Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@17:51:40 GMT

حمید سوریان بعد از یک سال آفتابی شد

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۰۹۳۹۲۴

16 ورزشکار در چهارمین روز ثبت نام از نامزدهای کمیسیون ورزشکاران نام نویسی کردند.

به گزارش "ورزش سه"، در چهارمین روز ثبت نام از نامزدهای حضور در انتخابات کمیسیون ورزشکاران امروز ۱۶ نفر با حضور در کمیته ملی المپیک نام نویسی کردند.


محمد باقری معتمد از تکواندو، احسان مهاجر شجاعی از دوومیدانی، محمد دانشور از دوچرخه‌سواری، سعید ملایی از جودو، حمید سوریان از کشتی فرنگی، آرش میراسماعیلی از جودو، حسن تفتیان از دوومیدانی، مجتبی میرهاشمی از اسکی، سارا خوش جمال فکری از تکواندو، مهسا جاور از قایقرانی، محمد ارزنده از دوومیدانی، زهرا نعمتی از تیراندازی با کمان، حامد ملک محمدی از جودو، ذبیح الله پورشیب از کاراته، سولماز عباسی از قایقرانی، محمدرضا رودکی از جودو نفراتی بودند که امروز آمادگی خود را با حضور در کمیته ملی المپیک اعلام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


با نام‌نویسی این نفرات، تعداد افراد ثبت‌نام‌کننده به 41 ورزشکار رسید. ۲۵ نفر در روزهای گذشته ثبت نام کرده بودند و فردا هم آخرین روز نام نویسی از کاندیداها است.


انتخابات کمیسیون ورزشکاران قرار است ۱۲ آبان ماه سال جاری برگزار شود.


یکی از اتفاقات جالب نام نویسی از کاندیدای امروز، حضور حمید سوریان بود که بعد از المپیک 2016 در هیچ محفل ورزشی شرکت نکرده بود.

حمید سوریان

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۹۳۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معارفه حمید مطهری پیش از تمرین تراکتور + عکس

حمید مطهری دستیار اول سرمربی جدید تراکتور است.

طرفداری | حمید مطهری رسما از امروز کارش را در تراکتور آغاز کرد.

هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل باشگاه تراکتور پیش از آغاز تمرین امروز - چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه - تراکتور، «حمید مطهری» را به عنوان دستیار اول سرمربی به اعضای تیم معرفی کرد.

 

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • اردیبهشت گیلان بهاری و آفتابی
  • آسمان مازندران تا اواسط هفته آینده صاف و آفتابی
  • آخرین خبر در مورد حضور یحیی در تراکتور
  • معارفه حمید مطهری پیش از تمرین تراکتور + عکس
  • اعلام رسمی حضور حمید مطهری در کادر فنی تراکتور
  • جمیله علم الهدی در پاکستان، «بانوی اول» شد /تصاویری از حضور در مراسم افتتاح با عینک آفتابی
  • آسمان گیلان تا هفته‌ی آینده صاف و آفتابی
  • ساکت در فوتبال آفتابی شد (عکس)
  • حمید مطهری سرمربی موقت تراکتور شد
  • تراکتور انتخاب کرد: حمید مطهری در تبریز