبه هفته گذشته و در قالب اکران عیدفطر به روی پرده برود اما هماهنگی‌ها برای اکران همزمان، سبب تاخیر یک هفته‌ای اکران این فیلم شد. به همین دلیل اکنون نیز احتمال می‌رود که طولانی شدن پروسه هماهنگی، اکران این فیلم را دست‌کم یک هفته دیگر به تعویق انداخته باشد.

این اتفاق در شرایطی رخ داده که مست عشق، ماه‌هاست که به شکلی کامل آماده شده و هیچ مشکل و عقب‌ماندگی فنی در مراحل پس‌تولید نداشته است.

مست عشق به دلیل حالت مشارکتی خود با طرف ترک، بارها در حین تولید، مشمول حاشیه‌هایی شد که روند تولید این اثر و البته اکران آن را متوقف کرده بود.

در فیلم سینمایی مست عشق که به کارگردانی حسن فتحی، نویسندگی فرهاد توحیدی و تهیه‌کنندگی مهران برومند ساخته شده، شهاب حسینی، پارسا پیروزفر، حسام منظور، هانده ارچل، ابراهیم چلیک‌کول، سلما ارگچ، بنسو سورال، بوراک توزکوپاران و بوران کوزوم بازی کرده‌اند.

داستان این فیلم، همزمان با دوران زندگی مولانا و شمس تبریزی اتفاق می‌افتد. در مست عشق، شهاب حسینی در نقش شمس تبریزی، پارسا پیروزفر در نقش مولانا و هانده ارچل در نقش کیمیاخاتون حضور داشته‌اند.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری سینما و تئاتر

دیگر خبرها

  • هوش مصنوعی: دوران گذار از مزیت به ضرورت
  • اعلام فراخوان برای جذب سرمایه‌گذار منطقه چالابه
  • فعالیت در بورس چگونه به تولید کمک می‌کند؟
  • آمادگی همکاری سازمان منطقه آزاد کیش با صداوسیما برای جذب سرمایه گذار
  • تلویزیون و سازمان‌های سینمایی آثار برتر رویداد استارت‌آپی فیلمنامه نویسی را تولید کنند
  • الحاق سرمایه گذار بخش خصوصی به اجرای طرح گردشگری آشوراده + فیلم
  • حواشی «مست عشق» همچنان ادامه دارد/ چرا اکران فیلم به تعویق افتاد؟
  • الحاق سرمایه گذار بخش خصوصی به اجرای طرح گردشگری آشوراده
  • اکران فیلم سینمایی مست عشق به تعویق افتاد
  • ورود ۸۰ میلیون یورویی سرمایه‌گذار آلمانی برای مدیریت پسماند