Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال راه‌آهن تهران در اتفاقی عجیب در حالی که ۹ هفته از لیگ دسته اول گذشته،‌ هنوز موفق به گلزنی در این مسابقات نشده است.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران تسنیم «پویا»، تیم فوتبال راه‌آهن تهران که در این فصل دست‌خوش اتفاقات عجیبی بوده است و در دیدار هفته نخست خود در اتفاقی نادر با 10 بازیکن مقابل شهرداری ماهشهر بازی کرد، حالا رکوردی منحصربه‌فرد از خود به جا گذاشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تیم در 9 دیداری که برابر حریفان صف‌آرایی کرده، هنوز موفق به گلزنی نشده است.

شاگردان محسن بیاتی‌نیا 810 دقیقه است که گلی نزده‌اند و در اتفاقی حیرت‌انگیز‌تر حتی در برخی از مسابقات موفق به خلق موقعیت خطرناک هم نشده‌اند. هدایت تیم راه‌آهن را تا هفته سوم سیروس دین‌محمدی برعهده داشت، اما این مربی به دلیل مشکلات مالی در هفته سوم و پس از شکست 3 بر صفر تیمش مقابل مس کرمان از سمت خود استعفا کرد و پس از آن محسن بیاتی‌نیا عملاً هدایت راه‌آهن را بر عهده گرفت.

البته تیم راه‌آهن در دیدار خود در جام حذفی مقابل خونه‌به‌خونه که با شکست 2 بر یک این تیم همراه شد، موفق به گلزنی شد، اما هنوز این تیم در جریان بازی‌های لیگ دسته اول موفق به باز کردن دروازه رقبای خود نشده است. شاگردان بیاتی‌نیا در این فصل در هشت بازی شکست خورده‌اند و فقط در دیدار مقابل ماشین‌سازی تبریز به تساوی بدون گل رسید. لوکوموتیورانان هم‌اکنون با یک امتیاز در قعر جدول لیگ دسته اول حضور دارند.

در فصول گذشته هم شاهد عملکرد بسیار ضعیف تیم‌هایی مانند‌، استقلال اهواز بوده‌ایم که در پایان فصل بدون حتی یک برد به لیگ پایین‌تر سقوط کرده‌اند. اما اینکه یک تیم حتی نتواند یک گل به ثمر برساند در نوع خود حتی در فوتبال جهان هم کم سابقه است. تیمی که روزگاری در لیگ برتر، گربه‌ سیاه تیم‌های قدرتمند ایران بود، حالا با تدابیر غلط و اشتباهات مدیریتی به زنگ تفریح تیم‌های دسته اولی تبدیل شده است.

باشگاه راه‌آهن فصل گذشته و پس از اینکه پیمان کیانیان مالک قبلی این باشگاه نتوانست به تعهدات خود عمل کند، در حکمی توسط دادستانی استان تهران توقیف شد و هم‌اکنون نیز مالکیت این باشگاه برعهده این نهاد قرار دارد.

انتهای پیام/

R1414/P1015145/S3,27/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۹۴۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری شمس آذر مقابل پیکان در دیدار تماشایی بدون تماشاگر

هفته بیست‌وپنجم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور با پیروزی شمس آذر قزوین مقابل پیکان تهران آغاز شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در نخستین بازی از هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور تیم‌های شمس آذر قزوین و پیکان از ساعت 18:20 امروز (سه‌شنبه) در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه 2 بر یک به سود شمس آذر به پایان رسید.

پوریا سرآبادانی در دقیقه 10 شمس آذر را پیش انداخت، اما حامد پاکدل در دقیقه 89 کار را به تساوی کشاند. در شرایطی که بازی در وقت‌های تلف شده دنبال می‌شد، شمس آذر خیلی زود توسط حسین گودرزی در دقیقه 2+90 گل دوم را زد تا پیروزی را بار دیگر به نام خود ثبت کند.

رضا عادل داور این مسابقه محمد پاپی و فراز امامعلی از شمس آذر و محمد آژیر از پیکان را با کارت زرد جریمه کرد.

شاگردان سعید دقیقی با این پیروزی 34 امتیازی شدند و در رده هفتم جدول رده‌بندی قرار گرفتند. شاگردان رضا عنایتی نیز با 25 امتیاز در جایگاه دوازدهم ایستادند. این دیدار با حکم کمیته انضباطی بدون حضور تماشاگران برگزار شد.

به گزارش تسنیم، مسابقات این هفته فردا با برگزاری هفت دیدار دیگر پیگیری می‌شود که برنامه آنها در زیر می‌آید:

چهارشنبه 12 اردیبهشت

هوادار تهران - صنعت نفت آبادان، ساعت 17، ورزشگاه پاس قوامین تهران
تراکتور - استقلال، ساعت 17، ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز
مس رفسنجان - گل گهر سیرجان، ساعت 17:45، ورزشگاه شهدای مس رفسنجان
ذوب آهن اصفهان - نساجی مازندران، ساعت 18، ورزشگاه فولاد شهر اصفهان
آلومینیوم اراک - فولادخوزستان، ساعت 18:15، ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک
استقلال خوزستان - ملوان بندر انزلی، ساعت 18:15، ورزشگاه غدیر اهواز
پرسپولیس - سپاهان اصفهان، ساعت 19:30، ورزشگاه آزادی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ببینید | ادعای عجیب وزیر ارتباطات برای گرفتن تماس تصویری بدون اینترنت
  • واکنش عجیب پرز به گل‌های وینیسیوس (عکس)
  • رکوردی که نتانیاهو ثبت کرد
  • صعود پردردسر الهلال به فینال جام حذفی عربستان
  • صعود جنجالی الهلال ۱۰نفره به فینال جام حذفی عربستان
  • برتری شمس آذر مقابل پیکان در دیدار تماشایی بدون تماشاگر
  • کامبک بارسلونا مقابل والنسیا ۱۰ نفره با هت‌تریک لواندوفسکی
  • انتقال نافرجام «شروین بزرگ» به پرسپولیس، سرخ ها را نقره داغ کرد!
  • قهرمانی زودهنگام و بدون باخت مس/ دربی نقش‌جهان به نام گیتی‌پسند
  • بازگشت شاگردان ده‌روسی در لحظات پایانی/ سردار باز هم درخشید!