Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرهنگ > تلویزیون - در جریان سفر رییس رسانه ملی به بیروت یادداشت تفاهم فرهنگی و رسانه‌ای میان حزب الله لبنان و سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران امضاء شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، این یادداشت تفاهم در محل تلویزیون المنار به امضا حجت الاسلام سید هاشم صفی الدین معاون اجرایی حزب الله و دکترعلی عسکری رئیس سازمان صداوسیما رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این تفاهم نامه، همکاری‌های فرهنگی و رسانه ای میان حزب الله لبنان و سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران گسترش می یابد و دو طرف از ظرفیت های مختلف خود برای تقویت جبهه رسانه ای محور مقاومت استفاده می کنند.

رییس سازمان صداوسیما پیش از امضاء این یادداشت تفاهم از بخش های مختلف شبکه تلویزیونی المنار بازدید کرد و از نزدیک با فعالیت های این شبکه آشنا شد.

ابراهیم فرحات مدیر شبکه المنار در این بازدید با اشاره به مسئولیت سنگین رسانه‌های جبهه مقاومت گفت: هم اکنون که جبهه مقاومت در میدان و عرصه نبرد پیروز شده است باید دقیق و درست این موفقیت در رسانه های ما منعکس شود و حتی بالاتر از آن باید خود رسانه های مقاومت موفقیتی بالاتر را در این زمینه رقم بزنند و جلوتر از این بروند.

وی افزود: امام خمینی (ره) این بذر را کاشت و علمدار و پرچم دار کنونی جبهه مقاومت مقام معظم رهبری امام خامنه ای است و در این راه ما خادم و سرباز هستیم.

دکتر علی‌عسکری نیز در این بازدید ضمن قدردانی از تلاش های حزب الله در عرصه رسانه ای تصریح کرد: قطعا این تلاش ها در پیشگاه خداوند متعال ماجور خواهد بود و به لطف خداوند خیلی از معادلات بین المللی را برهم زده است.

رییس رسانه ملی افزود: جبهه مقاومت باید در عرصه رسانه ای متفکر، هوشمند و خلاق طراحی و شرکت کند و بداند در حرکت موثرش تاثیرات عمیق بین المللی دارد.

رسانه‌های جبهه مقاومت در شرایط خوبی قرار دارند

رییس سازمان صداوسیما پس از امضای تفاهم‌نامه با حزب الله لبنان با اشاره به پیروزی های جبهه‌ مقاومت در مقابل تروریست ها گفت: پیروزی‌های اخیر از لطف و برکت خداوند متعال بوده است.

علی‌عسکری با تمجید از تلاش های رسانه ها و تاکید بر تاثیر آن ها در انعکاس دقیق این پیروزی ها گفت: در کنار نیروهای میدانی جبهه مقاومت، رسانه های جبهه مقاومت نقشی ویژه داشته‌اند.

وی با بیان اینکه امروز رسانه‌های جبهه مقاومت در شرایط خوبی قرار دارند، افزود: رسانه جهانی مقاومت به سرعت مظلومیت آنهایی را که تحت ظلم آمریکا و صهیونیست‌ها قرار دارند منعکس می‌کنند و مقابل رسانه‌های آنها می‌ایستند و دیگر عرصه رسانه ای جهانی در اختیار نظام سلطه نیست.

رییس رسانه ملی بر لزوم همکاری نزدیک رسانه‌های مقاومت تاکید و تصریح کرد امروز به این جمع‌بندی رسیدیم که یک تفاهم‌نامه با حزب‌الله لبنان امضاء کنیم تا برای حرکت موفقیت آمیز آینده رسانه‌ های مقاومت مبداء جدیدی شود.

رییس سازمان صداوسیما به نقشه شوم دشمنان برای ایجاد اختلاف میان مسلمانان اشاره کرد و افزود: به خیال خود، می خواستند حکومت عراق و شام ایجاد کنند و یکسری تروریست وحشی به جان مردم مظلوم منطقه انداختند. اما با تدبیر حکیمانه رهبر انقلاب، امام خامنه‌ای و دلاوری‌های سیدحسن نصرالله و سردار حاج قاسم سلیمانی و یاران پهلوانش به لطف خدا شکست خوردند.

علی‌عسکری به اثرگذاری انگلیسی‌ها و صهیونیست‌ها در منطقه پیش از انقلاب اسلامی ایران گریزی زد و افزود: انقلاب اسلامی به رهبر امام خمینی(ره) شکل گرفت و بدست توانمند مقام معظم رهبری جلو رفت و هر روز پر قدرت‌تر از قبل شاهد ظهور و بروز جبهه مقاومت اسلامی و دستاوردهای آن هستیم و این به برکت انقلاب اسلامی است.

در این مراسم حجت‌الاسلام سید هاشم صفی‌الدین، معاون اجرایی حزب‌الله لبنان نیز با تشکر از حمایت‌های همیشگی جمهوری اسلامی ایران از جبهه مقاومت گفت: رابطه بسیار عمیقی در جبهه مقاومت وجود دارد و با هم در مقابل توطئه‌ها ایستاده‌ایم. توطئه‌هایی که برای منطقه و جمهوری اسلامی و مقاومت بسیار سخت بود.

وی پیروزی‌های اخیر را متعلق به منطقه ، جمهوری اسلامی ایران، لبنان و کشورهای عربی توصیف کرد و افزود: ما اعتقاد داریم که ایران حامی حقوق مردم منطقه است و همکاری مشترک با ایران به نفع همه خواهد بود .

سید هاشم صفی‌الدین به رفع خطر داعش در لبنان اشاره و تصریح کرد: این مرحله سخت را با همه مشکلاتش پشت سرگذاردیم ، مشکلاتی که ریشه همه آن‌ها آمریکاست.

معاون اجرایی حزب‌الله لبنان گفت: در این میان همواره رسانه در جبهه مقاومت نقش محوری داشته است و امیدواریم با گسترش این همکاری‌ها شاهد تاثیرگذاری بیش از پیش رسانه‌های مقاومت باشیم.

58241

کلید واژه‌ها : سازمان صدا و سیما - لبنان -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۹۴۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات سپاه، روح تازه‌ای در کالبد جبهه مقاومت دمید

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری متن پیام به این شرح است:   بسم الله الرحمن الرحیم   «إِنْ تَنْصُرُوا اللَّهَ یَنْصُرْکُمْ وَیُثَبِّتْ أَقْدَامَکُمْ...»   عملیات بی‌سابقه و غرورآفرینِ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به تجاوزات و تعدی رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی در دمشق، تصمیمی شجاعانه، قابل تحسین و در خور تقدیر است.   این اقدام ارزشمند و وعده صادق در وهله نخست، استفاده از حق قانونی دفاع مشروع جمهوری اسلامی در تنبیه متجاوز بود، اما در واقع روح تازه‌ای در جبهه مقاومت و تحقق آزادی قدس شریف دمید و این درس را به رژیم نامشروع اسرائیل و حامیان آن داد که در صورت تکرار اقدامات تروریستی و خرابکارانه خود علیه شخصیت‌ها و منافع جمهوری اسلامی با پاسخی سخت‌تر مواجه خواهد شد.   مجلس خبرگان رهبری، ضمن شکرگزاری به درگاه خداوند متعال برای این پیروزی ارزشمند و قدردانی از کلیه نیرو‌های مسلح به ویژه سپاه پاسدران انقلاب اسلامی، یاد بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی را که افتخار و سربلندی امروز ایران عزیز با نهضت الهی خویش این عزت و سرافرازی را برای مردم این سرزمین به ارمغان آورد گرامی می‌داریم و تدبیر حکیمانه خلف صالح ایشان حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای "مد ظله العالی" را ارج می‌نهیم.    احمد جنتی رئیس مجلس خبرگان رهبری  ۱۴۰۳/۱/۲۶

دیگر خبرها

  • زخمی شدن ۳ صهیونیست در حمله حزب الله لبنان
  • تفاهم نامه راه‌اندازی سامانه ویژه ناشنوایان گلستان امضا شد
  • تجهیزات جاسوسی اسرائیل هدف مقاومت لبنان قرار گرفت
  • عملیات سپاه، روح تازه‌ای در کالبد جبهه مقاومت دمید
  • حامیان پوشالی تعرض و خیانت چگونه برای مخاطبان در فضای رسانه‌ها، سناریوسازی می‌کنند؟
  • مجلس خبرگان رهبری: وعده صادق روح تازه‌ای در جبهه مقاومت دمید
  • رسانه‌های اقلیـت علیه انسان -رسانه‌های اکثریـت!
  • حزب‌الله: جمهوری اسلامی ایران نوک پیکان محور مقاومت است
  • فیلم/جزئیات عملیات پهپادی حزب الله از زبان خبرنگار صداوسیما
  • حمله حزب الله لبنان به مقر پدافند هوایی رژیم صهیونیستی