Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@11:49:58 GMT

نقاش برگزیده ایران، راهی لندن می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۰۹۳۶۸۶

مسابقه بین‌المللی نقاشی «وینزور و نیوتن» با موضوع پرتره شخصی یا چهره نگاری شخصی، ویژه هنرمندان بالای ۱۶ سال در ایران نیز برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا بر اساس خبر رسیده، سیف‌الله پویاراد ـ مدیر دو سالانه نقاشی دامون فر ـ با اعلام این خبر گفت: مسابقه «وینزور و نیوتن» با موضوع پرتره شخصی، در دو مرحله برگزار می‌شود، دور اول در گستره داخلی است و هنرمندان تا ۱۵ آبان ماه فرصت دارند آثارشان را ارسال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شورای داوری سه نفره که اسامی شان به زودی اعلام می‌شوند نفر برتر ایران را انتخاب می‌کنند و سپس این هنرمند به دفتر «وینزور و نیوتن» در لندن معرفی می‌شود و در گستره بین‌المللی با نمایندگان سایر کشورها رقابت می‌کند.

او ادامه داد: هنرمند برتر در ایران مبلغ ۵۰۰ دلار و موسسه هنری که هنرمند برتر را معرفی کرده باشد به مبلغ ۱۰۰۰ دلار برنده محصولات وینزور و نیوتن(رنگ روغن وینتون،آکریلیک گالریا و آبرنگ کاتمن) می شوند. اما هنرمند برگزیده نهایی که در سطح بین المللی انتخاب می‌شود برنده سفر سه روزه به انگلستان(با یک همراه) ، و دیدار از مجموعه وینزور و نیوتن و گالری‌های معتبر هنری شهر لندن خواهد شد.

او اضافه کرد: هر شرکت کننده باید تنها یک اثر در سایزهایA۴ یا A۳ را برای بخش مسابقه ارسال کند و مدیوم‌های اصلی استفاده شده در اثر هنری باید از گالریا، وینتون و کاتمن باشد البته برای اجرای برخی از افکت‌ها می‌توان از محصولات دیگری نیز استفاده کرد.

مدیر دوسالانه نقاشی دامون‌فر اظهار کرد: بر اساس قوانین این مسابقه هر هنرمند باید به همراه اثر، متنی را نیز به دبیرخانه ارسال کند، این متن نوشتاری از اهمیتی برابر با خود اثرهنری برخوردار است که در داوری نهایی، داوران نیمی به متن و نیمی به اثر امتیاز خواهند داد. این متن شامل رزومه و نیز بیانیه تایپ شده (۱۰۰ تا ۲۰۰ کلمه) هنرمند است که به روشنی بیانگر فرم شکل گیری و معنای اثر است و در عین حال بیان کننده خواستهها، نیازها و آرزوهای هنرمند در زمینه رشته و کارش است.

او گفت : هنرمندان اثر و متن‌های مورد نیاز برای شرکت در این مسابقه را به آدرس ایمیل :w&n@adroteam.com ارسال کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۰۲۱۸۸۷۷۲۹۳۰ تماس بگیرند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۹۳۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل تکان‌دهنده مادر و پسر جوان با آتش‌سوزی عمدی مرد نقاش

مرد جوانی که پسر و همسرش را در خانه به آتش کشیده بود، دستگیر شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، اوایل فروردین ماه امسال، کارکنان بیمارستان سوانح سوختگی بیمارستان شهید مطهری از طریق تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110، مرگ مشکوک یک مادر و پسر جوان را گزارش کردند.

با اعلام این خبر، تیمی زبده  از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ پای در سردخانه گذاشتند و با جسد زن و پسر جوانی مواجه شدند که براثر سوختگی، فوت شده بودند؛ بررسی‌های اولیه نشان می‌داد که این 2 براثر حادثه آتش‌افروزی عمدی در یک خانه‌ واقع در مرکز تهران از سوی پدر خانواده، قربانی جنایت شده‌اند.

تحقیقات ابتدایی حکایت از آن داشت، پدر خانواده که نقاش ساختمان بوده با انگیزه نامشخصی با استفاده از بنزین اقدام به آتش‌ زدن همسر و پسرش کرده اما خودش در این حادثه آسیب جزئی دیده است.

کارآگاهان پس از دریافت این اطلاعات مهم، خیلی زود مرد میانسال را دستگیر کردند؛ متهم که در جریان بازجویی‌ها منکر هرگونه آتش‌افروزی مرگبار بود پس از مواجه با مدارک و شواهد موجود داخل پرونده از یک جنایت هولناک رازگشایی کرد.

قتل آتشین پدر در خواب عصرگاهی با نقشه شیطانی دختر جوان

مرد جوان ماجرای جنایت را اینطور توضیح داد: در خانواده ما اختلاف زیادی وجود داشت؛ روز حادثه قصد داشتم تا به نقاشی یک ساختمان بروم و از پسرم درخواست کردم تا برای کمک به همراهم بیاید اما او مخالفت کرد و مشاجره‌ای میان ما شکل گرفت؛ در این میان، بنزین را روی خودم ریختم و تهدید به خودسوزی کردم اما پسرم با بی‌ادبی جوابم را داد که من عصبانی شدم و  بنزین را روی او ریختم و با فندک آتش‌افروزی کردم.

متهم گفت: در ادامه همسرم آمد تا به پسرم کمک کند اما با توجه به اینکه بطری بنزین روی زمین افتاده بود خودش نیز دچار حادثه شد؛ من نیز در این آتش‌سوزی جان سالم به در بردم، پشیمانم و قصد ارتکاب جنایت را نداشتم.

به گزارش تسنیم، با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی، متهم برای سیرمراحل قانونی پرونده در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قتل تکان‌دهنده مادر و پسر جوان با آتش‌سوزی عمدی مرد نقاش
  • برگزاری جشن تولد برای خالو قنبر راستگو هنرمند محبوب هرمزگانی
  • دو عضو کانون مازندران منتخب در مسابقه دوست فلسطینی من
  • هیات اقتصادی کره شمالی راهی ایران شد
  • عکس/بازنمایی سروده رهبر معظم انقلاب در تابلوی نقاش مطرح کشور
  • آثار مکرمه قنبری به نمایش درمی‌آید/ قصه‌هایی از دری‌کنده
  • به راحتی وب گردی، گل را آنلاین خرید کنید
  • رادیو، صدای آرامش و گام های آهسته تر زندگی
  • بازنمایی سروده رهبر انقلاب در تابلوی نقاش مطرح کشور | عکس
  • کوچ ملی‌پوش والیبال ایران به اندونزی!