Web Analytics Made Easy - Statcounter

حق شناس: اداره کل بازرسی استان البرز گزارش و اعلام و جرمی علیه یکی از اعضای هیئت مدیره شرکت خدماتی شهرک صنعتی اشتهارد که در حال حاضر عضو شورای اسلامی شهرستان اشتهارد نیز می باشد، به دادسرای اشتهارد ارائه داده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بعد از بازداشت شهردار سابق اشتهارد به اتهام دریافت رشوه ی 600 میلیونی از یکی از پیمانکاران شهرداری اشتهارد، شایعه هایی در خصوص بازداشت یکی از اعضای شورای شهر فعلی در فضای مجازی و سطح شهر منتشر گردیده است لذا محمد رضا حق شناس دادستان شهرستان اشتهارد در گفتگو با خبرنگار تات خبر، اظهار داشت: اداره کل بازرسی استان البرز گزارش و اعلام و جرمی علیه یکی از اعضای هیئت مدیره شرکت خدماتی شهرک صنعتی اشتهارد که در حال حاضر عضو شورای اسلامی شهرستان اشتهارد نیز می باشد، به دادسرای اشتهارد ارائه داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه در خصوص موضوع اعلام جرم بازرسی استان برای این فرد، توضیح داد: این گزارش مبنی بر تصدی همزمان در ۲ شغل، یکی در شهرداری اشتهارد و دیگری عضو اصلی هیئت مدیره ی شرکت خدماتی شهرک صنعتی اشتهارد می باشد.

حق شناس با درخواست از مردم برای دامن نزدن به شایعه ها، تصریح کرد: با وصول گزارش به دادسرا، موضوع در جریان رسیدگی قرار گرفته و باتوجه به ارائه مستندات اداره ی شاکی و دفاعیات اخذ شده از مشتکی عنه، فعلا پرونده در مرحله تحقیقات مقدماتی بوده و تاکنون حکمی له یا علیه طرفین صادر نگردیده است.

گفتنی است تا پایان مرحله تحقیقات و صادر شدن حکم، این شخص همچنان یکی از اعضای شورای شهر اشتهارد خواهد بود و خللی در فعالیت های وی ایجاد نخواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۹۶۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل پرونده قضایی برای حادثه خفگی چوپان و گوسفندان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: این کامیون حامل ١٤٠ راس گوسفند از مبدا لرستان به مقصد خمینی‌شهر بودکه در مسیر گشت منابع طبیعی به کامیون مشکوک و در کانتینر باز می‌شود.
منصور شیشه فروش افزود: پس از باز شدن در کانتینر مشخص شد تعدادی گوسفند به همراه یک چوپان دچار خفگی شده‌اند.
به گفته وی نبود راه نفوذ هوا به داخل کامیون باعث خفگی اعلام و برای این حادثه پرونده قضایی تشکیل شده است.

دیگر خبرها

  • بازداشت پیمانکاران مرتبط با عضو شورا و کارمندان شهرداری بندر امام خمینی
  • بازداشت چند پیمانکار و کارمند شهرداری بندر امام
  • بازداشت ۲ پیمانکار مرتبط با عضو شورا و شهرداری
  • بازداشت ۲ پیمانکار مرتبط با عضو شورا و کارمندان شهرداری
  • دستگیری یک نفر متهم به اتهام اخذ رشوه
  • کشف ۸ فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در زنجان
  • تشکیل پرونده قضایی برای حادثه خفگی چوپان و گوسفندان
  • تشکیل ۶۵ پرونده تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی
  • پرونده ترور رهبر اپوزیسیون تونس با حکم اعدام برای ۴ نفر بسته شد
  • رسیدگی به چک‌های برگشتی با هوش مصنوعی انجام می‌شود