Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-26@11:03:18 GMT

شاخص از نیمه کانال 85 هزار واحدی عبور کرد

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۰۹۳۷۵۴

شاخص از نیمه کانال 85 هزار واحدی عبور کرد

خبرگزاری میزان- شاخص بورس و اوراق بهادار تهران در پایان معاملات بیست و پنجمین روز مهر ماه سال جاری با 69 واحد رشد به پله 85 هزار و 660 واحدی رسید.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزاری میزان، شاخص بورس و اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز با 69 واحد رشد به پله 85 هزار و 660 واحدی رسید.

در معاملات امروز تعداد 630 هزار و 183 سهم اوراق بهادار به ارزش 2 میلیارد و 836 میلیون و 886 هزار ریال در بیش از 51 هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس شاخص آزاد شناور 58 واحد، شاخص بازار اول با 80 واحد و شاخص قیمت (وزنی-ارزشی) 22 واحد با رشد و شاخص قیمت (هم‌وزن) 27 واحد ، شاخص کل (هم‌وزن) 36 واحد و شاخص بازار دوم با 14 واحد رشد همراه بودند.

نمادهای پر بیننده معاملات امروز بانک ملت، آلومینیوم ایرانیان با روند نزولی و نمادهای داده گستر عصر نوین-های‌وب، سایپا، ایران خودرو، ملی صنایع مس ایران، تولید چدن سازان با روند صعودی به کار خود پایان دادند.

*معاملات بازار فرابورس:

شاخص بازار فرا‌بورس با ریزش یک واحدی به پله 929 واحدی سر خورد.

همچنین در بازار فرا‌بورس تعداد 257 هزار و 754 سهم اوراق بهادار به ارزش یک میلیارد و 161 میلیون و 897 هزار ریال در بیش از 95 هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

در معاملات بازار فرابورس نمادهای آتیه داده پرداز و صادرات ریشمک با روند مثبت و نمادهای تولید سهامی ذوب آهن اصفهان، لیزینگ ایران و شرق، آسیا سیر‌ارس، صنایع فولاد آلیاژی یزد با روند منفی و نماد گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی بدون تغییر به کار خود پایان دادند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۹۳۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۳۹۰۰ واحدی صبحگاهی شاخص کل با انتشار یک خبر مثبت

به گزارش خبرنگار مهر، شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز چهارشنبه (۵ اردیبهشت) با رشد ۱۷۰۴ واحدی به ۲,۳۰۵,۰۸۲ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به رشد ۲۳۵۳.۶۸ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات تاکنون ۱.۱۴۳ میلیارد سهم بود که طی ۵۳,۷۷۳ معامله دادوستد شده و ارزش کل این معاملات نیز به ۷,۳۶۳.۶۳۲ میلیارد ریال رسیده است.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۹,۶۳۷,۳۶۶.۳۳۷ میلیارد ریال شد.

به گزارش مهر، روز گذشته (۴ اردیبهشت) مجلس شورای اسلامی در راستای تصویب قانون مالیات بر عایدی سرمایه، فعالیت شرکت‌های بورسی را از این مالیات معاف کرد که این مساله موجب رشد شاخص کل در آغاز معاملات روز چهارشنبه شد.

کد خبر 6087226 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • رشد ۱۰۶۹ واحدی شاخص کل بورس
  • بورس تغییر جهت داد
  • گزارش روزانه بورس ۵ اردیبهشت؛ رشد ۱۰۶۹ واحدی شاخص کل
  • رشد ۱۰۶۹ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • شاخص بورس امروز ۵ اردیبهشت/رشد۱۰۷۱ واحدی
  • بورس سبزپوش شد؛ رشد مناسب بازار در هفته اول اردیبهشت
  • رشد ۳۹۰۰ واحدی صبحگاهی شاخص کل با انتشار یک خبر مثبت
  • بورس امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • پیش‌بینی بورس چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • شاخص بورس امروز ۴ اردیبهشت/ رشد ۱۳۴۲۱ واحدی