Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@10:32:39 GMT

نشت گاز باعث آتش سوزی 2 واحد مسکونی در اردبیل شد

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۰۹۳۷۲۷

نشت گاز باعث آتش سوزی 2 واحد مسکونی در اردبیل شد

به گزارش ایرنا ، مدیرعامل آتش ‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اردبیل روز سه شنبه در حاشیه بررسی عملیات امدادرسانی و اطفای حریق منزل مسکونی در اردبیل گفت: یکی از این حادثه ها در والی کوچه یسری بوقوع پیوست و در آن به دلیل نشت گاز و آتش گرفتن منزل مسکونی خساراتی به آن وارد شد.
محمود رضا یعقوبی افزود: این حادثه به دلیل بی ‌احتیاطی ساکنان و اتصال سیم ‌کشی هود آشپزخانه به وقوع پیوست و منجر به سوختن کامل آشپزخانه و دود آلود شدن بخش‌ های دیگر منزل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در هنگام بروز حادثه ساکنان در منزل حضور نداشتند و در نتیجه حادثه خسارت جانی نداشت.
به گفته مدیرعامل آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اردبیل ، ماموران ایستگاه شماره 2 در مدت چهار دقیقه بعد از اعلام حادثه از سوی همسایه ‌ها در محل حاضر شدند و حریق به صورت کامل اطفا شد.
وی بیان کرد: حادثه مشابهی نیز یک روز پیشتر از این حادثه بوقوع پیوست و در آن نیز بر اثر نشت و انباشته شدن گاز در منزل مسکونی موجب وارد شدن خسارت به این واحد شد اما این حادثه نیز آسیب جانی نداشت.
یعقوبی گفت: بیشتر حوادث حریق در اردبیل به دلیل بی‌احتیاطی شهروندان اتفاق می‌ افتد و متاسفانه خسارت قابل‌ توجهی در آتش ‌سوزی ‌ها تنها به دلیل بی ‌احتیاطی به ساکنان وارد می‌شود.
وی افزود: به منظور جلوگیری از بروز حوادث ضروری است شهروندان تمام وسایلی برقی و گازسوز خود را با رعایت جوانب احتیاط مورد استفاده قرار دهند.
او گفت: با سرد شدن هوا و استفاده از وسایل گرمایش ضروری است تمام الزامات ایمنی و فنی در استفاده از وسایل گرمایشی و بخاری ‌های گازی رعایت و کنترل شود.
شهر اردبیل بیش از 500 هزار نفر جمعیت دارد.
خبرنگار: گیتی طالبی ** انتشار دهنده: سیفعلی موسی زاده
6018/6016

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۹۳۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه انفجار گاز در دزفول ۹ مصدوم داشت

به گزارش خبرگزاری مهر، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول گفت: در ساعت ۱۶:۴۱ دقیقه امروز گزارشی مبنی بر وقوع حادثه نشت گاز در یک منزل مسکونی واقع در کوی بهمن امدادگران به محل حادثه اعزام شدند.

روح الله بهشتی فرد افزود: آتش نشانان که با چهار تیم عملیاتی همراه با چهار خودرو در محل حادثه حاضر شدند اقدام به ایمن سازی و مهار حریق کردند.

وی ادامه داد: در این حادثه که علت آن در دست بررسی است، علاوه بر تخریب این منزل مسکونی، یک واحد همجوار نیز دچار خسارت شد.

رضا معمارزاده، رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: در این حادثه ۹ نفر مصدوم که توسط امدادگران اورژانس به بیمارستان بزرگ دزفول اعزام شدند.

وی خبر داد: تمامی مصدومان هم اکنون در بخش اورژانس بیمارستان بزرگ دزفول تحت مراقبت هستند و حال عمومی یکی از آنان وخیم گزارش شده است.

کد خبر 6081534

دیگر خبرها

  • آتش سوزی یک واحد مسکونی و یک واحد صنفی در بلوار لاکان رشت
  • حادثه انفجار گاز در دزفول ۹ مصدوم داشت
  • انفجار مرگبار یک منزل مسکونی در مجیدیه تهران (فیلم)
  • فیلم| آتش‌سوزی مرگبار یک منزل مسکونی در تهران
  • (ویدیو) انفجار مرگبار یک منزل مسکونی در مجیدیه تهران
  • فوت مرد ۶۰ ساله بر اثر انفجار منزل مسکونی
  • مهار آتش سوزی منزل مسکونی در ده مجنون کرمانشاه
  • فیلم| آتش‌سوزی منزل مسکونی در کرمانشاه
  • فیلم/ آتش‌سوزی منزل مسکونی در کرمانشاه
  • آتش سوزی منزل مسکونی در محله ده مجنون کرمانشاه مهار شد