Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، فاضل نادری با بیان مطلب فوق ،در خصوص برگزاری دوره های آموزشی به رانندگان حوزه حمل ونقل بار درون شهری تبریز عنوان داشت: طی سال گذشته و شش ماهه سالجاری نفر راننده خودروهای حوزه بار در شهر تبریز در دوره‌های آموزشی شرکت کرده‌اند و مابقی نیز طی هفته های آتی با مشارکت گروه آموزش شهرداری تبریز برگزار خواهد گردید .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل ونقل بارشهرداری تبریز اظهار داشت: با توجه به اهمیت موضوع آموزش رانندگان حوزه حمل ونقل بار درون شهری،سازمان برنامه ریزی های لازم را برای برگزاری این کلاسها از هفته آتی انجام داده تا در نیمه دوم سالجاری نیز این دوره‌های آموزشی برای رانندگان تحت پوشش سازمان مدیریت حمل و نقل بار شهرداری تبریز برگزار گردد.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل ونقل بارشهرداری تبریز افزود: بمنظور حصول نتیجه بهتر و موثر از کلاسهای آموزشی رانندگان حوزه حمل ونقل بار در شش سرفصل‌های آموزشی دوره اخلاق حرفه‌ای، دوره آموزشی قوانین و مقررات راهنمائی و رانندگی در حمل و نقل بار، دوره آموزشی حفاظت و ایمنی در حمل و نقل بار، دوره آتش‌نشانی، امداد و نجات و کمک‌های اولیه و دوره آشنایی با مباحث فنی وقوانین و مقررات حمل بار و دوره شهرشناسی برگزار میشود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: واحد ارتباطات سازمان با اطلاع رسانی لازم در خصوص کلاسهای آموزشی و جزئیات آن به رانندگان بحث آموزش رانندگان را اجرا خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۹۵۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کارگاه آموزشی مدیریت پسماند به مناسبت گرامیداشت هفته زمین پاک

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،فاروق سلیمانی گفت: کارگاه‌های آموزشی مدیریت پسماند در راستای اجرایی نمودن طرح تفکیک از مبدا در سطح شهر و مدارس برگزار شد.

وضعیت زباله سطح شهر و معضلات موجود، کاهش تولید پسماند، تفکیک از مبدا و بازیافت و پلاستیک برای دانش آموزان از جمله مباحثی بود که در این کارگاه‌های آموزشی ارائه شد و دانش آموزان با راهکار‌های حفظ محیط زیست و جداسازی زباله‌ها آشنا شدند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست مهاباد گفت: روزانه بیش از ۱۷۰ تن زباله در شهرستان مهاباد تولید می‌شود که حدود ۴۰ درصد آن، زباله خشک می‌باشد که در صورت انجام تفکیک از مبدا قابل بازیافت می‌باشد.

دیگر خبرها

  • چگونه در سال ۱۴۰۳ مدرک کامپیوتر آی سی دی ال بگیریم؟
  • جابه‌جایی روزانه ۶۱ هزار تن گندم در خوزستان
  • رونمایی از خودروهای ثبت تخلف ویژه ناوگان بار درون شهری در اصفهان
  • نوسازی ۷۲ هزار دستگاه ناوگان حمل‌ونقل عمومی جاده‌ای
  • تسریع روند راه‌اندازی سامانه راهبردی ناوگان آتش‌نشانی تبریز
  • برگزاری کارگاه آموزشی مدیریت پسماند به مناسبت گرامیداشت هفته زمین پاک
  • برگزاری دوره تربیت مربی کد ۳ هلال‌احمر اصفهان به میزبانی شهرستان نایین
  • جابجایی بیش از ۵ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل
  • افزایش و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی احترام به شهروندان است
  • برگزاری آزمون اختصاصی برای ۶۰ داوطلب جامانده از کنکور/ تعداد متقلبان کنکور امسال اعلام شد