Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@23:48:56 GMT

مسابقه طراحی موکب‌های اربعین برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۰۹۴۰۱۹

مسابقه طراحی موکب‌های اربعین برگزار می‌شود

مسابقه طراحی معماری با عنوان طراحی موکب های اربعین با هدف تاکید و ترغیب جامعه معماری و دانشجویی به این امر که در حال حاضر یکی از نیازهای جامعه اسلامی است، برگزار می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، علی فروزانفر در گفتگوی تلفنی با برنامه رادیویی کوبه، با اشاره به برنامه های تخصصی این مرکز در زمینه های معماری، شهر سازی و مرمت، از برگزاری مسابقه طراحی موکب های اربعین در مسیر نجف تا کربلا و همینطور پیش همایش چهل سال معماری انقلاب اسلامی به عنوان اصلی ترین برنامه های نیمه دوم سال 96 خبر داد و افزود: به منظور توجه به نیازهای زائرین اربعین حسینی، مسابقه طراحی معماری با عنوان طراحی موکب های اربعین با هدف تاکید و ترغیب جامعه معماری و دانشجویی به این امر که در حال حاضر یکی از نیازهای جامعه اسلامی است، برگزار میشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در این مسابقه به پنج طرح برتر، هر کدام مبلغ پانزده میلیون ریال به همراه تندیس مسابقه اهدا میشود؛ همچنین در پایان برنامه نیز به ده طرح قابل تقدیر جوایزی به رسم یادگار اهدا میشود.

فروزانفر همچنین از دیگر برنامه های مرکز معماری اسلامی با اشاره به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، از برگزاری پیش همایش چهل سال معماری انقلاب اسلامی خبر داد و افزود: این همایش با هدف نقد چهل سال معماری و شهرسازی بعد از دوران انقلاب، استخراج مجموعه اقدامات خرد و کلان در حوزه معماری و ساختمان در این چهل سال و در نهایت جلب توجه حاکمیت و مردم و ساختار اجتماعی و مدیریتی کشور بر اهمیت موضوع معماری و در کنار آن توجه ویژه به موضوع معماری متعهد و معماری ایرانی_ اسلامی، برگزار می شود.

مدیر مرکز معماری اسلامی در پایان تاکید کرد: مرکز معماری اسلامی حوزه هنری، با هدف حمایت و ترویج معماری متعهد و معماری ایرانی _ اسلامی برنامه های تخصصی خود را برگزار میکند.

انتهای پیام/

R1489/P1356/S4,40/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۹۴۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار جمعی از کارگران با رهبر انقلاب فردا برگزار می‌شود

جمعی از کارگران سراسر کشور در دومین ماه از سال «جهش تولید با مشارکت مردم» و به مناسبت هفته کار و کارگر روز جهارشنبه در حسینیه امام خمینی(ره) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در دومین ماه از سال «جهش تولید با مشارکت مردم» و به مناسبت هفته کار و کارگر، جمعی از کارگران سراسر کشور با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند.

این دیدار صبح چهارشنبه پنجم اردیبهشت ۱۴۰۳ در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

کد خبر 747304

دیگر خبرها

  • معماری عالی و چشم نواز یک ویلا که احتمالا در سلیقه همه قرار دارد! (+تصاویر)
  • دیدار جمعی از کارگران با رهبر انقلاب فردا برگزار می‌شود
  • طراحی الگوهای جدید برای جشن‌های خیابانی در تهران
  • همایش «شن‌ها مامور خدا بودند» برگزار شد
  • گفت‌وگو با مسعود نجابتی، چهره سال هنر انقلاب اسلامی/ پیش‌درآمد هنر انقلاب برای طرح تمدن نوین اسلامی
  • آئین اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی خراسان شمالی برگزار شد
  • همایش «شن ها مامور خدا بودند» برگزار می‌شود
  • همایش "شن‌ها مامور خدا بودند" در تهران برگزار می‌شود
  • نشست تخصصی «سیر تحول هنرهای قرآنی بعد از انقلاب» برگزار می‌شود
  • بررسی بخش شهرسازی مسابقه معماری یادمانی و طراحی مکان رویدادها