Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، رضا دانش‌‍‌زاده در جلسه هماهنگی برنامه‌های حوزه گردشگری شهرستان سوادکوه با اشاره به اینکه برای 15 خانه‌مسافر با 80 سوئیت در شهرستان پروانه فعالیت صادر شد، گفت: صدور پروانه بهره‌برداری برای 20 نفر متقاضی 100 واحد سوئیت هم در دست اقدام است.

وی با بیان اینکه، «بوم‌گردی» به‌عنوان موضوع نوین در گردشگری مورد توجه است، افزود: هشت متقاضی دریافت احداث اقامتگاه بوم‌گردی در سوادکوه داریم و یک مورد پروانه بهره‌برداری تبدیل بنا به بوم‌گردی صادر شد و 10 مورد پروانه در دست اقدام داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری سوادکوه و سوادکوه‌شمالی از صدور پروانه فعالیت 3 مرکز اطلاع‌رسانی در سوادکوه خبر داد و خاطر‌نشان کرد: 100 نفر به‌عنوان راه‌نمایان‌ بلد‌ محلی در سوادکوه آموزش دیدند و ساماندهی مناطق گردشگری هم مورد‌نظر است.

دانش‌‍‌زاده به نتایج برگزاری همایش توسعه سوادکوه در سال گذشته اشاره کرد و گفت: جذب سرمایه‌گذار در مناطق نمونه گردشگری و حضور 200 مسافر خارجی در قالب تور‌گردشگری بخشی از نتایج برگزاری همایش توسعه شهرستان سوادکوه در مهر‌ماه سال گذشته بود.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۹۳۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث کانال انتقال آب کشاورزی در سوادکوه‌شمالی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، علی نوری‌نژاد از اجرای پروژه کانال انتقال آب ۲۴۰ متری در اراضی زراعی در اراضی کشاورزی شهرستان خبر داد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سوادکوه شمالی افزود: این پروژه با اعتبار ۵ میلیارد ریال در اراضی زراعی روستا‌های چالی و شیرجیکلا این شهرستان اجرا و به بهره برداری رسید.

وی تصریح کرد: به منظور اتمام این مسیر انتقال آب، برنامه ریزی برای تامین اعتبار جهت ادامه ایجاد کانال انتقال آب در دستور کار این مدیریت در سال جاری است.

دیگر خبرها

  • شورای توسعه گردشگری استان را تقویت می‌کنیم
  • ضرورت برپایی هفته‌های گردشگری در استان کرمانشاه
  • از برگزاری رویدادهای گردشگری شناسنامه‌دار در کرمانشاه حمایت می‌کنیم
  • کشف سه دستگاه فلزیاب در کبودراهنگ و اسدآباد
  • صندوق‌های توسعه بخش کشاورزی در قزوین تقویت شوند
  • تقویت و توسعه حوزه‌های مختلف دانشگاه آزاد مرودشت در سال جاری
  • اجرای طرح هادی با بهره گیری از مصالح بومی در شهرستان بانه
  • احداث کانال انتقال آب کشاورزی در سوادکوه‌شمالی
  • دوره آموزشی آشنایی با قوانین بیمه و مالیات در صنعت گردشگری در ارومیه
  • رونق صنعت کشاورزی و گردشگری روستای کرد علیا