Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-19@04:59:29 GMT

حامد بهداد در کنار کارگردان مطرح هالیوودی/عکس

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۰۹۴۷۶۴

حامد بهداد در کنار کارگردان مطرح هالیوودی/عکس

حامد بهداد که برای حضور فیلم سد معبر در جشنواره بوسان حضور یافته است، عکسی از خود به همراه الیور استون رئیس هیئت داوران این جشنواره منتشر کرد.

این کارگردان مطرح و سیاسی هالیوود در حالی ریاست هیئت داوران جشنواره بوسان را بر عهده گرفته که چهره‌هایی چون بهمن قبادی از ایران، لاو دیاز کارگردان فیلیپینی برنده شیر طلای جشنواره ونیز، ژانگ سان-وو کارگردان کره‌ای و آنیس گُدار فیلمبردار فرانسوی او را در امر داوری فیلم‌ها یاری می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن ها فیلم‌های بخش جریان‌های نو مهم ترین بخش این رویداد سینمایی را که مجموعه‌ای از آثار سینمای آسیاست، داوری خواهند کرد.

استون برای دو فیلم جوخه و متولد چهارم ژوئیه برنده جایزه اسکار بهترین کارگردانی شد و با قطار سریع‌السیر نیمه‌شبساخته آلن پارکر اسکار بهترین فیلمنامه اقتباسی را دریافت کرد.

دورز، جی‌اف‌کی، آسمان و زمین، نیکسون، اسکندر، دبلیو و وال استریت: پول هرگز نمی‌خوابد از دیگر ساخته‌های این فیلمساز نیویورکی است.

فیلم سینمایی سد معبر به کارگردانی محسن قرایی و تهیه کنندگی بهمن کامیار به عنوان نماینده ایران اولین حضور جهانی‌اش را در بخش رقابتی این جشنواره سپری می‌کند.

این فیلم داستان قاسم کارمند اداره سدمعبر شهرداری را روایت می‌کند که در تلاش است وضعیتِ زندگیِ خود را بهبود ببخشد، اما در این راه با نرگس همسرش اختلافِ نظر دارد.

حامد بهداد، باران کوثری، نادرفلاح، اکبر رحمتی، آواشریفی، عرفان ناصری، مرتضی آقاحسینی، بهرام سروری‌نژاد، سجاد رحیمی، غلام‌علی رضایی، فتح‌الله طاهری، مهدی میری، نگار عابدی، علیرضا کمالی، گیتی قاسمی، حسام محمودی، رونیکانعمت‌الله و محسن کیایی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

بیست‌ و دومین جشنواره فیلم بوسان از تاریخ ۱۲ تا ۲۱ اکتبر (۲۰ تا ۲۹ مهر) در کره جنوبی برگزار می‌شود.

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۹۴۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره اذان آوای ماندگار در تبریز

 قنبرزاد گفت: این دوره از جشنواره اذان آوای ماندگار  در ۲ بخش کلی اذان و دعا پذیرای حضور علاقمندان است.

 قنبرزاد ادامه داد: افراد علاقمند نیز در سه رده سنی زیر ۱۵ سال، بین ۱۵ تا ۴۰  ساله و پیشکسوت نسبت به ثبت‌نام و ارسال نمونه‌های اذان و ادعیه اقدام کردند.

وی با اعلام جزئیات مرحله داوری افراد شرکت کننده در نهمین دوره از جشنواره اذان آوای ماندگار اعلام کرد: شرکت‌کنندگان بخش اذان زیر ۱۵ سال روز سه‌شنبه ۲۸ فروردین ماه از ساعت ۱۵ و پیشکسوتان همان روز ساعت ۱۹ در محل امامزاده سید حمزه حضور داشتند.

 وی گفت:  افراد بالای ۱۵ سال روز چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه ساعت ۱۵ و همه افراد شرکت‌کننده در بخش دعاخوانی چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه از ساعت ۱۹ در محل یاد شده مسابقه حضور داشته باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • شبکه بزرگ فرهنگی بسیج با حضور جوانان شکل گرفته است
  • معرفی داوران مستند و نماهنگ جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی
  • برگزاری جشنواره اذان آوای ماندگار در تبریز
  • معرفی نفرات برتر کاراته قهرمانی کشور در غیاب چهره‌های مطرح!
  • نماینده شهرستان‌ها در پایتخت هستیم/بعد از اجرا نمایش همراهتان است
  • اعلام فیلم‌های دوهفته کارگردانان جشنواره کن
  • معرفی داوران بخش فیلم‌های داستانی کوتاه جشنواره فیلم اقوام ایرانی
  • داوران بخش فیلم‌های داستانی کوتاه جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی معرفی شدند
  • جشنواره رود و ریل؛ ۳۰ فروردین در در لرستان
  • «زنان لجمن» و «خروس» به آمریکا رفتند/ آغاز مراحل فنی «سرخ»