Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-19@23:59:39 GMT

ورود نیروهای عراقی به مرکز سنجار

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۰۹۳۸۷۴

به گزارش پارس نیوز،

به نقل از شبکه خبرگزاری اسپوتنیک روسیه، محما خلیل فرماندار منطقه سنجار گفت که نیروهای عراقی در مرکز منطقه سنجار مستقر شدند.

یک منبع امنیتی عراقی نیز به خبرنگار اسپوتنیک گفت که نیروهای عراقی در روستاهای اطراف منطقه سنجار نیز بعد از عقب نشینی عناصر پیشمرگه کرد مستقر شده اند.

در همین حال، فرماندهی عناصر پیشمرگه کرد در منطقه غرب دجله نیز امروز سه شنبه گفت که نیروهای عراقی به مرکز منطقه سنجار وارد شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در عین حال مدعی شد که ورود نیروهای عراقی به سنجار با توافق با عناصر پیشمرگه صورت گرفت.

از سوی دیگر، خبرنگار اسپوتنیک به نقل از یک منبع امنیتی دیگر عراق گفت که ارتش عراق وارد ناحیه بعشقیه ایزدی نشین در شمال شرقی موصل شده اند.

منبع: پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۹۳۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه واژگونی خودرو در کویر مرنجاب با ۳ مصدوم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ عباس علیزاده مسئول فوریت‌های پزشکی شهرستان آران وبیدگل گفت:در پی واژگونی یکدستگاه خودروی سواری آفرود در منطقه کویر مرنجاب، پس از اعلام به مرکز فوریت‌های ۱۱۵ شهرستان (پایگاه نوش آباد)، و با هماهنگی بعمل آمده، بالگرد هوایی قم برای انتقال مصدومان به منطقه اعزام شدو مصدومان به مرکز درمانی منتقل شدند.


در یکماه گذشته حوادث رانندگی در کویر مرنجاب و سیازگه، ۲ کشته و بیش از ۱۰ مصدوم برجا گذاشته است.

دیگر خبرها

  • حادثه واژگونی خودرو در کویر مرنجاب با ۳ مصدوم
  • نحوه کشته شدن معمر قذافی / انفجار مجسمه‌های بودا در بامیان / حال و هوای شانگهای از دهه 30 تا 80 میلادی / اسرای عراقی با پرچم ایران در تهران
  • آسو رستم مهارنشدنی در خط تهاجمی استقلال
  • اگر به نیروگاه بوشهر حمله کنید، نخستین ضربه را متحدین شما در خلیج فارس خواهند خورد!
  • اگر به نیروگاه بوشهر حمله کنید اولین ضربه را متحدین شما در خلیج فارس خواهند خورد!
  • ورود حراست وزارت ورزش و جوانان به اتفاقات مسابقات کشتی در مازندران
  • ورود حراست وزارت ورزش به ماجرای چاقوکشی در کشتی مازندران
  • اسپوتنیک: پاسخ تنبیهی ایران، ضعف‌های نظامی اسرائیل را برملا کرد
  • جسد جوان مفقود شده در یاسوج پیدا شد
  • کشورهای منطقه به نیروهای نظامی ایران تکیه کنند