Web Analytics Made Easy - Statcounter

ماموران پلیس پایتخت موفق شدند یک سارق حرفه‌ای که میلیاردها تومان چک بانکی را از انبار یکی از بانک‌های کشور به سرقت برده بود دستگیر کنند و این در حالی است که بانک مذکور اطلاعی از به سرقت رفتن این چک‌ها نداشت.

خبرگزاری تسنیم: ماموران کلانتری 105 سنایی موفق شدند یک سارق حرفه‌ای انواع تجهیزات الکترونیکی و همچنین کارت‌های بانکی و چک‌پول‌های از اعتبار ساقط شده را دستگیر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس این گزارش متهم دستگیر شده که مبادرت به سرقت ده‌ها دستگاه لپ‌تاپ، دوربین‌های مداربسته، تلفن همراه، ضبط و باند و سایر تجهیزات الکترونیکی کرده بود و با شناسایی شرکت‌ها و ادارات در زمان تعطیلی با بازکردن قفل این اماکن تجهیزات آنها را به سرقت می‌برد.

این سارق حرفه‌ای در یکی از سرقت‌های خود به انبار یکی از بانک‌های دولتی دستبرد زده بود و میلیاردها تومان چک‌پول‌های از درجه اعتبار ساقط شده را به همراه صدها قطعه کارت بانکی فاقد اعتبار به سرقت برده بود.

جالب اینجاست که بانک مذکور پیش از دستگیری وی از سرقت میلیاردها تومان چک‌پول‌های خود اطلاع نیافته بود و براساس گفته مسئولان پرونده این متهم وی قصد داشته تا با خمیر کردن چک‌پول‌های فاقد اعتبار مبادرت به ساخت کاغذ چک‌پول و اسکناس و جعل چک‌های بانکی کند.

تصاویر زیر بخشی از اموال کشف شده از این سارق است.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۹۳۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۳ سارق با ۷ فقره سرقت در یزد


به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، با اجرای طرح شناسایی و دستگیری سارقان توسط ماموران کلانتری ۱۵ آزادگان ۷ فقره سرقت را طی هفته گذشته کشف و در این راستا ۳ نفر را دستگیر کردند.
 
مأموران کلانتری ۱۵ آزادگان در راستای اجرایی کردن طرح مبارزه با سرقت در سطح شهرستان یزد در هفته گذشته موفق شدند ۳ سارق با ۷ فقره سرقت دستگیر و به مراجع قضایی معرفی کنند.

دیگر خبرها

  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی
  • دستگیری ۵ سارق در خرمشهر
  • دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد
  • سقف تراکنش‌ خرید از کارت‌های بانکی افزایش یافت
  • ۲۵ سارق دستگیر شدند
  • دستگیری ۳ سارق با ۷ فقره سرقت در یزد
  • ­سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو
  • سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو
  • دستگیری سارق گاردریل‌های جاده‌ای در شیروان
  • کارت بانکی این شش بانک حذف می‌شوند