Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، در حالی که تیم ملی بزرگسالان شمشیربازی اسلحه سابر ایران برای حضور در جام جهانی الجزایر اردوی آمادگی خود را از ۱۶ مهرماه آغاز کرده‌اند، جوانان شمشیرباز نیز در این اردو حضور دارند تا برای رقابت‌های قهرمانی آسیا جوانان در امارات هرچه بیشتر آماده شوند.

بر این اساس فرزاد باهر ارسباران، نیما زاهدی، امیراحمد امینی، هادی شهمیری و امیرحسین عابدینی ۵ سابریست جوان تیم ملی ایران هستند که در این اردو حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رقابت‌های جوانان اسلحه سابر قهرمانی آسیا از ۵ تا ۱۳ اسفندماه به میزبانی امارات خواهد بود. این مسابقه‌ها در دو بخش تیمی و انفرادی و در رده مردان برگزار خواهد شد.

607

شمشیربازی قهرمانی آسیا ایران بزرگسالان

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۹۲۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعویق مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا در کیش

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، رضا اردیخانی گفت: با توجه به فعالیت سامانه بارشی چند روز گذشته و وقوع سیل شدید و بی‌سابقه در امارات، برخی پرواز‌های کشور‌های مختلف به دبی لغو شد.

وی افزود: مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا نیز براساس برنامه ریزی قرار بود از فردا تا ۸ اردیبهشت در جزیره کیش برگزار شود و باتوجه به مشکلات فرودگاهی در امارات این مسابقات به تاریخ دیگری موکول شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • درخشش کاراته کاهای کرمانی در رقابت های قهرمانی کشور
  • تعویق مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا در کیش
  • اردوی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان در مریوان
  • اعلام شرایط حضور جوانان و بزرگسالان در مسابقات قهرمانی پیست بانوان ایران
  • قهرمانی ایران در سی و هفتمین دوره رقابت‌های کشتی فرنگی آسیایی
  • اعزام ۹ ورزشکار به مسابقات دوومیدانی جوانان آسیا
  • ترکیب تیم دو و میدانی ایران در رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا مشخص شد
  • ترکیب تیم دو و میدانی ایران در رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا
  • اعلام ترکیب تیم ملی دوومیدانی جوانان برای قهرمانی آسیا
  • ۴ بازیکن بعثت کرمانشاه به اردوی زیر ۲۰سال تیم ملی دعوت شدند