Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ در این بیانیه که روز سه شنبه انتشار یافته، آمده است: سخنان نسنجیده و عاری از نزاکت رییس جمهوری آمریکا دلیلی متقن بر دشمنی دیرینه و کینه ورزی سران این نظام امپریالیستی است که در رفتار و گفتار همه آنها از سیاستمداران کهنه کار گرفته تا تاجران تازه به سیاست رسیده، تبلور یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بیانیه می افزاید: ائمه جمعه استان یزد با محکومیت مواضع خصمانه دولت و رییس جمهوری ایالات متحده علیه ایران اسلامی، حمایت قاطع خود را از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که برخاسته از متن ملت و محبوب دل امت اسلامی و محور مقاومت است، اعلام می داریم.

تجمع روحانیون و طلاب بسیجی یزد علیه سخنان ضد ایرانی رئیس جمهوری آمریکا روز سه شنبه در مدرسه علمیه مصلای یزد برگزار شد.
در این تجمع که نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد و جمعی از روحانیون و طلاب حوزه های علمیه حضور داشتند، شرکت کنندگان سخنان گستاخانه ترامپ علیه ملت ایران را محکوم کردند.

طلاب و روحانیون یزد با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل خشم و انزجاز خود را نسبت به توطئه های استکبار جهانی علیه انقلاب اسلامی در 38 سال گذشته ابراز و بر ایستادگی دولت و مردم ایران در برابر زیاده خواهی های آنها تاکید نمودند.

همچنین امام جمعه محمد آباد یزد در جمع معترضان گفت: سخنان سخیف و ابلهانه اخیر رئیس جمهوری آمریکا علیه ملت ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اوج دشمنی کفر جهانی علیه ارزش های دینی و انقلابی را نشان داد.

حجت الاسلام سید محمد کاظم مدرسی تصریح کرد: راه عزت و اقتدار ایران اسلامی در گرو ایستادگی در برابر دشمنان است و باید ملت ایران با وحدت و گوش به فرمان مقام معظم رهبری، ایستادگی کنند.

وی تصریح کرد: دولت آمریکا در سطح دنیا مظهر عینی و نماد حقیقی بدعهدی است و همواره در طول تاریخ این مسئله را به اثبات رسانده که کمتر تعهدی نسبت به مسائل ندارد و فقط منافع خود و اسرائیل غاصب را مدنظر دارد.

استان یزد 10 حوزه علمیه و افزون بر سه هزار و 500 طلبه است و نمازجمعه در 26 محل در استان یزد برگزار می شود.

انتهای پیام/ ی

تجمع طلاب و روحانیون یزد علیه رئیس جمهوری آمریکا

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۹۷۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«ایران ۱۸ ملوان نفتکش سنت‌نیکلاس را آزاد کرد»


به گزارش تابناک از ایسنا، وزارت خارجه فیلیپین روز چهارشنبه اعلام کرد ۱۸ ملوان این کشور که در نفتکش سنت‌نیکلاس حضور داشتند، به سلامت به کشور خود بازگشته‌اند.

۲۱ دی ماه ۱۴۰۲ بود که ارتش جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد به‌دنبال تخلف کشتی «سوئز راجان» و سرقت نفت ایران توسط آمریکا، نفتکش یاد شده با نام جدید سنت‌نیکلاس توقیف شد.

نفتکش سوئز راجان در اردیبهشت ۱۴۰۲ محموله نفت متعلق به جمهوری اسلامی ایران را با هدایت آمریکا سرقت و به بنادر آن کشور منتقل کرده و در اختیار آمریکا قرار داده بود.

ارتش همچنین اعلام کرد این نفتکش به تلافی سرقت نفت توسط رژیم آمریکا توقیف شده است.

فیلیپین اعلام کرد ملوانان این کشور به صورت گروهی به این کشور رسیدند و آخرین گروه ۶ نفره از آن‌ها، هفته گذشته وارد فیلیپین شدند.

دولت فیلیپین در بیانیه خود از جمهوری اسلامی ایران نیز تشکر کرده است.

دیگر خبرها

  • جنگ فرهنگی علیه ملت ایران اوج گرفته است
  • جنگ فرهنگی بر علیه ملت ایران اوج گرفته است
  • ادعای بولتون: پوتین منتظر نتیجه انتخابات آمریکا است
  • «بازگرداندن آمریکا» به سبک بایدن
  • ادعای بولتون: پوتین برای آتش‌بس با اوکراین منتظر نتیجه انتخابات آمریکا است
  • پوتین برای آتش‌بس با اوکراین منتظر نتیجه انتخابات آمریکا است
  • یکی دیگر از مخالفان جدی جمهوری اسلامی هم مُرد
  • سناتور آمریکایی ضد ایران درگذشت/ جو لیبرمن چه می گفت؟
  • آخرین پیش‌بینی‌ها درباره انتخابات آمریکا
  • «ایران ۱۸ ملوان نفتکش سنت‌نیکلاس را آزاد کرد»