Web Analytics Made Easy - Statcounter

به مناسبت هفته بهداشت و روان مسابقه نقاشی با حضور دانش آموزان منتخب مدارس در بندرترکمن برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آوای ترکمن ، کبری حقی کارشناس فرهنگی پرورشی آموزش و پرورش بندرترکمن با اشاره به اهداف برگزاری برنامه های هفته بهداشت و روان اظهار داشت: ایجاد تغییرات مطلوب در دانش ، نگرش و رفتار دانش آموزان درباره سلامت روان با تاکید بر آموزه های دینی و معنوی ، تقویت اهمیت جایگاه سلامت روان از منظر تعلیم و تربیت اسلامی و تاکید بر اهمیت نقش سلامت روان در بهبود فرایند آموزشی تربیتی دانش آموزان را مهمترین اهداف برنامه های هفته بهداشت سلامت روان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دانش آموزان منتخب مدارس با نقاشی در موضوعات خانواده،دوستان و محیط اجتماعی ایده های خود را به تصویر کشیدند.
کارشناس فرهنگی پرورشی بندرترکمن خاطر نشان کرد: در پایان به اثرات برتر جوایزی اهدا می شود.
شایان ذکر است هفته بهداشت و روان از 24تا30مهر با ویژه برنامه های مختلفی در مدارس برگزار می شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۹۵۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کارگاه تولید قارچ در مدارس ورامین

ایسنا/تهران کارگاه مهارت آموزی تولید قارچ دانش آموزان با حضور محمد علی مهری سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران، مجید درویشی فرماندار ویژه‌ ورامین، زاهدی معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی، فیروزی معاونت برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری، خداداد مدیریت آموزش و پرورش ورامین و جمعی دیگر از مسئولان در هنرستان موفقیان ورامین افتتاح شد.

در این کارگاه که امروز، ۲۷ اسفندماه، به همت معاونت برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری ویژه ورامین، مجمع خیرین اشتغال و با همکاری آموزش و پرورش افتتاح، دانش آموزان به صورت مستقیم برای اولین بار با حوزه کسب و کار و مشکلات آن در کنار کارشناسان تولید آشنا می‌شوند.

مهری در این جلسه خاطرنشان کرد: این جلسه هشتمین جلسه از سه‌شنبه‌های تولید در قالب ستاد تسهیل استان تهران است که در شهرستان ورامین برگزار شد.

وی افزود: شهرستان‌های جنوب شرق استان تهران پتانسیل‌های خوبی را در زمینه‌های گلخانه دارند و می‌طلبد دانش آموزان این حرفه را در اولویت زندگی قرار دهند.

مهری گفت: منطقه جنوب شرق در زمینه سیفی جات رتبه اول را در استان دارند ولی به واسطه کم آبی در منطقه باید سمت آموزش گلخانه رفته و دانش آموزان را به این سمت سوق داد.

وی بیان کرد: کمک‌های بنیاد علوی و بنیاد برکت امام که در بخش سرمایه تسهیلات خوبی ارئه می‌کنند و می‌توان از این تسهیلات به خوبی در مراکز آموزشی فنی و حرفه‌ای استفاده کرد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری اظهار کرد: در جامعه امروزی بیشترین نگاه به سوی مدرک گرایی است و این خروجی خوبی از بعضی دانشگاه‌ها نیست.

مهری گفت: تفاهم نامه‌ای بین بنیاد علوی در بحث تولیدات گلخانه تنظیم شده است و در خرداد ماه نمایشگاه کسب و کار در شهرستان برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: برنامه دولت برای حمایت از کسب و کارهای صنایع کوچک شروع شده و هماهنگی هایی بین دستگاه های دولتی و خیرین و مردم در هنرستان‌های منطقه در حال شکل گیری است.

مهری گفت: تولیدات قارچ می تواند دانش آموزان را با تولید و بازار کار آشنا کند و در این امر از طرف خانواده‌ها هم استقبال خوبی شده است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری با بیان اینکه یک میلیون شغل ایجاد شود، بیان کرد: ۱۵۰ شغل در استان ثبت شده و در ۴ مرحله راستی آزمایی و در طول یکسال باید ایجاد می شد که ما توانستیم ۱۵۵ هزار شغل ایجاد کنیم که ۵ درصد بیشتر از آنچه در تعهدات ما بوده است.

مهری در ادامه گفت: تسهیلات اشتغال در استان در محل بودجه‌ای که سال ۱۴۰۲ از منابع دولتی ابلاغ شد و در حال پرداخت است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آموزش‌وپرورش برای ترک تحصیل دانش‌آموزان برنامه مدون ارائه دهد
  • ‌اجرای طرح توانمندسازی معلمان مدارس غیردولتی برای اولین بار
  • برگزاری جشن بزرگ روزه اولی‌ها در شهرستان محلات
  • ۸۰ درصد دانش آموزان صدرای خوزستان به پویش«زندگی با آیه‌ها»پیوستند
  • برگزاری کارگاه تولید قارچ در مدارس ورامین
  • مشارکت روز افزون مدارس یزد در آزادی زندانیان
  • کمک دانش آموزان دبستان دخترانه رهبر یزد به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد
  • خدمات سلامت روان در مناطق سیل‌زده | یک بیماری جدی در جنوب شرق کشور داریم
  • آلمان دانش آموزان را برای جنگ آماده می‌کند
  • خودکشی اصلی‌ترین علت مرگ‌های قابل پیشگیری در دنیا