Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@17:23:02 GMT

وجود افزون بر 173 هزار صندوق صدقات در استان یزد

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۰۹۳۸۴۰

مردم نیکوکار استان یزد در شش‌ماهه نخست سال جاری سه میلیارد و 604 میلیون تومان صدقه دادند .

به گزارش ایسنا، «غلامرضا مشعلچی» معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد بابیان اینکه 173 هزار و 209 صندوق صدقه بزرگ، متوسط و کوچک در سطح استان نصب و توزیع ‌شده است، گفت: مردم نیکوکار استان یزد در شش‌ماهه نخست سال جاری سه میلیارد و 604 میلیون تومان صدقه دادند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به رشد سه ‌درصدی پرداخت صدقه در شش‌ ماهه ابتدای امسال در مقایسه با مدت مشابه در سال ۹۵ ، گفت: کمک‌های جمع‌آوری‌شده مردم برای رفع مشکلات و نیازمندی‌های محرومان در سرفصل‌های مختلف ازجمله تأمین مسکن، هزینه‌های درمانی، اشتغال، تحصیل، تأمین جهیزیه و کمک به امر ازدواج جوانان نیازمند هزینه می‌شود.

معاون کمیته امداد استان با بیان این که سال گذشته ۳۷ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان توسط خیران به محرومان و مددجویان تحت حمایت کمیته امداد کمک شد، یادآور شد: بیش از ۲۳۰ هزار نیکوکار یزدی در طرح‌های مختلف مشارکت‌های مردمی ازجمله صدقات، زکات، طرح رضوان (کمک به ساخت منازل مددجویی)، طرح اکرام ایتام، محسنین (حمایت از نیازمند غیر یتیم)، اطعام، کوثر (تأمین جهیزیه)، شفا (کمک به درمان مددجویان)، نذر قربانی، عقیقه با این نهاد همکاری می‌کنند .

وی با اشاره به رویکرد حوزه توسعه مشارکت‌ها در بهره‌گیری از شیوه‌های نوین و الکترونیکی دریافت وجوه خیران گفت: برای تسهیل در پرداخت‌های نیکوکاران در حساب‌های بانک ملت، امکان پرداخت وجوه حامیان با شناسه از طریق موبایل توسط بانک ملت با عنوان اپلیکیشن موبایلی سکه فراهم‌شده است، اپلیکیشن سکه از سایت بازار cafebazaar.ir و همچنین زیر پورتال اختصاصی Sekeh.behpardakht.com قابل دریافت بوده و توضیحات کامل نیز در مورد آن ارائه‌شده است .

مشعلچی افزود: پرداخت وجوه از طریق کد ussd تلفن همراه # ۰۳۵*۸۸۷۷* ، ارسال عدد یک به شماره ۱۰۰۰۱۸۱۱ ، پرداخت از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی اینترنتی www.emdad.ir/ostanha/yzd برای سهولت در پرداخت در نظر گرفته‌شده است .

یاداور می‌شود، یزدی‌ها سال گذشته هفت میلیارد و ۵۴ میلیون تومان صدقه برای کمک به نیازمند پرداخت کردند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۹۳۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همه درخواست‌های وام‌های دانشجویی دانشجویان علوم پزشکی در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ پرداخت شد

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت گفت: همه درخواست‌های ودیعه مسکن، وام ازدواج و تولد فرزند ویژه دانشجویان علوم پزشکی در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ پرداخت شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علی اکبر محمدی، رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت به نقل از مفدا با بیان این خبر افزود: صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت در راستای حمایت از دانشجویان متاهل و اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ همه درخواست‌های ودیعه مسکن، وام ازدواج و تولد فرزند ویژه دانشجویان دانشکده‌ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور را بدون محدودیت پوشش داد.

وی خاطرنشان کرد:یک هزار و ۲۱۶ نغر به مبلغ ۷۷۱ میلیارد و ۹۶۱ میلیون و ۴۵۸ هزار و ۳۱۳ ریال ودیعه مسکن و همچنین یک هزار و ۹۹۵ نفر به مبلغ ۴۹۸ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال وام ازدواج و ۳۸۰ نفر به مبلغ و ۲۳ میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال وام تولد فرزند دریافت کردند.

دیگر خبرها

  • ایرانیان ۷۰۰ میلیارد تومان صدقه دادند
  • ایرانیان در سال گذشته ۷۰۰ میلیارد تومان صدقه دادند
  • اینتر با اینزاگی فقط برای قهرمانی‌ها می‌جنگد
  • قرارگرفتن بیماران توانبخشی تحت پوشش صندوق بیماری‌های صعب العلاج
  • قرارگرفتن بیماران توانبخشی تحت پوشش صندوق بیماری های صعب العلاج
  • پرداخت ۱۳ میلیارد تومان صدقات توسط مردم خراسان جنوبی
  • همه درخواست‌های وام‌های دانشجویی دانشجویان علوم پزشکی در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ پرداخت شد
  • پرداخت صدقه در خراسان جنوبی ۳۴ درصد افزایش یافت
  • افزایش ۳۴ درصدی پرداخت صدقات در خراسان جنوبی
  • پرداخت ۲۲۰ میلیارد ریال تسهیلات صندوق کارآفرینی امید مهاباد