Web Analytics Made Easy - Statcounter

«خانعلی هدایت»، رئیس شورای مرکزی ورزش مهاجرین در گفتگو با خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان گفت: تست انتخاب بازیکنان تیم ملی فوتسال زیر 20 سال افغانستان از میان مهاجرین افغانستانی مقیم ایران، از امشب در تهران برگزار خواهد شد.

وی در خصوص شکست تیم ملی فوتسال افغانستان مقابل تیم های ملی ایران و تاجیکستان و باز ماندن از صعود به رقابت های جام ملت های آسیا اظهار داشت: اگرچه از این دور از رقابت ها حذف شدیم اما تیم ملی فوتسال افغانستان تیم جوانی است و آینده بسیار خوبی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای مرکزی ورزش مهاجرین افزود: تیم ملی فوتسال افغانستان پس از بازی مقابل تاجیکستان به تهران بازگشته و قرار است از امشب رقابت های انتخابی بازیکنان تیم ملی زیر 20 سال از میان مهاجرین مقیم ایران برگزار شود.

هدایت تاکید کرد: از امشب تست انتخابی تیم ملی زیر 20 سال فوتسال افغانستان به مدت سه شب برگزار خواهد شد و روز جمعه نفرات برتر معرفی می شوند.

وی عنوان کرد: در حال حاضر بیشتر تمرکز کادر فنی روی تیم ملی زیر 20 سال است اما نیم نگاهی به تیم ملی بزرگسال نیز خواهند داشت و اگر بازیکن مناسبی برای تیم بزرگسال کشف شد دعوت می شود.

«خانعلی هدایت»، رئیس شورای مرکزی ورزش مهاجرین اضافه کرد: بعد از تست انتخابی بازیکنان تیم ملی در تهران، برنامه ای به همین منظور در شیراز نیز در نظر گرفته شده و قرار است به مدت دو شب به همراه هیات مربیگری و سرپرست تیم ملی در این برنامه شرکت کنیم.

قابل ذکر است که تیم ملی فوتسال افغانستان که برای شرکت در رقابت های مقدماتی جام ملت های آسیا به تبریز سفر کرده بود، پس از شکست مقابل تیم های ملی ایران و تاجیکستان از این دور رقابت ها حذف شد و نتوانست جواز صعود به جام ملت های آسیا را کسب کند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۹۴۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست طالبان برای بازگشت مهاجرین به کشور

مولوی نورمحمد ثاقب، سرپرست وزارت حج و اوقاف طالبان از افغان‌هایی که در کشورهای مختلف زندگی می‌کنند، خواسته است تا به افغانستان برگردند.

ثاقب این موضوع را در دیدار با برخی از شخصیت‌های علمی و فرهنگی افغان مقیم اروپا که به کابل سفره کرده‌اند، بیان کرده است.

وی مدعی شد رژیم این گروه عدالت، انصاف و امنیت سراسری در کشور را تامین کرده است.

این مقام طالبان خواستار برگشت دوباره افغان‌های مقیم خارج به افغانستان و سهم آنان در آبادی کشور شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • درخواست طالبان برای بازگشت مهاجرین به کشور
  • حمایت مهاجرین افغانستانی از عملیات تنبیهی وعده صادق + فیلم
  • برتری سخت شاگردان شمسایی در اولین گام جام ملت‌های فوتسال آسیا
  • ساعت پخش زنده بازی ایران و افغانستان‌ در جام فوتسال آسیا از تلویزیون+ شبکه ورزش و آنلاین
  • تیم فوتسال افغانستان به مصاف ایران می رود
  • آخرین تمرین شاگردان شمسایی پیش از نبرد اول
  • فوتسال ایران برابر افغانستان سفید پوش شد
  • حمایت مهاجرین از پاسخ موشکی + فیلم
  • حمایت فعالان سیاسی و فرهنگی مهاجرین از عملیات وعده صادق + فیلم
  • برادران عالمیان دو پینگ پنگ باز اعزامی به انتخابی المپیک