Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دیدارهای هفته هفتم و هشتم از رقابت‌های لیگ برتر «جام ستارگان» و دسته یک «جام نشاط» پومسه زنان در 2 بخش تیمی و انفرادی روز جمعه (28 مهرماه) به میزبانی خانه تکواندو و با حضور 394 پومسه‌رو برگزار می شود.

در پنجمین دوره لیگ برتر و در بخش انفرادی پومسه‌روهای رده‌های سنی کمتر از 12 سال، 12 تا 14 سال، 15 تا 17 سال، 18 تا 30 سال، 31 تا 40 سال و بالای 41 سال با یکدیگر رقابت می‌کنند و در بخش تیمی رده‌های سنی کمتر از 14 سال، 15 تا 17 سال، 18 تا 30 سال و بالای 31 سال بر روی شیاپ‌چانگ می‌روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش ابداعی نیز پومسه‌روهای رده سنی کمتر از 14 سال، 15 تا 17 سال، 18 تا 30 سال و رده سنی بالای 31 سال به اجرای فرم می پردازند.

همچنین دیدارهای دهمین دوره لیگ دسته یک پومسه زنان «جام نشاط» در بخش انفرادی، در رده‌های سنی کمتر از 12 سال، 12 تا 14 سال، 15 تا 17 سال، 18 تا 30 سال و 31 تا 40 سال پیگیری می‌شود و در بخش تیمی پومسه‌روهای رده‌های سنی کمتر از 14 سال، 15 تا 17 سال، 18 تا 30 سال و بالای 31 سال به اجرای فرم می‌پردازند.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۹۲۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت ۶ میلیاردی قاچاقچی کالا دراصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رئیس شعبه هشتم بدوی شهرستان اصفهان گفت: پرونده حمل کالای قاچاق جاسازی شده در یک دستگاه کانتینر به ارزش ۲ میلیارد و ۹۷۰ میلیون ریال در شعبه هشتم بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز شهرستان اصفهان رسیدگی شد.
سید عبد الرحیم قاسمی افزود: شعبه پس از بررسی پرونده علاوه بر ضبط کالای قاچاق متهم را به پرداخت پنج میلیارد و ۹۴۱ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

دیگر خبرها

  • پنجمین قهرمانی متوالی بارسلونا در لیگ زنان اسپانیا؛ شکست ناپذیران جور تیم مردان را می‌کشند
  • این مرد بخاطر شباهت اسمی با یک فرمانده سپاه، ۳ سال در زندان انفرادی بود
  • تنیس روی میز انفرادی گرند اسمش | ماجراجویی ادامه دار نوشاد عالمیان در عربستان
  • اعلام داوران هفته بیست و هشتم لیگ برتر
  • شناگران خراسان رضوی قهرمان مسابقات قهرمانی شنای جانبازان کشور شدند 
  • تداوم بارش باران بهاری در همدان تا اواسط هفته آینده
  • محکومیت ۶ میلیاردی قاچاقچی کالا دراصفهان
  • ۹ راهکار موثر برای کاهش وزن در زنان بالای ۳۰ سال
  • جشنواره روستایی عشایری آسمان هشتم در بوشهر دارای عمق و پیشرفت بود
  • چلسی ۲ - ۰ تاتنهام/ زنبق‌ها سهمیه لیگ قهرمانان را پس زدند + فیلم