Web Analytics Made Easy - Statcounter

ورامین- فرمانده سپاه ناحیه ورامین در تجمع اعتراض آمیز دانشگاهیان نسبت به اظهارات ترامپ با بیان این که آمریکا در پی ایجاد تفرقه در کشور است، گفت: با آمریکا سازش نخواهیم کرد.

ضمن تقدیر از همه دانشگاهیان و افرادی که در این تجمع حضور پیدا کردند تا انزجار خود را نسبت به سیاست های پلید و کثیف آمریکانشان دهید اظهار داشت: موضوع امروز که رییس جمهور دیوانه ای مثل ترامپ بر سر کار آمده است که این اظهارات را دارد برای ماتازگی ندارد و آمریکا ۴۰ سال است که این کشور این حرکات را آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اصغری افزود: دسیسه ها و خصومت های آمریکا طی سالیان گذشته به ما نشان داده شده است و در مقاطع مختلف تاریخ به یاد داریم که این خصومت علیه استقلال ما بوده است چرا که این انقلاب با شعار استکبار ستیزی و حمایت از مظلومین جهان بوده است.

وی با اشاره به سخن حضرت امام خمینی(ره) که می فرمودند؛ آمریکا شیطان بزرگ است و رابطه ما و آمریکارابطه گرگ و میش است و تار زمانی که این خوی درندگی خود را کنار نگذارد مانمی توانیم با این کشور به مذاکره بپردازیم گفت: کودتای ۲۸ مرداد در تاریخ ما ثبت و ضبط شده است، حرکتی که خودشان به این اقدام جهت براندازی حکومت و دولت مردمی اعتراف کرده اند.

فرمانده سپاه ناحیه ورامین در ادامه با بیان اینکه در حادثه طبس دست خدا به یاری مردم ایران آمده است افزود: یاری و کمک خداوند بود که نگذاشت دسیسه های دشمنان عملی شود و این انقلاب ماند و در جنگ تحمیلی نیز باز هم ردپای آمریکا دیده می شود که پس از دیدار صدام با مسئولین در مرز اردن مجوز حمله به ایران را برای دشمن صادر می کند و این ها اسناد موجود در تاریخ است که آمریکا همیشه بر علیه ایران بوده است و هیچ گاه خصومتش را با کشور ما بر زمین نگذاشته است و ما با رهبری ولی فقیه زمان توانستیم این مراحل را پشت سر بگذاریم.

اصغری بیان داشت: همه ما شاهد بوده ایم که در سال ۱۳۶۷ هواپیمای مسافربری ایران با ۲۹۰ نفر انسان بی گناه مورد حمله وحشیانه آمریکا قرار گرفت، و امروز این کشور باچه رویی از حقوق بشر صحبت می کند.

وی با بیان اینکه در مقابل این کشورها باید ایستادگی کنیم و سازشی در کار نیست اظهار داشت: ما از تاریخ باید عبرت بگیریم و از کشورهایی که راه سازش آمریکارا پیش گرفته اند درس بگیریم، به طور مثال مردم ژپن برای آزادسازی چند جزیره سالیان سال است که با آنها سازش کرده اند و امتیاز می دهند و دو نسل ژاپن هنوز چشم به راه آزادسازی دو جزیره شان هستند و همچنین کشور ترکیه برای پیوستن به اتحادیه اروپا سه دهه به آمریکا التماس مس کند و همچنان در انتظار است و همچنین همگی قزافی رهبری لیبی رابه یاد داریم که آمریکا چه نقش پر رنگی برای سرنگونی اش ایفا کرد.

فرمانده سپاه ناحیه ورامین گفت: اگر امروز صحبت از ایستادگی و مقاومت در مقابل این دشمنان می کنیم ما را محکوم به جنگ طلبی می کنند، دسیسه آمریکا است که ما را به تفرقه در جامعه دچار کنند و اگر ما یک قدم عقب برویم آنها چندین قدم بهجلو می آیند و هیچ حد و مرزی برای خواسته های آنان وجود ندارد.

تکمیل می شود. . .

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۹۳۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستاوردهای تاریخ‌ساز عملیات «وعده صادق»

حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران توسط جنگنده فوق پیشرفته و نسل پیشرفته اف ۳۵ آمریکایی بدون اطلاع قبلی و از فاصله بسیار کم، ساختمان عادی و بدون پدافند کنسولگری ایران در سوریه را مورد هدف مستقیم قرار داد و با نقض حریم سوریه باوجود تمام شیوه‌نامه‌های حقوقی، دیپلمات‌های ایرانی را به شهادت رساند. پیغام پاسخ تنبیهی ایران بلافاصله به اسرائیلی‌‎‎ها رسید.

کار ایران از چند جهت بی‌سابقه بود: اولاً اطلاع داد که پاسخ می‌دهد و رژیم اسرائیل کاملاً در حالت آماده‌باش قرار داشت و در مدت ۱۲ روز تحت فشار روانی ایران بود . ایجاد جنگ روانی از سوی ایران بسیار مهم بود. رژیم صهیونیستی در استیصال و خستگی نگه داشته شد. این رژیم همواره به نوعی ناموس غرب محسوب می‌شود و تعرض به آن نخستین‌بار توسط عملیات حماس انجام شد و به‌جز درگیری‌های موردی با حزب‌الله حمله به سرزمین‌‎های اشغالی اتفاق نیفتاده بود.

 اقدام دیگر مهم ایران این بود که از خاک خودش سرزمین‌های اشغالی را مورد هدف قرار داد و اولین دولت رسمی است که حمله جدی را رقم می‌زد.

سوم نشان داد ایران به تنهایی می‌تواند به محدوده ممنوعه ایالات متحده آمریکا وارد شود. منطقه‌ای که مورد حمایت اردن و مصر هم قرار گرفته بود و اصلی‌ترین حمایت‌ها را از جانب انگلستان و آمریکا از آن خود کرده بود.

عملیات روانی ایرانی‌ها بسیار مهم بود و بیانیه‌های مسئولان نظامی و دیپلماتیک کشورمان حائز اهمیت بود. سپاه ساعتی پیش از رسیدن موشک‌ها هم بیانیه داد که نشانه پیش‌بینی شکست رژیم صهیونیستی بود. گفته می‌شود ۱۱ کشور در خنثی‌سازی حمله ایران به رژیم صهیونیستی کمک کردند.

نکته مهم دیگر اینکه ایران ۳۰۰ سلاح نظامی را در این عملیات شرکت داد و در ساعاتی سوریه و لبنان هم راکت‌هایی پرتاب کردند که نشان‌دهنده امکان همکاری تسلیحاتی جبهه مقاومت است.
ایران در این عملیات نشان داد هم اراده زدن و هم توان دفاع را دارد. بازدارندگی ما بازی و دروغ و نمایش سیاسی نیست و جسارتش را هم داریم و اتفاقاً با ادوات بومی خود هم می‌زنیم برخلاف اسرائیل که ادواتش را از آمریکا گرفته است.

اما مهم‌ترین نکته این است که ایران نخستین کشور غیر هسته‌ای است که به یک منطقه هسته‌ای حمله می‌کند و طرف مقابل تا چند روز جرئت حمله جدید را هم ندارد. این اولین‌بار است که این اتفاق افتاده است؛ چرا که رژیم صهیونیستی ۴۰۰ کلاهک هسته‌ای دارد و توسط ایران معنای بازدارندگی و معادلات قدرت تغییر کرده است. ایران با اینکه سلاح هسته ای ندارد، اما با نوع رفتارش نشان داد می‌تواند بازدارنده باشد.

بزرگ‌ترین حمله پهپادی و برون‌مرزی موشکی در تاریخ توسط ایران انجام شده و هدف ایران هم زدن صرفاً موقعیت نظامی جبل الشیخ و پایگاه نظامی النقب بود که هر دو را خود اسرائیلی‌ها اذعان کردند که مورد اصابت قرار گرفته است و ایران این عملیات را با موشک بالستیک خود انجام داد و اساساً قرار نبوده پهپادها به اسرائیل برخورد کنند. ایران می‌توانست بدون نیاز به اطلاع این کار را انجام دهد و موشک‌های ایرانی توانستند گنبد آهنین را ناکام بگذارند و از پنج‌ لایه حفاظتی عبور کنند.

در حقیقت اکنون ایران به‌صورت جدی وارد گام دوم انقلاب شده و حرکتی را رقم زده که بسیار مهم‌تر از ملی شدن صنعت نفت، فتح خرمشهر و خروج آمریکا از افغانستان بود. اتفاق ۲۶ فروردین ، نشان داد دیگر قرار نیست ایران مماشات کند؛ چراکه بازدارندگی ایران به حدی بود که آمریکایی‌ها به‌صراحت اعلام کردند در تجاوز جدید از اسرائیل حمایت نخواهند کرد.

دیگر خبرها

  • ترامپ: بایدن کشور ما را ویران کرده و بدترین رئیس جمهور تاریخ آمریکاست/ ما باید از شر بایدن خلاص شویم (فیلم)
  • عمل صلح یاران بسیار ارزشمند است
  • اقدام شجاعانه ایران اسلامی در نتیجه وحدت و تقریب ملت آن است
  • ایجاد موزه تاریخ طبیعی و تنوع زیستی شهرستان بروجرد دستور کار محیط زیست لرستان قرار گرفت
  • دستاوردهای تاریخ‌ساز عملیات «وعده صادق»
  • 7 فیلم برتر تاریخ سینما دربارۀ «آخرالزمان هسته‌ای»
  • روز‌های تاریخ ساز برای منطقه
  • قیام مردم ورامین حرکتی که در تاریخ ماندگار شد
  • ناامنی‌های اخیر باهدف ایجاد تفرقه بین امت اسلامی طراحی شده بود
  • نظامی آمریکایی:‌حمله ایران یکی از برترین نمایش‌های نظامی تاریخ معاصر بود!