Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ اختتامیه دومین جشنواره سراسری ادبی حبیب حرم چهارشنبه ۲۶ مهرماه ساعت ۹ صبح با حضور دکترغلامعلی حداد عادل مشاور عالی مقام معظم رهبری در همدان برگزار می شود.

گفتنی است:سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی هنری بوعلی سینا میزبان میهمانان است و این مراسم با حضور شاعران و نویسندگان و تجلیل از هنرمندان منتخب صورت می گیرد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حاشیه مراسم نیز از کتاب شعر حبیب حرم رونمایی می شود .

انتهای پیام/ص.ف

پایان جشنواره حبیب حرم در همدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۹۶۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال دانشگاهیان از جشنواره شهید آوینی ۳ برابر سال گذشته بود

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا،  سید فردین تقی زاده مدیرکل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان گفت: استقبال دانشگاهیان از دومین دوره جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی تقریباً سه برابر جشنواره اول بوده و آثار رسیده تقریباً هشت برابر آثار دور گذشته بوده است.

وی افزود: این جشنواره در چهار بخش قرآنی، معارفی، فرهنگی و هنری با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار شده که از دی‌ماه آغاز فراخوان تا ۲۵ فروردین پایان فراخوان حدود ۳۰۰۰ اثر در دبیرخانه جشنواره به ثبت رسیده است.

مدیرکل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان با بیان اینکه دومین دوره جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی، از سوی اداره کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان، به میزبانی دانشگاه شیراز برگزار می‌شود، خبر داد: در این دور از جشنواره همانند جشنواره دور گذشته در بخش قرآنی و معارفی صرفاً دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه‌های وزارت عتف امکان حضور داشتند و سایر دانشگاهیان سراسر کشور نیز می‌توانستند در بخش هنری و ادبی با خلق آثاری با موضوع ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در این جشنواره شرکت نمایند.

 تقی زاده افزود: فراخوان این دوره جشنواره از دی‌ماه سال ۱۴۰۲ آغاز و در ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ به پایان رسید که آثار رسیده در این دور از جشنواره در حدود ۳۰۰۰ اثر ادبی و هنری بوده که تقریباً هشت برابر آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره اول بوده است.

وی در پایان خاطر نشان ساخت: نکته قابل توجه دیگر اینکه در این دور جشنواره همانند جشنواره پیشین، صرفاً دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت عتف امکان ثبت‌نام در بخش‌های قرآنی و معارفی داشتند که در بخش قرآنی ۲۱۹ نفر و معارفی ۳۵۰ نفر دانشجوی شاهد و ایثارگر به رقابت خواهند پرداخت، ثبت‌نام در بخش‌های هنری و ادبی این دور جشنواره برای عموم دانشگاهیان سراسر کشور امکان‌پذیر بوده که در مدت ۴ ماهه فراخوان ۶۷۸ نفر در بخش هنری و ۳۶۱ نفر از دانشگاهیان سراسر کشور موفق به ثبت اثر ادبی در این جشنواره شدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جشن فرشته‌ها با حضور ۱۳۱۰ دانش‌آموز دختر همدانی
  • مراسم اختتامیه طرح سفیران سلامت در مهاباد
  • داوران بخش فیلمنامه جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی معرفی شدند
  • اختتامیه دوره آموزشی متنا در علی آباد کتول برگزار می شود
  • برگزاری دومین اکران مردمی «آسمان غرب»/ میلاد کی‌مرام: نمی‌توان جلوی سینمای قهرمان محور را گرفت
  • جشن عبادت ۱۳۰۰ دانش آموز شهرستان همدان
  • معرفی نامزد‌های دومین جشنواره «عروسک‌خونه»/ زمان و مکان اختتامیه اعلام شد
  • آیین اختتامیه دومین جشنواره استعدادیابی از مدرسه و محله تا انجمن در زابل برگزار می‌شود
  • برگزاری محفل شعر ترکی رضوی در تبریز
  • استقبال دانشگاهیان از جشنواره شهید آوینی ۳ برابر سال گذشته بود