Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@21:27:35 GMT

تکذیب برگزاری مسابقات موتورسواری بانوان در آبیک

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۰۹۳۷۱۹

تکذیب برگزاری مسابقات موتورسواری بانوان در آبیک

قزوین-ایرنا- رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان قزوین انتشار مطالبی در خصوص برگزاری مسابقات موتور سواری بانوان در آبیک را تکذیب کرد و گفت: طرح این مطالب حاشیه‌سازی است.

محمد مهرانفر روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان قزوین در شهرستان آبیک نماینده ای نداشته و هیچ برنامه ای برای برگزاری مسابقات موتورسواری ویژه بانوان ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: برخی با شیطنت مطالبی در خصوص برگزاری مسابقات موتور سواری بانوان را در آبیک در کانال های کشوری موتور سواری و اتومبیلرانی پخش کرده اند، که صحت ندارد.
وی اضافه کرد: تنها شهرستان فعال اتومبیلرانی استان، تاکستان است و ما هنوز برای پنج شهرستان دیگر استان هیچ حکمی صادر نکرده ایم و هرگونه فعالیت به نام هیات موتورسواری و اتومبیل رانی در این شهرستانها غیرقانونی و خارج از نظر هیات است.
این مسئول ورزشی افزود: خانم فرانک فیض الهی عضو شورای شهر آبیک درباره این خبر موضع گیری داشته و برگزاری مسابقات موتورسواری و اتومبیلرانی ویژه بانوان را غیرکارشناسی و ناهمخوان با عرف عنوان کرده بودند.
مهران فر افزود: در گفتگوی تلفنی با خانم فیض الهی ایشان بی اطلاعی خود از نبود دفتر و نماینده قانونی هیات در شهرستان آبیک را اعلام کردند و در نهایت ماجرا به پایان رسید‌ اما برخی به دنبال حاشیه سازی هستند.
وی خاطرنشان ساخت: هرگونه مسابقات در سطح شهرستان‌ها از طریق مراجع قانونی و دفتر هیات به اطلاع علاقمندان و ورزشکاران خواهد رسید و تمامی مسابقات نیز با اخذ مجوزهای قانونی از مراجع ذیربط برگزار خواهد شد.
6101* 6012خبرنگار:هادی درزی رانندی ** انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۹۳۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیات‌های ورزشی به حوزه فرهنگ ورود کنند

به گزارش خبرنگار مهر، صبح سه شنبه نشست تخصصی نایب رؤسای هیأت‌های ورزشی استان هرمزگان حضور حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده نماینده ولی فقیه و امام جمعه بندرعباس در دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در استان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده در این نشست فعالیت بانوان در عرصه ورزشی را مایه ایجاد شور، نشاط و شادابی دانست و گفت: این شور و نشاط می‌تواند از طریق جامعه بانوان به جامعه منتقل شود و نشاط اجتماعی را افزایش دهد.

وی با قدردانی از تلاش‌های بانوان ورزشکار استان هرمزگان افزود: باید شرایط را جهت افزایش افتخارات بانوان افزایش دهیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان با اشاره به جایگاه ورزش و تندرستی در دین مبین اسلام تاکید کرد: جوانان باید به سمت تلاش برای تقویت سلامت روح و روان تشویق شوند.

امام جمعه بندرعباس بیان کرد: تحصیل، تهذیب و ورزش باید در اولویت نسل جوان قرار گرفته شود تا هم به اعتلای روح کمک کند و هم ابعاد جسمانی آن‌ها ورزیده‌تر شود.

حجت‌الاسلام عبادی‌زاده جایگاه روح سالم را بدن سالم معرفی کرد و ضمن دعوت از ورزشکاران به خودسازی در همه ابعاد ادامه داد: ورزش می‌تواند در گسترش فرهنگ به خصوص فرهنگ پهلوانی تأثیر گذار باشد.

امام جمعه بندرعباس عنوان‌کرد: ورزش و جوانان دو مقوله به هم پیوسته هستند و باید همگام با هم برای تأثیرپذیری بیشتر پیش بروند.

وی خاطرنشان‌کرد: هیأت‌های ورزشی بایستی ضمن رسیدگی به فعالیت‌های ورزشی در حوزه فرهنگی نیز ورود کنند تا ابعاد جسمانی و روحانی ورزشکاران توأم باهم رشد کند.

کد خبر 6086013

دیگر خبرها

  • بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • فاجعه در بازی پیشکسوتان استقلال - تهرانجوان ؛بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • دو ایرانی بالاترین مدرک جهانی اتومبیلرانی را به دست آوردند
  • برگزاری مسابقات والیبال ساحلی بانوان در قشم
  • هیات‌های ورزشی به حوزه فرهنگ ورود کنند
  • ۷ کشته و ۲۰ مجروح در مسابقات اتومبیلرانی| یک کودک در میان کشته‌ها بود
  • تراژدی در پیست اتومبیلرانی سریلانکا؛ ۷ نفر کشته شدند (+فیلم)
  • ۲ مازندرانی رتبه‌های برتر اتوموبیلرانی کشور را تصاحب کردند
  • ۷ کشته در پی حادثه در مسابقات اتومبیلرانی سریلانکا
  • حادثه رانندگی در جریان مسابقات اتومبیلرانی در سریلانکا؛ ۷ نفر جان باختند