Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-03-28@12:17:07 GMT

درخشش عکاس ایرانی در جشنواره آراد رومانی

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۰۹۳۸۶۸

به گزارش روابط عمومی دفتر فیاپ در ایران، در این رویداد عکس The Guest Night از سعید ثابت قدم مقدم موفق به دریافت مدال طلایAAFR شد. همچنین عکس های Childish از مهدی اسحاقی قالی باف تقدیر FIAP و Pubes of Desert از آرش مهدوی تقدیر AAFR را دریافت کردند.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۹۳۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر مدیر حوزه‌های علمیه کشور‌ از خدمات مختلف سپاه

آیت‌الله علیرضا اعرافی در دیدار نوروزی با فرمانده سپاه استان قم، از خدمات سپاه حوزه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی و خدمات‌رسانی‌ و محرومیت‌زدایی قدردانی کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، سردار محمدرضا موحد با حضور در دفتر آیت‌الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور، فرارسیدن سال جدید و تقارن آن با بهار قرآن و معنویت را تبریک گفت.

فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) در این دیدار، گزارشی از اقدامات سپاه استان قم در سال 1402 ارائه و همچنین مهم‌ترین برنامه‌های سال 1403 سپاه استان در عرصه‌های مختلف را تشریح کرد.

سردار موحد بر آمادگی کامل سپاه امام علی‌بن‌ابی‌‌طالب(ع) برای زمینه‌سازی جهت تحقق شعار سال و بهبود وضعیت عمومی جامعه تأکید کرد.

آیت‌الله اعرافی نیز در این دیدار با اشاره به تلاش‌های سازنده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تأمین امنیت پایدار، نسبت به خدمات سپاه استان قم در حوزه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی و خدمات‌رسانی‌ و محرومیت‌زدایی قدردانی کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • «با بابام» در شبکه پویا تماشایی می‌شود/ رونمایی از تیزر جدید
  • «آنیتا، گمشده در اخبار» در یک جشنواره خارجی اکران می‌شود
  • ابتکار رومانی در راستای اقتصاد پایدار سبز
  • درخشش یک مازندرانی در جشنواره ملی کتاب و رسانه
  • تولید دستگاه همودیالیز برای اولین بار در غرب آسیا توسط فناوران ایرانی
  • راهیابی آثار ۵ سینماگر ایرانی به جشنواره هات داکس
  • تقدیر رییس جمهور از برگزاری محفل قرآنی امام حسنی‌ها
  • درخشش هنرمندان سیرجانی در سومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی
  • تقدیر مدیر حوزه‌های علمیه کشور‌ از خدمات مختلف سپاه
  • درخشش آیین دوستی با اقوام ایرانی در نوروزگاه آبشار بافق