Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، اصلی ترین معضل تراکتورسازی در هفته های گذشته تعدد مصدومان این تیم بوده است. بازیکنان کلیدی تراکتورسازی مصدومیت های متعددی را در هفته های گذشته پشت سر گذاشتند و با وجود امیدواری کادرفنی آنها مقابل پیکان نیز غایب خواهند بود.

محمد ابراهیمی، سینا عشوری، محمد نوری، شهرام گودرزی و علی طاهران 5 بازیکن مصدوم تراکتورسازی هستند که در این بین فقط علی طاهران ممکن است به بازی روز پنجشنبه با پیکان برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

4 بازیکن دیگر مشغول طی کردن روند درمانی خود هستند و امکان بازی کردن در هفته دهم را ندارند.

از این رو کادرپزشکی تمام تلاشش را به کار گرفته تا بتواند علی طاهران هافبک جوان تراکتورسازی را به مسابقه با پیکان برساند. با توجه به اینکه احتمالا مهدی کیانی و عارف آغاسی نیز مقابل پیکان غایب هستند، حضور علی طاهران برای سرخپوشان تبریزی حیاتی خواهد بود.

ورزش سه

450

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۹۳۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاری: خیبر صعود کن و قهرمان شو!

به گزارش "ورزش سه"، سال ۱۴۰۲ برای محمد ستاری متفاوت گذشت. او در نیم فصل اول در لیگ یک توپ می‌زد و در نیم فصل دوم راهی لیگ برتر شد. محمد ستاری در این مورد به خبرنگار ما گفت: من به ناچار و با توجه به شرایطی که پیش آمد و قوانینی که گذاشتند که خیلی از بازیکنان بیرون ماندند، لیگ یک را انتخاب کردم. اولش خیلی ناراحت بودم و بعد از ده سال حضور در لیگ برتر خیلی برایم سخت بود به لیگ یک بروم ولی این اتفاق برایم افتاد.

او ادامه داد: طبیعی بود که ناراحت باشم اما پس از پیوستنم به خیبر و گذشت زمان متوجه شدم که اتفاق خوبی برایم رخ داده است چرا که با مردم فوق‌العاده خون‌گرم آشنا شدم و در یک تیم قوی با کادرفنی و مدیریت بسیار عالی عضو شدم که توانستیم یک نیم فصل خیلی خوب را کنار آن‌ها رقم بزنیم و به رده دوم دست یافتیم که پس از جدایی من آن‌ها با ادامه روند خوب به صدر جدول رسیدند و مطمئنم لیاقت قهرمانی و صعود به لیگ برتر را هم دارند و امیدوارم بهترین‌ها برای این تیم رقم بخورد. از رضا مهاجری، فراز کمالوند و مسعود عبدی تشکر می‌کنم که برای جدایی من و پیوستنم به تیمی که دو سال در آنجا بازی کرده بودم با درخواستم موافقت کردند تا بعد از یک نیم فصل دوباره به لیگ‌برتر برگردم.

او در مورد پیوستن به پیکان عنوان کرد: ماجرای جدایی من از خیبر به تجربه‌ی خوب کار کردنم با رضا عنایتی در هوادار برمی‌گردد که این موضوع پیشنهاد پیکان را برای وسوسه انگیز می‌کرد زیرا وقتی یک بازیکن می‌خواهد در نیم فصل جابه‌جا شود بهتر است با شناخت کامل از کادرفنی تیمی که می‌خواهد آنجا بازی کند همراه باشد و من حتی قبل از صحبت‌های نهایی با آقا رضا چند بازی آخر پیکان در نیم فصل اول را دیده بودم و به نظرم آن‌‌ها خیلی خوب بازی می‌کردند و پتانسیل بالایی داشتند و فقط به‌خاطر جوانی و کم تجربگی بازیکنان نتوانسته بودند نتیجه بگیرند که خداراشکر در نیم فصل دوم با پیروزی مقابل سپاهان در اصفهان و ملوان در تهران شروع خیلی خوبی داشتیم و فقط مقابل پرسپولیس اسیر جوانی بازیکنان‌مان و اتفاقات فوتبالی شدیم که اگر زمان به عقب بازگردد دیگر آن‌ اشتباهات رقم نمی‌خورند و آن‌طور مقابل پرسپولیس جریمه نمی‌شدیم.

این بازیکن در ادامه صحبت‌هایش راجع به پیکان گفت: در کل پیکان با حضور شخصی مثل جناب اینانلو در هیئت مدیره، احمد مددی در سمت مدیرعاملی و کادرفنی خوبی مثل آقایان عنایتی، رجب‌زاده و رضاپور پتانسیل موفقیت را دارد و در نقل و انتقالات نیم فصل هم با اضافه کردن بازیکنان باتجربه تیم به خوبی تقویت شد. حمایت کادر مدیریتی از این تیم خیلی خوب بوده و صحبت‌های انگیزشی که آن‌ها برای مجموعه‌ی تیم انجام می‌دهند باعث بالا رفتن روحیه تیم می‌شود و از همین‌جا از آن‌ها تشکر می‌کنم.

ستاری درباره بازی پیش رو عنوان کرد: ما به زودی تمرینات خود را برای ادامه لیگ و رویارویی با تیم متحول شده‌ی استقلال خوزستان که دو هفته‌ی پیش ذوب‌آهن را در اصفهان شکست دادند آغاز خواهیم کرد و امیدواریم از امتیاز میزبانی استفاده کنیم و بتوانیم حداکثر امتیاز را در این مسابقه کسب کنیم چراکه رقابت در پایین جدول بسیار نزدیک است و با یکی دو بازی جای تیم‌ها عوض می‌شود و کوچکترین غفلتی باعث سقوط یک تیم می‌شود. به نظرم در ده هفته‌ی پایانی می‌توانیم یک عملکرد خیلی خوب را از خود نشان دهیم و پتانسیل این را داریم که یک رتبه‌ی آبرومند در جدول کسب کنیم و ارزش‌های خودمان را نشان دهیم.

ستاری در پایان افزود: برای خیبر هم آرزوی موفقیت و صعود به لیگ برتر را دارم. امیدوارم مردم خیبر خرم آباد صاحب یک سهمیه لیگ برتری باشند.

دیگر خبرها

  • نیم‌نگاه بارسلونا و دکو به وضعیت جورجینیو
  • پروژه استخر سرپوشیده بردسکن همچنان ناتمام رها شده است
  • نگرانی بزرگ اینتر: علاقه شدید ستاره‌های تیم به المپیک!
  • فهرست مصدومان لیورپول طولانی‌تر شد (عکس)
  • سپاهان 1-0 پرسپولیس؛ رضا اسدی با سوپرگل، یحیی گل محمدی را بدرقه کرد | ماندگارترین‌ها
  • بدشانسی ژاوی: لوا سالم رفت، مصدوم برگشت
  • لیگ برتر والیبال؛ خانزاده امتیازآورترین بازیکن دیدار پیکان و فولاد
  • والیبالیست  سیرجان: با همدلی پیکان را شکست دادیم/ هدفمان قهرمانی است
  • ادامه بدشانسی‌های پپ: یک دفاع دیگر هم مصدوم شد
  • ستاری: خیبر صعود کن و قهرمان شو!