Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@18:10:55 GMT

سه انتصاب جدید در معاونت‌های استانداری خوزستان

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۰۹۴۹۰۸

سه انتصاب جدید در معاونت‌های استانداری خوزستان

طی احکامی جداگانه معاون امور اجتماعی- فرهنگی خوزستان و معاون امور سیاسی انتخابات و تقسیمات کشوری استان را تعیین نموده و همچنین دبیر ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی استانداری خوزستان را منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، غلامرضا شریعتی طی احکامی جداگانه معاون امور اجتماعی- فرهنگی خوزستان و معاون امور سیاسی انتخابات و تقسیمات کشوری استان را تعیین کرده و همچنین دبیر ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی استانداری خوزستان را منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این احکام یعقوب شلیش پور به عنوان معاون مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خوزستان و بهمن صالحی به عنوان معاون امور سیاسی و انتخابات مدیرکل امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری منصوب شدند.

همچنین طی حکمی، آرش نیک نژاد به عنوان دبیر ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی منصوب شد.

در متن این حکم آمده است:

جناب آقای آرش نیک نژاد

در راستای مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی و دستور ریاست محترم جمهوری در خصوص تشکیل ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی در کلیه وزارتخانه ها، سازمان ها و نهادها، به موجب این حکم جنابعالی به عنوان دبیر ستاد مذکور در استان خوزستان منصوب می شوید. انتظار می رود با عنایت به اهمیت این جایگاه و نقش سازنده این ستاد در پیشبرد برنامه ها و اهداف آن در اتقا و ترویج فرهنگ حقوق شهروندی در سطح جامعه، ضمن هماهنگی با ستاد مرکزی در وزارت کشور نسبت به برنامه ریزی لازم با بهره گیری از شیوه های مناسب در جهت حفظ کرامت آحاد مردم استان خوزستان و پیگیری حقوق و مطالبات شهروندی جامعه هدف ایفای نقش نمایید. لذا کلیه سازمان ها و شرکت های دولتی و خصوصی در استان می بایست نهایت همکاری و تعامل در این زمینه را با جنابعالی معمول نمایند.

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۹۴۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهن‌کجی منطقه آزاد بوشهر به مردم با انتصاب مدیران پروازی

مدیرکل بازرسی استانداری بوشهر گفت: بر‌اساس بررسی که از سازمان منطقه آزاد بوشهر شده متوجه شدیم علاوه بر مدیر اجرایی، کارشناسان این مجموعه نیز پروازی هستند که این مسئله دهن‌کجی به مردم استان بوشهر محسوب می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، صادق بوستانی صبح امروز در حاشیه بازدید سرزده از سازمان منطقه آزاد بوشهر، اظهار داشت: بر اساس گزارشات متعدد واصل شده به دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقى استانداری بوشهر متأسفانه شاهد حضور تیم پروازی در سازمان منطقه آزاد بوشهر هستیم.

مدیرکل بازرسی استانداری بوشهر با بیان اینکه شناسایی مدیران پروازی با توجه به مأموریت معاونت اجرایی رئیس جمهور صورت می‌گیرد، گفت: بر‌اساس بررسی که از سازمان منطقه آزاد بوشهر شده متوجه شدیم علاوه بر مدیر اجرایی، کارشناسان این مجموعه نیز پروازی هستند که این مسئله دهن‌کجی به مردم استان بوشهر محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد: برخی از مدیران پروازی هر چند ماه یک بار و بعضاً در هر ماه به مدت بسیار کوتاهی در محل کار حضور پیدا می‌کنند که همین مسئله باعث آسیب به مجموعه و عقب‌ماندگی در برنامه‌ها می‌شود.

مدیرکل بازرسی استانداری بوشهر افزود: وجود مدیران پروازی باعث رکود در فعالیت‌های سازمانی و تحمیل هزینه‌های سنگین مالی می‌شود.

بوستانی خاطر نشان کرد: در اسرع وقت مکاتبات لازم با معاون اجرایی رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور صورت خواهد گرفت و انتظار این است با توجه به تأکیدات رئیس جمهور مدیران پروازی ناکارآمد در سایر دستگاه‌ها و صنایع استان را شناسایی خواهیم کرد.

انتهای پیام/190/.

دیگر خبرها

  • آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی برای خدمات‌رسانی به مردم
  • سفر منطقه‌ای استاندار اصفهان به شرق شهرستان اصفهان
  • خزعلی: در زمینه حجاب، دنبال فرهنگ‌سازی هستیم
  • راه اندازی قرارگاه شعار سال در خوزستان
  • خزعلی، معاون رئیسی: آموزش زیست عفیفانه به مربیان در دستور کار است/ در زمینه حجاب، دنبال فرهنگ‌سازی هستیم
  • خزعلی: در زمینه حجاب دنبال فرهنگ سازی هستیم
  • کشور‌های همسایه خراسان رضوی فرصتی برای رونق صادرات هستند
  • انتصاب نمایندگان قوه قضاییه در شورای نظارت بر صداوسیما
  • انتصاب جدید در سازمان صدا و سیما
  • دهن‌کجی منطقه آزاد بوشهر به مردم با انتصاب مدیران پروازی