Web Analytics Made Easy - Statcounter

هشتمین سالگرد شهدای وحدت، خدمت و امنیت در شهرستان سرباز در حال برگزاری است

به گزارش خبرگزاری صداوسیما ، این یادواره ، باحضور سردار معروفی فرمانده سپاه سلمان استان، فرج الله شوشتری فرزند گرامی شهید سردار نورعلی شوشتری، با حضور معتمدین، ریش سفیدان و خانواده معظم شهدا در مجتمع ارشاد شهرستان سرباز در حال برگزاریست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دانلود دانلود

به یاد فرمانده وحدت و همدلی شهید نورعلی شوشتری درسالروز شهادتش

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۹۳۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خون پاک شهدا موجب اقتدار و عزت ایران اسلامی شده است

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل زارعی کوشا ظهر چهارشنبه در یادواره شهدای مدافع حرم که با محوریت شهید سردار امان الهی که در مسجد حضرت ولیعصر (عج) برگزار شد، ضمن تسلیت و تبریک شهادت سردار امان الهی اظهار کرد: شهید امان الهی از شهدای قدس بودند که به دست رژیم خبیث صهیونیستی به درجه شهادت نائل آمدند و افتخاری برای کشور و دیار گروس هستند.

وی افزود: امروز خون پاک شهدای گرانقدر موجب اقتدار و عزت ایران اسلامی شده است و تزلزل رژیم صهیونیستی را به دنبال داشته است.

استاندار کردستان اضافه کرد: امروز ما شاهد هستیم که روز به روز این رژیم کودک کش به پایان خود نزدیک می‌شود و این به برکت خون شهدای مانند شهید امان الهی است که در ماه مبارک رمضان به دست رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند.

زارعی کوشا خاطر نشان کرد: از خداوند می‌خواهیم که معرفت شناخت شهدا را به ما عطا کند تا بتوانیم رهروان خوبی برای این این بزرگواران باشیم.

کد خبر 6081011

دیگر خبرها

  • گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار شهید سید محمد حجازی در خوی
  • سومین سالگرد شهادت «سردار سید محمد حجازی» در کرمان
  • سومین سالگرد شهادت سردار سید محمد حجازی در کرمان
  • دیدار فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید مدافع امنیت محمد مهدی نجاتی نیا
  • دیدار فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید مدافع امنیت محمد مهدی نجاتی نیا در کردکوی
  • برگزاری ویژه برنامه گرامی‌داشت سالگرد شهادت سید محمد حجازی درسردشت 
  • شهدا عزت کشور و نظام جمهوری اسلامی هستند
  • سردار پورجمشیدیان: با متجاوز به خاک ایران مماشات نخواهیم کرد
  • خون پاک شهدا موجب اقتدار و عزت ایران اسلامی شده است
  • خانواده سرباز شهید «عدنان تخت رونده»مورد تجلیل قرار گرفتند