Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم تکریم و معارفه رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری گالیکش در محل سالن اجتماعات این اداره برگزار و بهزاد نجفی به‌عنوان ریاست جدید منابع طبیعی و آبخیزداری این شهرستان معارفه شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نیلکوه فرماندار گالیکش در این آیین ضمن آرزوی توفیق برای همه دست‌اندرکاران عرصه منابع طبیعی اظهار کرد: عوامل و نیروی‌های منابع طبیعی نه به‌عنوان کارمندان این اداره بلکه کسانی هستند که خدمتشان فداکاری و ایثار برای مردم و هم‌وطنان این آب‌وخاک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسن خسروی گردش مدیریت در کشور را یک امر طبیعی و اجتناب‌ناپذیر برشمرد و تصریح کرد: مهم این است وقتی از یک مسئولیتی کنار می‌رویم اثرات خوبی از خودمان به‌جای بگذاریم و آن چیزی که از ما به‌جا می‌ماند خدمت به مردم باشد.

وی بابیان اینکه هیچ خدمتی بالاتر از خدمت به مردم نیست خطاب به عوامل منابع طبیعی گفت: خدمت شما در عرصه منابع طبیعی نه‌تنها خدمت به مردم زمان حال هست بلکه خدمت به آیندگان نیز است. چراکه به میراثی خدمت می‌کنید که فقط مال انسان‌های این زمان نیست.

فرماندار گالیکش ضمن قدردانی و رضایتمندی از رییس سابق اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان گالیکش تأکید کرد: مهندس ممشلی نیروی مخلصی است که قریب به 4 سال در این شهرستان کارش را به نحو احسن و با تعامل خوب انجام داد. امیدواریم از توان، ظرفیت و تجربه ایشان در جهت خدمت به مردم این استان و این نظام استفاده شود.

وی در پایان گفت: آرزو می‌کنیم آقای نجفی نیز به‌عنوان ریاست جدید این اداره در این شهرستان بتواند رضایت مردم، شهروندان، مسئولین محترم استانی و شهرستانی را به دست آورد و تعامل و هماهنگی بین نیروها و ادارات شهرستانی را در جهت حفظ منافعی که سازمان محول کرده به نحو احسن و شایسته انجام دهد.

در پایان این مراسم از تعدادی از نیروهای زحمتکش و فعال این عرصه با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شد و حکم بهزاد نجفی به‌عنوان رییس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان گالیکش به وی تقدیم شد.

لازم به ذکر است مهندس بهزاد نجفی باسابقه‌ای 18 ساله پیش‌ازاین به مدت 3 سال ریاست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مراوه‌‌تپه را به عهده داشته است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۹۷۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۰ درصد درختان کاج سمنان بیمارند

سمنان - رییس اداره حفاظت و حمایت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری سمنان گفت: نزدیک به ۸۰ درصد درختان کاج (گونه‌های سوزنی برگ) در فضای سبز شهری و روستایی استان درگیر آفت سوسک پوستخوار است و اقدام‌های لازم برای پیشیگری از شیوع باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

حمیدرضا عبدوس با بیان اینکه شرایط اقلیمی و به دنبال آن کاهش بارندگی و خشکسالی عامل مهم در افزایش جمعیت آفت‌هاست، افزود: شرایط نامساعد جوی و اقلیمی، درختان را ضعیف می‌کند و این ضعف موجب قدرت گرفتن آفت می‌شود.

رییس اداره حفاظت و حمایت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری سمنان در گفتگو با ایرنا درباره ویژگی‌های آفت سوسک پوست‌خوار کاج گفت: این آفت ۲ تا سه میلیمتر طول دارد و به رنگ قهوه‌ای تیره است.

وی اظهار کرد: راه پیشگیری و مقابله با آفت سوسک پوست‌خوار کاج قطع به صورت کف بر درختان آلوده و سوزاندن آن است، در غیراینصورت آفت زیاد و زیادتر می‌شود.

منبع: قدس آنلاین تکتم بهاردوست

دیگر خبرها

  • رفع تصرف ۲۰ هکتار از اراضی ملی در شهرستان طارم
  • رفع تصرف یک هکتار از اراضی ملی بابل
  • افت ۲۵ متری سفره‌های آبخوان منطقه کاشمر
  • ۸۰ درصد درختان کاج سمنان بیمارند
  • اجرای آتش بُر در روستای بیشه
  • خطر دستبرد به طبیعت با برداشت بی رویه گیاهان دارویی!
  • ترویج اهمیت درختداری بین دانش آموزان بافتی
  • کشف و توقیف بیش از ۲ هزار کیلوگرم چوب قاچاق در ارزوئیه
  • آبگیری ۱۵ میلیون متر مکعبی سازه‌های آبخیزداری بندرلنگه
  • نشست بین المللی شورای حکام مدیریت جامع حوزه‌های آبخیزداری